Да сменям ли свещите?

alex0378
Мнения: 186
Регистриран на: 16 Окт 2007 10:08
Местоположение: Смолян

Мнение от alex0378 » 30 Яну 2009 16:28

Еи кво се туткате аз карам с обикновенни Чампионки и колата си върви супер само газ и тва е

coce
Мнения: 29
Регистриран на: 11 Ное 2008 19:08
Местоположение: гр.София

Re: Да сменям ли свещите?

Мнение от coce » 30 Яну 2009 19:46

kolevv10 написа:Колеги, многократно съм сменял свещи според препоръките или малко по-късно... Със сегашните, поставени в ТМ Ауто, минах вече около 40 000
Нямам никакви оплаквания... само при най-минусовите температури Корола 1,4 VVT 2001 г. палеше малко по-късно (около 2 секунди) от обикновено, сутрин студена...
Въпросът ми е: да сменям ли свещите и като няма Денсо, да ги заменям ли с НГК?

Благодаря ви: Володя
Моят съвет е да ги смениш и да си вземеш оригинални от ТМ Ауто.

kolevv10
Мнения: 33
Регистриран на: 29 Яну 2009 20:15
Местоположение: София

Мнение от kolevv10 » 31 Яну 2009 12:49

Благодаря на всички, първо ще потърся Денсо. Каквито и прекрасни свещи да са ми сменили ТМ Ауто преди 40 000 км, едва ли е редно да ги държа повече...
Последно промяна от kolevv10 на 01 Фев 2009 22:45, променено общо 1 път.

mitoko
Мнения: 2015
Регистриран на: 22 Ное 2007 15:31
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от mitoko » 31 Яну 2009 13:20

обикновени свещи аз бих си ги взел от ТМа :whistle:

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 31 Яну 2009 14:02

kolevv10 написа:Благодаря на всички, първо ще потърся Денсо. Каквито и прекрасни срещи да са ми сменили ТМ Ауто преди 40 000 км, едва ли е редно да ги държа повече...
Ако са сложили иридиеви или платинени, би трябвало да изкарат бая повече.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 31 Яну 2009 23:53

antoanto написа:
max-2 написа:
antoanto написа:Не знам що за свещи са дензо, но препоръчвам четириполюсни или многополюсни свещи(кой както иска да им вика). Лесно ще ги познаете. Отдолу завършват само с графита и нямат извит накрайник(полюс), който трябва да се регулира след 10х.к. вече не помня. Слагаш и забравяш че съществуват и няма възможност да не прехвърли искра. Свещите за които говоря бяха италиански златисти. Чувал съм, че са аналог на бош, но боша бил по калпав. Няма да изпадам в подробности за боша защо е по калпав, но тези свещи си заслужават. Имах две бензинки и двете си заминаха с тези свещи. :thumbsup:

Денсо са такива, ако не и по-добри. Слагаш и забравяш.Когато сменях моите (платинени) разстоянието м/у електродите им беше точно 1.3мм., колкото на новите иридиумки и колкото е по каталог нова свещ. А не си знаеха километрите и годините. Единствено от искрата платината не беше лъскава и полирана, а матова със сив метален цвят.
Колега моите свещи са купуване през далечната 97г. Не знам дали тогава са продавали дензо в БГ. Препоръчвам ги като модел, стига дензо да ги произвежада. Отдолу липсва извитата ламаринка-полюс и са както писах четириполюсни или многополюсни свещи. Няма начин да ги сравняваме с еднополюсно дензо.
Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.
Carina E 4AFE LB 1992

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 01 Фев 2009 10:11

max-2 написа: Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.
Има платиниум+2 и +4 съответно с 2 и 4 "ламаринки". Има и с 4 иридиеви.

П.П. Горното на 100% от БОШ. За ДЕНСО и НГК не знам да имат.
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

Аватар
max-2
Мнения: 2089
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 110 пъти

Мнение от max-2 » 01 Фев 2009 12:43

Съжалявам, не знаех.
Carina E 4AFE LB 1992

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 01 Фев 2009 15:08

max-2 написа:
antoanto написа:
max-2 написа:
Денсо са такива, ако не и по-добри. Слагаш и забравяш.Когато сменях моите (платинени) разстоянието м/у електродите им беше точно 1.3мм., колкото на новите иридиумки и колкото е по каталог нова свещ. А не си знаеха километрите и годините. Единствено от искрата платината не беше лъскава и полирана, а матова със сив метален цвят.
Колега моите свещи са купуване през далечната 97г. Не знам дали тогава са продавали дензо в БГ. Препоръчвам ги като модел, стига дензо да ги произвежада. Отдолу липсва извитата ламаринка-полюс и са както писах четириполюсни или многополюсни свещи. Няма начин да ги сравняваме с еднополюсно дензо.
Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.
Не си ме разбрал колега. Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето. Някой виждал ли е такива свещи?

223orange
Мнения: 19
Регистриран на: 16 Яну 2009 16:02

Мнение от 223orange » 01 Фев 2009 15:30

За да не пълня форума с излишни теми,ще попитам тук. Купих си свещи
NGK BKR5EYA-11, обаче според книжката за двигатели 4ZZ-FE трябва да са NGK FR8KCU. Разстоянието на електродите на първите са 1,1 мм., а на вторите 1,0 мм. Има ли значение?

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 01 Фев 2009 15:41

antoanto написа:... Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето...
Изображение Изображение
P.S. Същата фирма предлага и Dynamic Ionizer, до болка познатите 'хапчета' за икономии на гориво. biggrin.gif

antoanto
Мнения: 75
Регистриран на: 15 Авг 2008 04:31
Местоположение: Русе

Мнение от antoanto » 02 Фев 2009 13:23

Scott написа:
antoanto написа:... Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето...
Изображение Изображение
P.S. Същата фирма предлага и Dynamic Ionizer, до болка познатите 'хапчета' за икономии на гориво. biggrin.gif
Браво колега. Това имам в предвид. Лично мое мнение че са много пъти по добри от еднополюсните, пък били те платинени или иридиеви, при тези няма пропуск и най важното настройка :thumbsup: . Моите бяха италиански голд(беше отдавна и не помня марката), копие на бош. Ето и уловката при боша-графита не минава през цялата свещ, в керамичната си част той е заменен от тънка жичка, която след 60х.к в даден момент ти напомня да си купиш нови biggrin.gif. Нямам на идея колко изкарват, със сигурност бях минал с едната кола около 60х.к, а с другата 80 х.к най малко(километража не работеше).
П.С. На моите дупето беше по красиво laugh.gif .

kolevv10
Мнения: 33
Регистриран на: 29 Яну 2009 20:15
Местоположение: София

Мнение от kolevv10 » 16 Май 2009 21:58

... Изчаках да покарам малко, за да напиша впечатления...
Намерих оригинални свещи Денсо с означенията, предписани в книгата на Тойота.
Веднага след смяната усетих малко по-високи обороти и като че ли по-лесно набиране на обороти - както на празен ход, така и с включена предавка... Вече над 1000 км двигателят работи безупречно.
Браво на "Аутохит".

Благодаря на всички колеги.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта