проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Asenski
Мнения: 28
Регистриран на: 06 Май 2009 20:52

Мнение от Asenski » 14 Юни 2009 14:16

и при моита селика 18vvt-i е така държи 600,700 оборота като дам гаэ има едно забавяне и чак тогава се изрязва и предурпва докото се ускорува.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.

Мнение от LEXUS » 14 Юни 2009 18:38

...
Последно промяна от LEXUS на 14 Юни 2009 18:46, променено общо 1 път.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Юни 2009 18:41

DMDimitrov написа:
diver написа:
EDIT: Доколкото може да се вярва на статистики в интернет - 12 секунди за 1.7 турбо дизел 100кс, срещу 13 за 1.4 бензин 97кс.
Korola 97 konia 1.4 VVTi e na 12 sek. 0-100km,/h. ,a ne 13!!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 14 Юни 2009 18:44

Kolega ,kakvo i be6e? Sega kak uskoriavaot 1va?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
newmiro
Мнения: 1360
Регистриран на: 03 Апр 2006 21:59
Местоположение: Варна

Мнение от newmiro » 15 Юни 2009 10:56

и королата и авенсиса ми държат 600-700 оборота на празех ход. доста хора споделят това, явно са си нормалните обороти. за другото дето глъхне вече си е друг проблем.
stay up and keep shining!!


slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки tongue.gif

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 15 Юни 2009 17:56

nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
И аз се опитвам да съпоставя моя 1.3 (86к.с) с Опелския 1.7 CDTI ама нейси ...
На една Corsa и направих сериозна демонстрация с тоя двигател..
А в неделя на околовръстното направо щях да разплача един на 160км/ч :whistle:

Аватар
pumabg
Мнения: 114
Регистриран на: 08 Апр 2008 22:30
Местоположение: Софето

Мнение от pumabg » 15 Юни 2009 17:58

DMDimitrov написа:
nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега. unsure.gif
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.
Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре. :thumbsup:
Ако не си се бягал с такъв двигател недей да говориш на изуст, моля те..
cool.gif

nkuckov
Мнения: 21
Регистриран на: 25 Май 2009 19:45
Местоположение: София

Мнение от nkuckov » 19 Юни 2009 17:10

Колегата BRAVOO, който писа за проблема е прав.
След почистване на МАФ сензора нещата си доидоха на мястото.
А като сравнение с опела мога да кажа, че 1,7 CDTI върви повече, когато влезе в обороти над 2500 об./м. ама си иска много настъпване, докато при тойотата и при леко настъпване на газта, колата си ускорява добре.
Изображение

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта