http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=834 ... A%E0%F2%E0
аз само тая тема съм чел,ма гледам че има много,,,демек и аз незнаех,ма било наопаки,,ако не затваря веригата--перката работи...
по тази логика ако извади буксите от датчика и направи мост-(ако е от датчика-перката трябва да спре,,,ако не спре-погледни за прекъснат кабел за датчика..ако не е и видим кабел-си мисле че трябва да е от реле-и гледай в мануала...(само разсъждавам-не знам.
а за оборотите- трябва да си погледнеш idle-up valve -то,,,то компенсира натоварването на алтернатора и подържа оборотите/увеличава сместа... тоя клапан прави байпас на малко количество въздух който заобикаля дроселовата клапа.../при мен- смуче след дебитомера и пуска въздух след дросела,,/
гледай да си сигурен че ти падат оборотите с нормален акумулатор,,,че незнам тоя клапан дали компенсира ако акумулатора не държи напражение...