Намрих малко инфо относно твоя случай . Аз намерих за 7А-FE ама предполагам , че при теб е същото .
Значи датчика до 93 градуса трябва да дава на късо и след 93 градуса трябва да отваря веригата . На 7А-FE го дават , че се намира съвсем близо до термостата . Ти дали си сменил този датчик ? Да не си сменил този , който ти е за уреда за температурата на водата ?
Демек ако всичко друго е ок , като махнеш буксата от датчика на запален автомобил трябва да ти се включи перката . Ама , като си правиш експерименти си пази рацете !!! А като дадеш на късо между контактите трябва да спира перката .
Също така може да извадиш реле номер 1 и на запалена кола да дадеш на късо между 3-ти и 4-ти крак на релето. Това би трябвало да включи перката . Давай го накъсо с някакъв по-дебел проводник , че там тока може да е по-голям . И така ще разбереш дали не е предпазител или нещо връзките към перката . Преди това може с волтметер да премериш на 3-ти крак на релето трябва да имаш 12 волта . Ако ги нямаш значи е предпазител или кабел скапан .
Другите две релета не са ти за други степени , а са за варианти с климатик . Намерих една схемка , както казах тя не е баш за тебе ама може да се ориентираш по нея .
http://www.filefactory.com/file/a0243h8 ... an_-_0_pdf
Ето от ттука може да си я свалиш .
Диагностиката на тази с-ма е елементарна и въобще не трябва да бара някой "майстор" там !
Другото , което ми прави впечатление сега е , че на схемата има дадени два water temp. sw-ча . Да не би да е с четирири/три контакта този датчик ? Тогава може , като го махнеш да ен заработи перката . Трябва да се види точно как е при теб .
ПС:
Ух да са #$*&# в професора те ората са си го написали ве biggrin.gif :
http://www.filefactory.com/file/a024582 ... an_-_1_pdf
ето и как бачка :
http://www.filefactory.com/file/a02459e ... an_-_2_pdf