
СМЯНА НА СЕГМЕНТИ
СМЯНА НА СЕГМЕНТИ
Мнение от АВЕНСИСА » 04 Юни 2009 00:11


Avensis 1.6vvt-i
АВЕНСИСА
Bass_Man
АВЕНСИСА
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 04 Юни 2009 02:10
Та ако ще го отваряш за сегменти ще трябва да смениш и лагери , ремъци и да се замерят цилиндрите и валовете . Също така ще трябва да смениш и гарнитура на главата ( може би и болтове и разни други гарнитурки ) . Също така масло и филтри и така и така ще си свалил главата може да и направиш реглаж и пасване на клапаните ( ако на този модел му се регулират клапаните ръчно ).
Та общо взето си отиваш на сериозен ремонт . А и с това VVTI не бих дал на всеки да бара . ( не , че ще дам на някой да бара каквото и да е по колата ! )
Bass_Man
Мнение от АВЕНСИСА » 04 Юни 2009 02:40


Avensis 1.6vvt-i
АВЕНСИСА
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 04 Юни 2009 03:01
Един по-нов двигател от Англия на малко километри и не се занимаваш с глупости !АВЕНСИСА написа:Мерси все пак,но и аз не знам какво да правя.Не че ми излиза нещо скъпо като долея 3л масло от смяна до смяна,но някакси е гадно когата колата ти гори масло.Ще трябва да търся някакво решение,може някой да е правил тази операция и да даде съвет.А иначе си прав че могат да ги сменят без дори и да отварят мотора
Bass_Man
diver
Мнение от coolone » 04 Юни 2009 11:40

дано километража ти да е верен, щото може някои доктор да го е лекувал, ако са реални 84к тоя разход нещо не се връзва, ама то пък си зависи кой и как е стъпвал на педала(тоя най десния)

а как започна да ти дава такъв разход, изведнъж ли ?! ако скоро си сменял масло, да не би да си сложил прекалено ''тънко'' ? за течове погледна ли? на практика причините могат да бъдат много...
сегменти, клапани, гумички, течове, семеринги на валовете, тежък десен крак...
ходи в някой сервиз за диагностика, да ти мернат компресията и газ-анализ, и ше стане ясно къде отива масълцето
coolone
Petar
Мнение от АВЕНСИСА » 04 Юни 2009 19:19


Avensis 1.6vvt-i
АВЕНСИСА
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Юни 2009 19:58
И щеката за маслото.
Колко масло сипваш на смяна? Ако е около 4л значи е с късата щека.
Проблема е коксоването на маслото в каналите на сегментите поради прегряване. И сегментите запичат.
Проблема не е само сегментите, а и масленото охлаждане на буталата, и затова се сменят и те с друг модел...
При отваряне на двигателя няма проблем да се използват същите лагери. Никой не сменя основни/биелни лагери ако нямат проблеми.
Двигателя е с верига, така-че и там няма проблеми.
При мен единствено смениха един семеринг на коляновия вал (за всеки случай - така и така бяха отворили двигателя, а струва по-малко от 5 лв).
Ремонта го правиха в ТМ-Ауто. Зае по-малко от 2 работни дни (оставих я на първия ден сутринта, и на втория след обяд бе готова)
За цена - не мога да кажа, защото бе по разширената гаранция.
След това - никакви проблеми с горене на масло, но и на всяка смяна на масло ползвах миеща добавка (пак за всеки случай)...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Мнение от АВЕНСИСА » 04 Юни 2009 20:14


Avensis 1.6vvt-i
АВЕНСИСА
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Мнение от slowtraveler » 04 Юни 2009 20:36
Първоначално по каталог бе 3.7л, а след това количеството бе увеличено на 4.2л.
За целта вместо оригиналната щека, започнаха да слагат по-къса щека.
Така марката МАХ е по-нагоре в картера и по този начин наливаш повече масло.
Доколкото си спомням на дръжката на късата щека имаше зелена марка (мацнато с зелена боя)...
Ако проблема наистина ти е в запичане на сегменти - то промивка ще реши временно проблема.
Но имай впредвид, че причините за горене на масло могат да са много. Затова преди да пипаш се консултирай със свестен майстор, който да направи качествена диагностика.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
АВЕНСИСА
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 373 пъти
Мнение от slowtraveler » 05 Юни 2009 09:03
Течността се предлагаше в официалния сервиз.
По принцип само там съм сменял маслото. Не си спомням какво пишеше на бутилката (май пак Тойота)..
Цената бе около 16лв.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 2 госта