imam celica t20 97g 2000cm 170hp....kupih si kolata ljatotoo i kato zastudja ustanovihh 4e ne6too nezagrjava kato horata..i si smenihh termostata..i sled tova si zapo4na da si zagrjava normalno i razhoda posmakna..samo4e perki taka i nevklu4vaha samo edin putt mai vklu4iha noo kaktoo i da ee..ot togava smenihh dat4ik perka ..posle rele i vse taka ne6te i ne6te ..perkite sum probval i si rabotjat..i ve4e neznam kade da otida i kvoo da pravjaa..
problem s perkata na radiatora na celica T20
-
ostrovitjanina
- Мнения: 10
- Регистриран на: 16 Яну 2009 15:51
- Местоположение: sofia
problem s perkata na radiatora na celica T20
zdraveite kolegi..az sum nov tuk , no strasta mi kum japonskite avtomobili ot dosta vreme
..iskam da se dopitam do vas za sleddija problrem
imam celica t20 97g 2000cm 170hp....kupih si kolata ljatotoo i kato zastudja ustanovihh 4e ne6too nezagrjava kato horata..i si smenihh termostata..i sled tova si zapo4na da si zagrjava normalno i razhoda posmakna..samo4e perki taka i nevklu4vaha samo edin putt mai vklu4iha noo kaktoo i da ee..ot togava smenihh dat4ik perka ..posle rele i vse taka ne6te i ne6te ..perkite sum probval i si rabotjat..i ve4e neznam kade da otida i kvoo da pravjaa..
imam celica t20 97g 2000cm 170hp....kupih si kolata ljatotoo i kato zastudja ustanovihh 4e ne6too nezagrjava kato horata..i si smenihh termostata..i sled tova si zapo4na da si zagrjava normalno i razhoda posmakna..samo4e perki taka i nevklu4vaha samo edin putt mai vklu4iha noo kaktoo i da ee..ot togava smenihh dat4ik perka ..posle rele i vse taka ne6te i ne6te ..perkite sum probval i si rabotjat..i ve4e neznam kade da otida i kvoo da pravjaa..
-
ostrovitjanina
- Мнения: 10
- Регистриран на: 16 Яну 2009 15:51
- Местоположение: sofia
zna4ii..kolaat nezagrjava po4tii po zjal denn karam si iurkam si ja zdravoo i si sedi na sredata tamperaturata no primernoo v4era popadnah v jako zadrastvanee.ii zagrja vklu4ihh parnoo i se ohladii , i mnogo pati se pribiramm ot njakade i predi da ja izgasja forsiram si ja za da zagree i 4uja perkata ne nema perka..a kolata si zagrjava nad sredata i se poka4vaa..poleka
-
ostrovitjanina
- Мнения: 10
- Регистриран на: 16 Яну 2009 15:51
- Местоположение: sofia
-
ostrovitjanina
- Мнения: 10
- Регистриран на: 16 Яну 2009 15:51
- Местоположение: sofia
smenih i releto..tova glavnoto (fan1) samo 4e ima o6te dve po malki fa2 i fan3..no te sa mai za sledva6tite stepeni na perkata..prosto kolata mi ne ja e gledaii razbira44 tova si e ..vse pri poznati ..koi mehanik ..koi ne6too drugoo ..az puk si smenjam 4astii..no ve4e nemoje taka..javno tazi kola si trjbva maistorr kat horata..taka ili ina4e mislja da doida v nedelja na ekoto..puk neka se zapoznaja s vas..i bez tova sum goljam fen .. 
-
ostrovitjanina
- Мнения: 10
- Регистриран на: 16 Яну 2009 15:51
- Местоположение: sofia
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Значи първото , което трябва да направиш е да видиш какъв ти е датчика . Дали е термо-реле или е терморезистор . Да не би да са сбъркани типовете !
След това съвсем елементарно можеш да симулираш загряване на колата . Ако е термо-реле трябва или да отвориш или да затвориш веригата . Ако е термо резистор от някаква стойност на резистора трябва да се включва перката .
След това съвсем елементарно можеш да симулираш загряване на колата . Ако е термо-реле трябва или да отвориш или да затвориш веригата . Ако е термо резистор от някаква стойност на резистора трябва да се включва перката .
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Намрих малко инфо относно твоя случай . Аз намерих за 7А-FE ама предполагам , че при теб е същото .
Значи датчика до 93 градуса трябва да дава на късо и след 93 градуса трябва да отваря веригата . На 7А-FE го дават , че се намира съвсем близо до термостата . Ти дали си сменил този датчик ? Да не си сменил този , който ти е за уреда за температурата на водата ?
Демек ако всичко друго е ок , като махнеш буксата от датчика на запален автомобил трябва да ти се включи перката . Ама , като си правиш експерименти си пази рацете !!! А като дадеш на късо между контактите трябва да спира перката .
Също така може да извадиш реле номер 1 и на запалена кола да дадеш на късо между 3-ти и 4-ти крак на релето. Това би трябвало да включи перката . Давай го накъсо с някакъв по-дебел проводник , че там тока може да е по-голям . И така ще разбереш дали не е предпазител или нещо връзките към перката . Преди това може с волтметер да премериш на 3-ти крак на релето трябва да имаш 12 волта . Ако ги нямаш значи е предпазител или кабел скапан .
Другите две релета не са ти за други степени , а са за варианти с климатик . Намерих една схемка , както казах тя не е баш за тебе ама може да се ориентираш по нея .
http://www.filefactory.com/file/a0243h8 ... an_-_0_pdf
Ето от ттука може да си я свалиш .
Диагностиката на тази с-ма е елементарна и въобще не трябва да бара някой "майстор" там !
Другото , което ми прави впечатление сега е , че на схемата има дадени два water temp. sw-ча . Да не би да е с четирири/три контакта този датчик ? Тогава може , като го махнеш да ен заработи перката . Трябва да се види точно как е при теб .
ПС:
Ух да са #$*&# в професора те ората са си го написали ве biggrin.gif :
http://www.filefactory.com/file/a024582 ... an_-_1_pdf
ето и как бачка :
http://www.filefactory.com/file/a02459e ... an_-_2_pdf
Значи датчика до 93 градуса трябва да дава на късо и след 93 градуса трябва да отваря веригата . На 7А-FE го дават , че се намира съвсем близо до термостата . Ти дали си сменил този датчик ? Да не си сменил този , който ти е за уреда за температурата на водата ?
Демек ако всичко друго е ок , като махнеш буксата от датчика на запален автомобил трябва да ти се включи перката . Ама , като си правиш експерименти си пази рацете !!! А като дадеш на късо между контактите трябва да спира перката .
Също така може да извадиш реле номер 1 и на запалена кола да дадеш на късо между 3-ти и 4-ти крак на релето. Това би трябвало да включи перката . Давай го накъсо с някакъв по-дебел проводник , че там тока може да е по-голям . И така ще разбереш дали не е предпазител или нещо връзките към перката . Преди това може с волтметер да премериш на 3-ти крак на релето трябва да имаш 12 волта . Ако ги нямаш значи е предпазител или кабел скапан .
Другите две релета не са ти за други степени , а са за варианти с климатик . Намерих една схемка , както казах тя не е баш за тебе ама може да се ориентираш по нея .
http://www.filefactory.com/file/a0243h8 ... an_-_0_pdf
Ето от ттука може да си я свалиш .
Диагностиката на тази с-ма е елементарна и въобще не трябва да бара някой "майстор" там !
Другото , което ми прави впечатление сега е , че на схемата има дадени два water temp. sw-ча . Да не би да е с четирири/три контакта този датчик ? Тогава може , като го махнеш да ен заработи перката . Трябва да се види точно как е при теб .
ПС:
Ух да са #$*&# в професора те ората са си го написали ве biggrin.gif :
http://www.filefactory.com/file/a024582 ... an_-_1_pdf
ето и как бачка :
http://www.filefactory.com/file/a02459e ... an_-_2_pdf
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта