проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.
проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.
купих колата преди 3 дена, ама нещо не варви както трябва за 97 коня.Подържа 650-700 оборота и като подам газ малко глъхне и тогава се форсира, като тръгвам не може да се изреже добре и набира много плавно. Струва ми се и че малко придърпва. като я покарах малко ми светна и лампата на двигателя, откачих клемата на акомулатора за 10 сек. и лампата изгасна.ако може да се вярва на километража - 36 000км. някой има ли си представа от каде може да е проблема?
чете ли другите теми за такиова коли във форума, използва ли търсачката? оборотите ти на празен ход са нормални за тази кола. другото не знам. ако е на 36 000 км значи наистина не е карана, ама това ме съмнява, или се случва много рядко и си късметлия. 1,4 си е малък двигател, имам 1,6 и съм доволен, не знам как е с 1,4 - колегите ще кажат, но не очаквай кой знае какво изрязване..
stay up and keep shining!!
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки
slowtraveler каза: Срещу мен на около 150м имаше спрели фарове - един мерцедес с модните по него време (пък май и сега) борци, които на въпроса ми дали имат лопата отговориха, че имат само пистолети и бухалки

-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре.nkuckov написа:Прочел съм всичко от форума за темата, в момента карам опел астра 1,7 cdti 101 коня и се опитвам да го съпоставя с 1,4 vvt-i 97 коня!? Но безуспешно засега.![]()
Мисля все пак да отида в някой от препоръчаните във форума сервизи за диагностика и пак ще пиша.

Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
я върви повече я не...DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Турбото със сигурност ще даде по-добро ускорение. (при приблизително еднакви коне)diver написа:я върви повече я не...DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
аре почнаха условията....DMDimitrov написа:Турбото със сигурност ще даде по-добро ускорение. (при приблизително еднакви коне)diver написа:я върви повече я не...DMDimitrov написа:...Няма как да съпоставяш агрегат с турбо компресор, с атмосферен бензинов! Няма никаква база за сравнение просто. Естествено, че 1.7CDTI ще върви много по-добре.
Орлето по спомен 80 коня 15 секунди, тотка 97 коня 13 секунди...та кво викаш мнооо вървят дизелите, чак не се удържат....и това сравняваме 1.7турбо с 1.4 атмосверка... смех...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 23 Окт 2007 15:00
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Е, то е ясно, че при различни условия (разлика в конете) превеса ще е в повечето случаи към по-мощния мотор!diver написа:аре почнаха условията....
Орлето човека каза, че е 101 коня! Та за този агрегат колко викаш са секундите?diver написа:Орлето по спомен 80 коня...
EDIT: Доколкото може да се вярва на статистики в интернет - 12 секунди за 1.7 турбо дизел 100кс, срещу 13 за 1.4 бензин 97кс.
Последно промяна от DMDimitrov на 30 Май 2009 16:33, променено общо 1 път.
Corolla Е11 G6 Compact 1.3i 16V 4E-FE 98г
Lexus RX400h, 2008г
Lexus RX400h, 2008г
Едва ли ще са под 13 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif та пак губи отсякъде...DMDimitrov написа:Е, то е ясно, че при различни условия (разлика в конете) превеса ще е в повечето случаи към по-мощния мотор!diver написа:аре почнаха условията....
Орлето човека каза, че е 101 коня! Та за този агрегат колко викаш са секундите?diver написа:Орлето по спомен 80 коня...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Изобщо не е нормално да глъхне, имах такъв проблем с бензиново Bravo 1.6 16V 103hp. Когато е студена глъхнеше, при рязко подаване на газ ясно се чуваха детонации (гърмеше си). Когато загрееше се пооправяше, но пак ускорението беше едно такова мудно (плавно) до към 2500-3000 оборота.
Колата ти е за доктор!
Колата ти е за доктор!
- bravooo
- Мнения: 43
- Регистриран на: 11 Сеп 2004 20:07
- Местоположение: Sofia
- Получена благодарност: 1 път
Re: проблем с мощност corolla 1,4 vvt-i 2000г.
Възможно решение:nkuckov написа:купих колата преди 3 дена, ама нещо не варви както трябва за 97 коня.Подържа 650-700 оборота и като подам газ малко глъхне и тогава се форсира, като тръгвам не може да се изреже добре и набира много плавно. Струва ми се и че малко придърпва. като я покарах малко ми светна и лампата на двигателя, откачих клемата на акомулатора за 10 сек. и лампата изгасна.ако може да се вярва на километража - 36 000км. някой има ли си представа от каде може да е проблема?
- нов въздушен филтър
- почистване на МАФ сензор (MASS AIR FLOW)-потърси из форума има процедура но е малко рискована.
При мене за същата кола резултата е отличен, като чистя сензора поне 2 пъти годишно с "Carborator cleaner".
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта