Авензис 2.0 D4D 2008 - много бавно стопля и парното...
mich
Мнение от nenko70 » 03 Ное 2009 12:20
Мотора е D-4D 2.0 и забелязах, че от както застудя за 10км до работата ми не успява да загрее напълно. Парното почва да топли по-рано естествено и не ми прави впечатление да загрява бавно. То и температурите още не са много ниски. За първа зима я карам тази кола и засега това са впечатленията ми.
Друго което забелязах е, че днес сутринта стигайки пред офиса колата все още държеше 1000 оборота на празен ход, а нормалните са 900.
Колата е Аурис. В описанието, когато я купувах пишеше, че има "Пакет за студен климат (за двигателите D-4D)" каквото и да значи това.
Ще видим как ще се представи през зимата.

nenko70
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 03 Ное 2009 14:49
Ама що не си четете книжките бе хора?
1200 оборота държи, за да ти загрее по-бързо - все пак е дизел. Оборотите зависят от това на каква температура си пуснал да загравя. Ако си го избамкал на максимална, има да си караш на 1200 почти до като ти загрее мотора. Ако си на 20 градуса, може и да не ти ги вдигне. Пакет за студен климат се нарича "печката" и имаш едно копче за включване, като в зависимост от разни ситуации пак описани подробно в книжките ви, се командва самата печка. Печките са два вида (поне в далечната 2005 бяха така) - нафтова, която си тегли нафта от резервоара и такава рботеща с горещ въздух. Реално тя кара парното да започне да ти духа топло по-рано - при мен около 3-тата минута от запалването на двигателя. Над определени температури на външния въздух се изключва автоматично.
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Мнение от nenko70 » 03 Ное 2009 17:38
И аз мислех, че пакета за студен климат е някаква печка. Когато купувах колата обаче ми обясниха, че било само някакво подгряване във въздушния филтър. Така и не разбрах какво точно е, но категорично ми казаха, че не е печка.TATI написа:Споко, нормално е.
Ама що не си четете книжките бе хора?
1200 оборота държи, за да ти загрее по-бързо - все пак е дизел. Оборотите зависят от това на каква температура си пуснал да загравя. Ако си го избамкал на максимална, има да си караш на 1200 почти до като ти загрее мотора. Ако си на 20 градуса, може и да не ти ги вдигне. Пакет за студен климат се нарича "печката" и имаш едно копче за включване, като в зависимост от разни ситуации пак описани подробно в книжките ви, се командва самата печка. Печките са два вида (поне в далечната 2005 бяха така) - нафтова, която си тегли нафта от резервоара и такава рботеща с горещ въздух. Реално тя кара парното да започне да ти духа топло по-рано - при мен около 3-тата минута от запалването на двигателя. Над определени температури на външния въздух се изключва автоматично.
nenko70
- TATI
- Мнения: 3033
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 165 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от TATI » 03 Ное 2009 19:59
http://autodata.ru/st/10_vh/vh.htm
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
- Rudy
- Мнения: 1347
- Регистриран на: 14 Юни 2009 17:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Rudy » 03 Ное 2009 20:29
можеш ли накратко да го преразкажеш, че руския не ми е много силен, особено пък с технически термини?TATI написа:Ето ти една статийка на руски, как работи - подгрява антифриза
http://autodata.ru/st/10_vh/vh.htm
Щото побърка и преводача на гугъл.

Rudy
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Мнение от slowtraveler » 03 Ное 2009 21:10
Използва силиконна смес, която при размесването си отделя топлина (от фрикцията при мачкане на сместа)...
Прилича на обикновения компресор, изключва при над 2500об/мин и се включва отново при под 2000.
Изключва се над 74С и се включва отново при 69С.
При ускорение при скорост под 40км/ч и подадена газ над 45% се изключва за 6сек.
При престой (скорост под 3км/ч) и изключен от скорост, вдига оборотите до 1200об/мин.
При стартиране на двигателя (под550об/мин) е изключен.
Вискозитетния нагревател се поставя на модели с дизелови двигатели 1HD-FTE и 1KD-FTV в вариантите за региони със студен климат - Land Cruiser HDJ101, KDJ95, KDJ125, HiLux Surf KDN185, KDN215.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Proff
Bass_Man
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 17 Ное 2009 21:11
- Местоположение: София
Мнение от Красимир Моллов » 26 Яну 2012 22:33

Красимир Моллов
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнение от iovkito » 27 Яну 2012 09:43
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
scorpion
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнение от iovkito » 27 Яну 2012 10:22
Ето една снимчица - http://prikachi.com/images/148/4314148L.jpg
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 29 Апр 2010 22:07
- Местоположение: Хасково
Мнение от kiril_kirilow » 28 Яну 2012 07:28
Служебната ми кола не е Тойота,а е Шкода Фабиа 1,4 TDI - 2010г.Миналата зима имах проблем със парното - "измръзнах като куче",буквално колата се караше със шапка и ръкавици.Показателя за температурата е лампичка - свети синьо - студена,не свети загряла.Вентилатора увеличен на 4,копчето максимално във "червеното" и след 35-40 км започва едвам-едвам да духа топло,а лампичката вече е загаснала отдавна - тоест колата е загряла.Щях да ходя до сервиза,но днеска утре и доиде време за втора смяна на масло.По книжка филтъра на купето се сменя на 30 000 км.Когато се направи тази интервенция и чудо,вентилатора на 2 работи както на 4 преди и в колата става баня.Вече намалям парното,че иначе не се диша.Сега си сменям филтъра на всяка смяна на маслото,независимо какво пише в книжката.
С две думи,колега ако не си сменял филтъра на купето направи го при мен имаше огромна разлика във парното.Аз също си мислех за преебан термостат,но проблема се оказа друг.
Относно "зимният пакет" от сервиза ми казаха интересна информация - Колите със климатроник имали вградени допълнителни реотанчета във обдухващите отвори за предното стъкло,те спомагали за по бързото затопляне и изчистване на стъклото и по бързото стопляне на купето.
kiril_kirilow
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от diesel_power » 28 Яну 2012 10:25
При рено и форд е една тръбичка с три подгревни свещи на входящия маркуч на парното.
diesel_power
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], George890106 и 3 госта