Да сменям ли свещите?
Re: Да сменям ли свещите?
Моят съвет е да ги смениш и да си вземеш оригинални от ТМ Ауто.kolevv10 написа:Колеги, многократно съм сменял свещи според препоръките или малко по-късно... Със сегашните, поставени в ТМ Ауто, минах вече около 40 000
Нямам никакви оплаквания... само при най-минусовите температури Корола 1,4 VVT 2001 г. палеше малко по-късно (около 2 секунди) от обикновено, сутрин студена...
Въпросът ми е: да сменям ли свещите и като няма Денсо, да ги заменям ли с НГК?
Благодаря ви: Володя
Ако са сложили иридиеви или платинени, би трябвало да изкарат бая повече.kolevv10 написа:Благодаря на всички, първо ще потърся Денсо. Каквито и прекрасни срещи да са ми сменили ТМ Ауто преди 40 000 км, едва ли е редно да ги държа повече...

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.antoanto написа:Колега моите свещи са купуване през далечната 97г. Не знам дали тогава са продавали дензо в БГ. Препоръчвам ги като модел, стига дензо да ги произвежада. Отдолу липсва извитата ламаринка-полюс и са както писах четириполюсни или многополюсни свещи. Няма начин да ги сравняваме с еднополюсно дензо.max-2 написа:antoanto написа:Не знам що за свещи са дензо, но препоръчвам четириполюсни или многополюсни свещи(кой както иска да им вика). Лесно ще ги познаете. Отдолу завършват само с графита и нямат извит накрайник(полюс), който трябва да се регулира след 10х.к. вече не помня. Слагаш и забравяш че съществуват и няма възможност да не прехвърли искра. Свещите за които говоря бяха италиански златисти. Чувал съм, че са аналог на бош, но боша бил по калпав. Няма да изпадам в подробности за боша защо е по калпав, но тези свещи си заслужават. Имах две бензинки и двете си заминаха с тези свещи.
Денсо са такива, ако не и по-добри. Слагаш и забравяш.Когато сменях моите (платинени) разстоянието м/у електродите им беше точно 1.3мм., колкото на новите иридиумки и колкото е по каталог нова свещ. А не си знаеха километрите и годините. Единствено от искрата платината не беше лъскава и полирана, а матова със сив метален цвят.
Carina E 4AFE LB 1992
Има платиниум+2 и +4 съответно с 2 и 4 "ламаринки". Има и с 4 иридиеви.max-2 написа: Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.
П.П. Горното на 100% от БОШ. За ДЕНСО и НГК не знам да имат.

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Не си ме разбрал колега. Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето. Някой виждал ли е такива свещи?max-2 написа:Не знам какво искаш да кажеш, но платинените и иридиеви свещи издържат минимум 100 хил. км., нищо че са само с 1 електрод (ламаринка). Тези с многото ламаринки просто имат много ламарина да ядат, затова издържат повече от една обикновена свещ.antoanto написа:Колега моите свещи са купуване през далечната 97г. Не знам дали тогава са продавали дензо в БГ. Препоръчвам ги като модел, стига дензо да ги произвежада. Отдолу липсва извитата ламаринка-полюс и са както писах четириполюсни или многополюсни свещи. Няма начин да ги сравняваме с еднополюсно дензо.max-2 написа:
Денсо са такива, ако не и по-добри. Слагаш и забравяш.Когато сменях моите (платинени) разстоянието м/у електродите им беше точно 1.3мм., колкото на новите иридиумки и колкото е по каталог нова свещ. А не си знаеха километрите и годините. Единствено от искрата платината не беше лъскава и полирана, а матова със сив метален цвят.
Браво колега. Това имам в предвид. Лично мое мнение че са много пъти по добри от еднополюсните, пък били те платинени или иридиеви, при тези няма пропуск и най важното настройкаScott написа:antoanto написа:... Тези свещи за които ти пиша нямат никакви електроди(ламаринки) отдолу, завършват с графитчето...![]()
P.S. Същата фирма предлага и Dynamic Ionizer, до болка познатите 'хапчета' за икономии на гориво. biggrin.gif

П.С. На моите дупето беше по красиво laugh.gif .
... Изчаках да покарам малко, за да напиша впечатления...
Намерих оригинални свещи Денсо с означенията, предписани в книгата на Тойота.
Веднага след смяната усетих малко по-високи обороти и като че ли по-лесно набиране на обороти - както на празен ход, така и с включена предавка... Вече над 1000 км двигателят работи безупречно.
Браво на "Аутохит".
Благодаря на всички колеги.
Намерих оригинални свещи Денсо с означенията, предписани в книгата на Тойота.
Веднага след смяната усетих малко по-високи обороти и като че ли по-лесно набиране на обороти - както на празен ход, така и с включена предавка... Вече над 1000 км двигателят работи безупречно.
Браво на "Аутохит".
Благодаря на всички колеги.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта