Русские эротические фильмы online бесплатно
Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Kiki
dementor
rudolf
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 20 Апр 2009 18:23
rudolf,ти ми приличаш на жълт вестник- постваш линкове с гръмки заглавия,а не четеш какво пише в самата статия. Ето от твоя линк:
"Държавната помощ за закупуването на нови автомобили в Германия и Словакия драстично промени ситуацията на пазара и принуди управата на концерна да премине от едната в другата крайност на производствените си планове."
"След като световната финансова и икономическа криза се задълбочи, автомобилният пазар беше един от първите, които усетиха пълните ефекти на тежките условия. Свитото потребление принуди редица производители, между които и "Шкода", да прибегнат до затварянето на заводи, намаляване на работното време и съкращаването на персонал. Чешкият гигант приложи подобни планове за преструктуриране през последните месеци, закривайки цялото си производство за три седмици в началото на 2009 г. и преминавайки на четиридневна работна седмица през останалото време."
"Въвеждането на държавни субсидии от Германия (2.5 хил. евро) и Словакия (2 хил. евро) обаче може да преобърне тази тенденция. "
Именно това ти написах оня ден,но ти,както винаги,не си разбрал. В момента нямаме реален пазар,за да хвалиме един или да критикуваме друг. Шкода продават прекалено малко коли така или иначе.
"Държавната помощ за закупуването на нови автомобили в Германия и Словакия драстично промени ситуацията на пазара и принуди управата на концерна да премине от едната в другата крайност на производствените си планове."
"След като световната финансова и икономическа криза се задълбочи, автомобилният пазар беше един от първите, които усетиха пълните ефекти на тежките условия. Свитото потребление принуди редица производители, между които и "Шкода", да прибегнат до затварянето на заводи, намаляване на работното време и съкращаването на персонал. Чешкият гигант приложи подобни планове за преструктуриране през последните месеци, закривайки цялото си производство за три седмици в началото на 2009 г. и преминавайки на четиридневна работна седмица през останалото време."
"Въвеждането на държавни субсидии от Германия (2.5 хил. евро) и Словакия (2 хил. евро) обаче може да преобърне тази тенденция. "
Именно това ти написах оня ден,но ти,както винаги,не си разбрал. В момента нямаме реален пазар,за да хвалиме един или да критикуваме друг. Шкода продават прекалено малко коли така или иначе.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS
Мнение от rudolf » 20 Апр 2009 18:34
лексус: винаги някъде нещо влиае на пазара,,,или германия ще помогне,,или йената ще падне,или калифорния ще субсидира хибридите,или петрола ще регистрира рекорд,,,или китайския пазар ще се раздвижи,,
всъщност пазара е това което се случва докато всички чакаме пазара да се нормализира...
прочел съм много добре и ми е ясно че ако изобщо е истина статията ,то това е аномалия,но съгласи се че по време на криза е интересно?
,,,бтв смехотворно и за мен е когато сравнявам шкода с тойота biggrin.gif
всъщност пазара е това което се случва докато всички чакаме пазара да се нормализира...
прочел съм много добре и ми е ясно че ако изобщо е истина статията ,то това е аномалия,но съгласи се че по време на криза е интересно?

rudolf
mitoko
Bass_Man
Мнение от tsd » 15 Май 2009 11:21
http://www.monitor.bg/article?id=198689 - това временно спиране май продължава
Човек е напълно свободен, но трябва да се движи много внимателно за да не чува звука на своите вериги
tsd
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта