Темата,колега,е абсурдна!V35GTR написа: Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"



Мнение от LEXUS » 17 Дек 2006 03:53
Темата,колега,е абсурдна!V35GTR написа: Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"
LEXUS
Мнение от LEXUS » 17 Дек 2006 04:00
Аз нямам нищо против!С удоволствие бих чул забележките относно недостаъците на Тойота от един фен на Нисан.Това би било чест,а не да слушам забележки от германофили,които говорят празни приказки.V35GTR написа: Vse pak kato imate niakakvi pretencii che sthe "number one" pone imatite i malko mesto za critika! Ima li niakoi neshto protiv?????
LEXUS
Мнение от Restless » 17 Дек 2006 09:56
Restless
Мнение от V35GTR » 18 Дек 2006 03:13
Ne mojesh da sporish che e absurdna sled kato e zapochnata ot kolega- sobstvenik na toyota! Oshte poveche, ne e edinstvenia sobstvenik, koito iziaviava neduvolstvo! A Sled kato edin chovek ne e dovelen ot daden avtomobil, v ramkite na razmunoto, ima pravo da neduvolstva pone vuv suotvetnia internet forum.LEXUS написа:Темата,колега,е абсурдна!V35GTR написа: Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"Който се смята за велик мислител,нека докаже ,че Тойота е снижила качеството на колите си!Но Тюв,Адак и т.н. показват запазване на старото качество,затова ви моля,без празни приказки!
![]()
V35GTR
Мнение от Reptile » 19 Дек 2006 13:47
Reptile
ALTEZZA
Мнение от sluchaen_fen » 19 Дек 2006 20:29
Проблема е в дефектна серия двигатели, сглобени в Европа с немски сегменти KOLBENSCHMIDT. По този въпрос сме изписали поне 10-15 страници. Затова гаранционно са подменени бутала, сегменти и щеката за измерване нивото на маслото в двигателя. Собственикът на ТМ-ауто е грък и е изкупил почти всички залежали Короли и Авенсиси с двигатели от дефектната партида. Например м. декември 2001 година в ТМ-ауто продаваха Корола 1.4 vvt-i седан турска сглобка за 16 670 лева включително 20 % ДДС. Японска сглобка на Корола 1999 год. със стария двигател 4Е-FE (преди технологията vvt-i) струваше почти 24 000 лева. Разликата в оборудването е климатик и десен еърбег, а разликата в цената е над 7 000 лева.Reptile написа:... Фирма Ингелхайм Бьорингер България закупи над 20 Короли(1.6) 2002 година . От тези автомобили почти всички отидоха на ОСНОВЕН ремонт преди 100 000км. Имаше и няколко Авенсис-а - те СЪЩО! Всички "японски" автомобили(среден клас), които влизат у нас, всъщност са ТУРСКА сглобка и ако това някой се съмнява си е за негова сметка. Други дефекти автомобилите, като цяло не са показали ...
sluchaen_fen
Мнение от bobsn » 19 Дек 2006 21:59
bobsn
straight
Мнение от Reptile » 20 Дек 2006 15:13
Е, като са изписани 10-15 страници, к'во?!? От това станаха по-добри или спряха да се чупят!sluchaen_fen написа: Проблема е в дефектна серия двигатели, сглобени в Европа с немски сегменти KOLBENSCHMIDT. По този въпрос сме изписали поне 10-15 страници.
Reptile
Мнение от bobsn » 20 Дек 2006 16:14
bobsn
Мнение от TheOrcrist » 20 Дек 2006 20:03
Алтезов това е едно "нещо" дето в БГ се смята за нормално (смяна на сегментите и подмяна или наваряване/пристъргване на буталата )... досега несъм чувал кола в US да и е правен "основен" ремонт. Митсубишито ми е на 160к мили и не си и мисли за такъв ремонт, старото ми chevy беше и на повече. А разни кемрита се разкарват от индийците по над 250к мили без да са чули какво е "основен" ремонт.ALTEZZA написа:kakvo oznachava "ОСНОВЕН ремонт"?Reptile написа:Фирма Ингелхайм Бьорингер България закупи над 20 Короли(1.6) 2002 година . От тези автомобили почти всички отидоха на ОСНОВЕН ремонт преди 100 000км.
TheOrcrist
jamie
Мнение от TheOrcrist » 20 Дек 2006 21:02
TheOrcrist
b_d
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта