Лоша миризма в купето на Авенсис 1
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Лоша миризма в купето на Авенсис 1
Колеги, скоро си купих Авенсис 1 2.0 ТД и много му се радвам, обаче в купето има някаква странна лоша миризма, нещо смесено между чорапи и застояло. На чорапи мирише когато вляза в колата. А на застояло мирише, когато пусна вентилационната система само на обдухване. Не знам на какво се дължи. Смених си филтъра на климатика но резултат няма т.е. като климатика е включен не мирише, а като е само на вентилатор и по - точно на обдухване на стклата мирише лошо. Чудя се какво да направя. И още нещо: има ли лампа на таблото за отворена врата или няма, за да знам да го отварям ли да я сменям ако я има. Благодаря.
Лампа за отворена врата има и се намира вляво на таблото ... а за лошата миризма под предните седалки се получава една дупка(няма как да я определя по друг начин) и там поне на моята няма да ти казвам какви работи намерих хубаво е да провериш ... а за вентилацията ... незнам
Toyota Avensis 1.8 VVT-I - 2000 RHD

http://www.el-inst.eu/ - електроуслуги
http://fenixbg.org/ - Доставка и посредничество при закупуване на стоки от Англия

http://www.el-inst.eu/ - електроуслуги
http://fenixbg.org/ - Доставка и посредничество при закупуване на стоки от Англия
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: Лоша миризма в купето на Авенсис 1
Детето ми като влиза и вика " СМРАД!!!!! СМЕНИ КОЛАТА!!!!!!!" laugh.gifboqnkov_ написа:.... На чорапи мирише когато вляза в колата.......
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
За съжаление, сериозно. И това го казва само в тази кола, а до сега само тази е с плюш ( все в кожани салони го возех ....тарикатчето:))))) и затова си мисля, да не би причнината е в непрания 10г салон и за това време попило какви ли не миризми ...... колата е служебна и някой така е оливал салонаboqnkov_ написа:Това сериозно ли? И най скъпия ароматизатор да се вземе ако миризмата не се премахне е абсурд да се подтисне с ароматизатор. Само моя и на Raya авенсисите ли миришат лошо?...Детето ми като влиза и вика " СМРАД!!!!! СМЕНИ КОЛАТА!!!!!!!"

Ароматизаторите помагат в движение и на отворени прозорци

Ако успееш да премахнеш миризмата-пиши!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Служебното ползване на тази кола винаги е било е като безплатен рент-а-кар за чуждестранните гости. Връчваме им чист автомобил с пълен резервоар, джипиес, карти на БГ...........А после (::::: по това как връщат колата, мога да си направя изводи за нациите.... и да ви кажа французите надминават италианцитеScott написа:OFF Много загадъчно звучи това 'служебно ползване'.

-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Колега, ако ми позволиш един съвет за лошата миризма от климатика.
Не е болка за умиране и се отстранява лесно. Причината е, че след дългото използване има натрупване на гнЪсни бактерии и въобще мрЪшляк във въздуховодите, питата и прочие. Когато климатикът е пуснат студеният въздух по една или друга причина (не съм специалист) елиминира миризмата. Със загасването му и оставяне само на вентилатор гадовете засмърдяват. От там и миризмата на кубинки biggrin.gif
Лечението: В магазините за козметика, веригите бензиностанции (ОМВ,ШЕЛ,ЕКО и пр.), Практикер, Бриколаж продават спрей срещу точно такива бактериални замърсявания и почистване на въздуховодите. Този спрей под налягане, или аерозол е снабден с едно дълго маркуче. При загасен двигател и изключен климатик натикваш маркучето през някой от отворите за въздух достатъчно дълбоко (чак до до вентилатора) и пръскаш около 10-15 секунди. Издърпваш по малко и впръскваш около 3-4 сек.така че въздуховодът да бъде обдухан. Повтаряш и за другите въздуховоди, т.е бъркаш във всички дупки и пръскаш смело. След известно изчакване палиш колата и включваш вентилаторите.
Процедурата може да повториш. След това гарантирано поне за един дълъг период миризмата на кубинки ще изчезне.
Освен това е много важно климатикът да е антиполенов, т.е да треби гадовете.
За другата миризма няма лек, освен хубаво изпиране на салона, тапицерията на тавана и пода и оставяне на проветриво помещение със широко разтворени врати и. Ако е пушено във колата (не се доверявай на пепелници и други, защото се сменят лесно !) смрадта няма как да изчезне напълно. Има спрейове, за тапицерии които не цапат но елеминират миризми. Пак в посочените по-горе места.
Нещо много важно. За да елиминираш натрупването на гадове е желателно ако спираш колата за по-дълго време да изключиш климатика няколко минутки по-рано и да оставиш само вентилаторите да изсушат въздуховидите, питата, вентилатора, защото след като си бил на климатик, след загасването му се образува конденз, влага и ... прекрасни условия за развитие на бабалюги и смрад.
Дано съм бил полезен.
Поздрави !
Не е болка за умиране и се отстранява лесно. Причината е, че след дългото използване има натрупване на гнЪсни бактерии и въобще мрЪшляк във въздуховодите, питата и прочие. Когато климатикът е пуснат студеният въздух по една или друга причина (не съм специалист) елиминира миризмата. Със загасването му и оставяне само на вентилатор гадовете засмърдяват. От там и миризмата на кубинки biggrin.gif
Лечението: В магазините за козметика, веригите бензиностанции (ОМВ,ШЕЛ,ЕКО и пр.), Практикер, Бриколаж продават спрей срещу точно такива бактериални замърсявания и почистване на въздуховодите. Този спрей под налягане, или аерозол е снабден с едно дълго маркуче. При загасен двигател и изключен климатик натикваш маркучето през някой от отворите за въздух достатъчно дълбоко (чак до до вентилатора) и пръскаш около 10-15 секунди. Издърпваш по малко и впръскваш около 3-4 сек.така че въздуховодът да бъде обдухан. Повтаряш и за другите въздуховоди, т.е бъркаш във всички дупки и пръскаш смело. След известно изчакване палиш колата и включваш вентилаторите.
Процедурата може да повториш. След това гарантирано поне за един дълъг период миризмата на кубинки ще изчезне.
Освен това е много важно климатикът да е антиполенов, т.е да треби гадовете.
За другата миризма няма лек, освен хубаво изпиране на салона, тапицерията на тавана и пода и оставяне на проветриво помещение със широко разтворени врати и. Ако е пушено във колата (не се доверявай на пепелници и други, защото се сменят лесно !) смрадта няма как да изчезне напълно. Има спрейове, за тапицерии които не цапат но елеминират миризми. Пак в посочените по-горе места.
Нещо много важно. За да елиминираш натрупването на гадове е желателно ако спираш колата за по-дълго време да изключиш климатика няколко минутки по-рано и да оставиш само вентилаторите да изсушат въздуховидите, питата, вентилатора, защото след като си бил на климатик, след загасването му се образува конденз, влага и ... прекрасни условия за развитие на бабалюги и смрад.
Дано съм бил полезен.
Поздрави !
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 26 Окт 2007 00:55
- Местоположение: Sofia
scorpion го е написал описателно,бактериите които миришат се получават от климатика,за да се избегне е желателно да се изключва малко преди да спрем и загасим двигателя но да се остави вентилатора да духа,аз лично моя не го изключвам независимо сезона,а появи ли се миризма само шпрея,но чети добре инструкциите трябва да се внимава защото е отровен.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Това е много важно!scorpion написа: желателно ако спираш колата за по-дълго време да изключиш климатика няколко минутки по-рано и да оставиш само вентилаторите да изсушат въздуховидите, питата, вентилатора, защото след като си бил на климатик, след загасването му се образува конденз, влага и ... прекрасни условия за развитие на бабалюги и смрад. !
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Обезателно върни информация за проблема но не забравяй две важни неща: както казва по-горе колегата спазвай инструкциите дадени от производителя на съответния препарат; повтори за да има ефект.boqnkov_ написа:Колега, благодаря за отговора. Ще направя всичко, което каза и ще пиша какъв е ефекта.
Поздрави и успех !
- boqnkov_
- Мнения: 116
- Регистриран на: 10 Юли 2010 14:14
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Toyota Previa 2.0 d4d
Така след дълго четене и ровене на други форуми (сигурно само във Жигула форума не съм гледал) стигнах до две възможности:
1. Спрей тип "Бомба" от Кауфланд. Оставял се зад шофьорската седалка. Климата се пуска на макс, вентилатора също, и потока на режим рециркулация. На затворени прозорци за 10 - 15 мин и трябва да сте извън колата. Убивал всички бактерии в самото купе и по цялата вентилационна система. Не оставал по стъклата, нито се отразявал на салона. Явно е разработка на военните. laugh.gif Вижда ми се вятър работа, но 90 % от хората ползвали го са много доволни, защото бил на "Нигрин". Аз лично ако го правя мисля през 3 - 4 мин да влизам и да сменям положението на копчето за посока на въздуха (прозорци, крака, централно) за да може спрея да мине буквално навсякъде.
2. Спрей с директно впръскване по въздуховодите. Ползвалите го също са доволни.
Аз лично първо мисля да пробвам първия начин.
1. Спрей тип "Бомба" от Кауфланд. Оставял се зад шофьорската седалка. Климата се пуска на макс, вентилатора също, и потока на режим рециркулация. На затворени прозорци за 10 - 15 мин и трябва да сте извън колата. Убивал всички бактерии в самото купе и по цялата вентилационна система. Не оставал по стъклата, нито се отразявал на салона. Явно е разработка на военните. laugh.gif Вижда ми се вятър работа, но 90 % от хората ползвали го са много доволни, защото бил на "Нигрин". Аз лично ако го правя мисля през 3 - 4 мин да влизам и да сменям положението на копчето за посока на въздуха (прозорци, крака, централно) за да може спрея да мине буквално навсякъде.
2. Спрей с директно впръскване по въздуховодите. Ползвалите го също са доволни.
Аз лично първо мисля да пробвам първия начин.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта