да имате идей и предложения за количката ми
Ремонт !
Ремонт !
Колеги проблема е , когато запаля колата сутрин (студена) перката до радятора се включва ,
нали ви казвам студена , топла се си бачка тая перка , колата си загрява нормално но имам чувството че малко по бавничко загрява отпреди . Незнам кога е възникнал този дефект ама аз днес останових това . Също така мисля че и оборотите ми паднаха малко когато пусна фаровете и парното и с тая перка ......
да имате идей и предложения за количката ми

да имате идей и предложения за количката ми
TOYOTA COROLLA EE80 1.3 12v
-
Uncle Dido
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=834 ... A%E0%F2%E0
аз само тая тема съм чел,ма гледам че има много,,,демек и аз незнаех,ма било наопаки,,ако не затваря веригата--перката работи...
по тази логика ако извади буксите от датчика и направи мост-(ако е от датчика-перката трябва да спре,,,ако не спре-погледни за прекъснат кабел за датчика..ако не е и видим кабел-си мисле че трябва да е от реле-и гледай в мануала...(само разсъждавам-не знам.
а за оборотите- трябва да си погледнеш idle-up valve -то,,,то компенсира натоварването на алтернатора и подържа оборотите/увеличава сместа... тоя клапан прави байпас на малко количество въздух който заобикаля дроселовата клапа.../при мен- смуче след дебитомера и пуска въздух след дросела,,/
гледай да си сигурен че ти падат оборотите с нормален акумулатор,,,че незнам тоя клапан дали компенсира ако акумулатора не държи напражение...
аз само тая тема съм чел,ма гледам че има много,,,демек и аз незнаех,ма било наопаки,,ако не затваря веригата--перката работи...
по тази логика ако извади буксите от датчика и направи мост-(ако е от датчика-перката трябва да спре,,,ако не спре-погледни за прекъснат кабел за датчика..ако не е и видим кабел-си мисле че трябва да е от реле-и гледай в мануала...(само разсъждавам-не знам.
а за оборотите- трябва да си погледнеш idle-up valve -то,,,то компенсира натоварването на алтернатора и подържа оборотите/увеличава сместа... тоя клапан прави байпас на малко количество въздух който заобикаля дроселовата клапа.../при мен- смуче след дебитомера и пуска въздух след дросела,,/
гледай да си сигурен че ти падат оборотите с нормален акумулатор,,,че незнам тоя клапан дали компенсира ако акумулатора не държи напражение...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: ccvetan, Google [Bot] и 4 госта