И аз си мислех, че RBR е най-реалистичната игра. Но се оказа, че никак не е. Лидера е Gran Turismo - оригинален волал с педали - forcefeedback+900 градуса на въртене, 29" телевизор и GT4 е недостижима комбинация. А що се отнася до дрифтовете, пак GT е над всички. Изучавал съм играта в продължение на години, като почти цялата информация съм търсил по рейсинг сайтовете. Много често, ако търсите начин за настройване на окачването на автомобил за дрифт, ще попаднете на GTPlanet, и доста време ще ви отнеме, за да разберете, че става дума за форум на игра. Много от добрите играчи и дрифтъри на GT са и такива в реалния живот. Когато се качих на AE86, се оказа, че знам доста техники, без изобщо да съм ги учил на истинска кола. Дори брат ми се изненада по начинът, по който карам импресата, при положение че се качвах за пръв път на нея, a колата е над 300 коня. Школата на GT е нещо уникално. От месеци не съм си пускал играта, нямам време за нея, но когато излезе PS3, непременно ще си го купя заедно с GT5.
ето малко мои филмчета на GT4, правил съм ги преди време за GTPlanet форума(имам си видео топик там). На едното поставям световен рекорд, като използвам реалните рали техники за сняг

Отне ми три месеца да уча техниката, но резулатът си струваше. Играта е толкова сложна, че много народ се отказва от рали състезанията в нея - няма грам аракдност. Когато играх RBR направо съм псувал - разликата от GT4 е огромна. RBR е наистина добра, но GT4 е класи над всичко останало - всеки, който я е играл, може да го потвърди
П.П. В GT4 има точно копие на колата на Кейчи Тсучия, както и стандартен Levin Trueno.
ето това го копи-пействам от един друг форум. Просто изгледайте филмчетата.
Рали лиценз GOLD с Импреса - full time dynamic friction:
http://media.putfile.com/ImprezaDirtRallyLicence
Проект Agent Dust. Пак купон с Импреса и няколко яки обратни завоя.
http://media.putfile.com/AgentDustXviD500mbs
IA12 лиценз тест с използване на реални рали техники за сняг - времето от теста е едно от най-добрите в света - карах като бесен Smile Ако някой играе GT4 нека пробва да го подобри без да чука стените!
http://media.putfile.com/ia12SnowRallyRealTechniques
Каскада с Тойота на сняг - завъртане на 5х360 градуса. Пак без ръчна! Опитайте да го направите в друга игра Smile
http://media.putfile.com/ia12acrobatics1
Каскада с едно много яко BMW - 3х360 с овладяване на спина. Това ще ви хареса много Smile С помощта на слип ъгъла колата се върти като бясна при висока скорост.
http://media.putfile.com/ia13_3x360
GOLD на лицензите с CTR Yellow Bird(RR автомобил - задно предаване, задно разположен двигател). Използвам Lift Off дрифт техника да дрифтвам CTR-a с помощта на слип ъгъла на колелата(въртя го със спирачките), като бия компютъра с Gold - speed drift, изключително агресивно влизане в завоите. Имайте предвид, че за Gold трябва наистина яко каране - компютъра кара почти перфектно, на ръба на сцеплението. техниката е много трудна, защото в GT4 няма съединител - компютъра го натиска автоматично, а от този дрифт се излиза с clutch kick. Подобна техника използва и Gigi Galli да пързаля лансера - който е гледал филмчетата му. Използват я и дрифтърите когато правят продължителен дрифт от по-отворен завой в по-затворен - въртят колата един път с газта, после със спирачката и накрая я вадят с clutch kick.
http://media.putfile.com/GT4IA7Goldinsidecamera
http://media.putfile.com/GT4IA7PowerSlides
един от основните проблеми в GT е липсата на съединител и възможност за heel-toe - живот и здраве и това ще го има в бъдещите издания на играта, феновете напират яко, защото искат да карат колите в GT както карат собствените си коли. Предполагам, че при появата на PS3 тази опция ще бъде включена в GT5, а Logitech ще произведат подходящ волан - целта е ясна - максимален реализъм.