Русские эротические фильмы online бесплатно
http://www.uniconsulting.net/newsbg.php?n=643#Kiki написа:Кризата няма да подмине никой. Шкода, GM, Сузуки, Рено и още кой ли не, затвориха заводи още преди два-три месеца, а Тойота чак сега.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
rudolf,ти ми приличаш на жълт вестник- постваш линкове с гръмки заглавия,а не четеш какво пише в самата статия. Ето от твоя линк:
"Държавната помощ за закупуването на нови автомобили в Германия и Словакия драстично промени ситуацията на пазара и принуди управата на концерна да премине от едната в другата крайност на производствените си планове."
"След като световната финансова и икономическа криза се задълбочи, автомобилният пазар беше един от първите, които усетиха пълните ефекти на тежките условия. Свитото потребление принуди редица производители, между които и "Шкода", да прибегнат до затварянето на заводи, намаляване на работното време и съкращаването на персонал. Чешкият гигант приложи подобни планове за преструктуриране през последните месеци, закривайки цялото си производство за три седмици в началото на 2009 г. и преминавайки на четиридневна работна седмица през останалото време."
"Въвеждането на държавни субсидии от Германия (2.5 хил. евро) и Словакия (2 хил. евро) обаче може да преобърне тази тенденция. "
Именно това ти написах оня ден,но ти,както винаги,не си разбрал. В момента нямаме реален пазар,за да хвалиме един или да критикуваме друг. Шкода продават прекалено малко коли така или иначе.
"Държавната помощ за закупуването на нови автомобили в Германия и Словакия драстично промени ситуацията на пазара и принуди управата на концерна да премине от едната в другата крайност на производствените си планове."
"След като световната финансова и икономическа криза се задълбочи, автомобилният пазар беше един от първите, които усетиха пълните ефекти на тежките условия. Свитото потребление принуди редица производители, между които и "Шкода", да прибегнат до затварянето на заводи, намаляване на работното време и съкращаването на персонал. Чешкият гигант приложи подобни планове за преструктуриране през последните месеци, закривайки цялото си производство за три седмици в началото на 2009 г. и преминавайки на четиридневна работна седмица през останалото време."
"Въвеждането на държавни субсидии от Германия (2.5 хил. евро) и Словакия (2 хил. евро) обаче може да преобърне тази тенденция. "
Именно това ти написах оня ден,но ти,както винаги,не си разбрал. В момента нямаме реален пазар,за да хвалиме един или да критикуваме друг. Шкода продават прекалено малко коли така или иначе.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
лексус: винаги някъде нещо влиае на пазара,,,или германия ще помогне,,или йената ще падне,или калифорния ще субсидира хибридите,или петрола ще регистрира рекорд,,,или китайския пазар ще се раздвижи,,
всъщност пазара е това което се случва докато всички чакаме пазара да се нормализира...
прочел съм много добре и ми е ясно че ако изобщо е истина статията ,то това е аномалия,но съгласи се че по време на криза е интересно?
,,,бтв смехотворно и за мен е когато сравнявам шкода с тойота biggrin.gif
всъщност пазара е това което се случва докато всички чакаме пазара да се нормализира...
прочел съм много добре и ми е ясно че ако изобщо е истина статията ,то това е аномалия,но съгласи се че по време на криза е интересно?

http://www.monitor.bg/article?id=198689 - това временно спиране май продължава
Човек е напълно свободен, но трябва да се движи много внимателно за да не чува звука на своите вериги
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта