Темата,колега,е абсурдна!V35GTR написа: Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"



Темата,колега,е абсурдна!V35GTR написа: Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"
Аз нямам нищо против!С удоволствие бих чул забележките относно недостаъците на Тойота от един фен на Нисан.Това би било чест,а не да слушам забележки от германофили,които говорят празни приказки.V35GTR написа: Vse pak kato imate niakakvi pretencii che sthe "number one" pone imatite i malko mesto za critika! Ima li niakoi neshto protiv?????
Ne mojesh da sporish che e absurdna sled kato e zapochnata ot kolega- sobstvenik na toyota! Oshte poveche, ne e edinstvenia sobstvenik, koito iziaviava neduvolstvo! A Sled kato edin chovek ne e dovelen ot daden avtomobil, v ramkite na razmunoto, ima pravo da neduvolstva pone vuv suotvetnia internet forum.LEXUS написа:Темата,колега,е абсурдна!V35GTR написа: Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"Който се смята за велик мислител,нека докаже ,че Тойота е снижила качеството на колите си!Но Тюв,Адак и т.н. показват запазване на старото качество,затова ви моля,без празни приказки!
![]()
kakvo oznachava "ОСНОВЕН ремонт"?Reptile написа:Фирма Ингелхайм Бьорингер България закупи над 20 Короли(1.6) 2002 година . От тези автомобили почти всички отидоха на ОСНОВЕН ремонт преди 100 000км.
Проблема е в дефектна серия двигатели, сглобени в Европа с немски сегменти KOLBENSCHMIDT. По този въпрос сме изписали поне 10-15 страници. Затова гаранционно са подменени бутала, сегменти и щеката за измерване нивото на маслото в двигателя. Собственикът на ТМ-ауто е грък и е изкупил почти всички залежали Короли и Авенсиси с двигатели от дефектната партида. Например м. декември 2001 година в ТМ-ауто продаваха Корола 1.4 vvt-i седан турска сглобка за 16 670 лева включително 20 % ДДС. Японска сглобка на Корола 1999 год. със стария двигател 4Е-FE (преди технологията vvt-i) струваше почти 24 000 лева. Разликата в оборудването е климатик и десен еърбег, а разликата в цената е над 7 000 лева.Reptile написа:... Фирма Ингелхайм Бьорингер България закупи над 20 Короли(1.6) 2002 година . От тези автомобили почти всички отидоха на ОСНОВЕН ремонт преди 100 000км. Имаше и няколко Авенсис-а - те СЪЩО! Всички "японски" автомобили(среден клас), които влизат у нас, всъщност са ТУРСКА сглобка и ако това някой се съмнява си е за негова сметка. Други дефекти автомобилите, като цяло не са показали ...
Е, като са изписани 10-15 страници, к'во?!? От това станаха по-добри или спряха да се чупят!sluchaen_fen написа: Проблема е в дефектна серия двигатели, сглобени в Европа с немски сегменти KOLBENSCHMIDT. По този въпрос сме изписали поне 10-15 страници.
Алтезов това е едно "нещо" дето в БГ се смята за нормално (смяна на сегментите и подмяна или наваряване/пристъргване на буталата )... досега несъм чувал кола в US да и е правен "основен" ремонт. Митсубишито ми е на 160к мили и не си и мисли за такъв ремонт, старото ми chevy беше и на повече. А разни кемрита се разкарват от индийците по над 250к мили без да са чули какво е "основен" ремонт.ALTEZZA написа:kakvo oznachava "ОСНОВЕН ремонт"?Reptile написа:Фирма Ингелхайм Бьорингер България закупи над 20 Короли(1.6) 2002 година . От тези автомобили почти всички отидоха на ОСНОВЕН ремонт преди 100 000км.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта