Въпрос за вървене на Celica 2.0
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Въпрос за вървене на Celica 2.0
Мнение от mitiracing » 11 Яну 2009 13:27
Ако има някой от Стара Загора или региона със същата може да пише да направим една проба.
Благодаря ви предварително колеги за мненията.
Поздрави на Всички
mitiracing
Bass_Man
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Мнение от mitiracing » 11 Яну 2009 14:50
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските
mitiracing
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 11 Яну 2009 15:32
Ако ми следиш мисълта и линковете

http://www.mr2.com/forums/beams/Toyota- ... try-2.html
http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=54998
Ще резбереш , че нищо подобно няма при този мотор !
BTW: там има графики и на следващите 3SGE-та и може да ги сравниш .
Макс момент му е към 4600 rpm и макс мощност му е към 6600 rpm . Просто няма какво да те ритне отзад при 5000rpm biggrin.gif .Но при всяко положение 5000 rpm не са ниски обороти за този мотор .
При VVT-i тата е малко по-друга работата . Но твоя мотор мисля , че няма променливо газоразпределение ?
Всъщност със сигурност няма :
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE
Bass_Man
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 11 Яну 2009 17:28
The second generation also did-away with the T-VIS system, which was replaced by the ACIS (Acoustic Control Induction System), proving to be much more efficient. T-VIS was, however, retained on the second-generation 3S-GE's turbocharged counterpart.
Обаче от графиките се вижда ,че момента пада лека полека след 4600 така ,че не би трябвало да се усеща ритване biggrin.gif . Така , че по-скоро това би трябвало да помага за по-плавно падане на момента от колкото за рязко вдигане .
Bass_Man
Мнение от diver » 11 Яну 2009 19:45
Пич, точно на 5000 оборота кат гледам имаш пад на конете, та не знам кво те рита. Мини през доктор да те прегледа, да не е нещо сериозно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmitiracing написа:пич!!!! питам как трябва да върви една нормална Селика 156кс.,защото по принцип,след 5000об имат система която се задейства и получаваш лек удар отзад и се усеща как се изстрелва.
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
diver
Bass_Man
Мнение от nikola_t » 12 Яну 2009 10:23

nikola_t
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Мнение от mitiracing » 12 Яну 2009 16:52
Благодаря ви за мненията колата си върви страхотно....а пък аз си внушавам понеже слизам от Астра H CDTI 2007 а пък там е друга работа.

mitiracing
Мнение от milene90 » 12 Яну 2009 22:49
diver написа:Пич, точно на 5000 оборота кат гледам имаш пад на конете, та не знам кво те рита. Мини през доктор да те прегледа, да не е нещо сериозно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmitiracing написа:пич!!!! питам как трябва да върви една нормална Селика 156кс.,защото по принцип,след 5000об имат система която се задейства и получаваш лек удар отзад и се усеща как се изстрелва.
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските
С изчетеното дотук се чудя дали съм в Тойота форума.
Момчета вие все едно нямате тойота и ви се струва НЕнормално това ритване така да се каже.
Мойте впечатления от двете ми тойоти който съм имал Селика т20 175коня и Супрата мк3 са,че ТОЧНО от толкова тръгват да вървят тези коли говоря за атмосверките от личен опит.
Та недейте така нападайте момчето нормално си е
milene90
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 12 Яну 2009 23:44
Пич дал съм графики ! Иначе кой какво го рита вече не знамmilene90 написа: С изчетеното дотук се чудя дали съм в Тойота форума.
Момчета вие все едно нямате тойота и ви се струва НЕнормално това ритване така да се каже.
Мойте впечатления от двете ми тойоти който съм имал Селика т20 175коня и Супрата мк3 са,че ТОЧНО от толкова тръгват да вървят тези коли говоря за атмосверките от личен опит.
Та недейте така нападайте момчето нормално си е


ПС:
На МК 3 натуралка гледай какво става с торка след 5000 rpm :
http://whyturbothat.com/na7mgedyno.html
Просто няма какво да те ритне там . Ама нямам нищо против да си усещате разни такива неща

Bass_Man
milene90
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Мнение от Bass_Man » 13 Яну 2009 14:39
Няма какво да гледам аз в себе си нямам вградени измерителни уреди biggrin.gif . Иначе може да мина някой път да се видим . Ако искаш да видиш истината в София вече има 2 дино стенда докаравай и мери.milene90 написа:незнам,но Селиката ми я няма6е никва до кум 4000/4500 след това се побърква то звуци ли са то чудо ли е...
Сега съм със Супрата същата работа ела в Пловдив да ги запознаем тия 2 те супри и сте видиш,че под 4500 не е нищо интересно.Като ги мине и става весело.
Може наистина да си имат някакви ядове .
BTW: Ето това са казва ритане :
http://www.lextreme.com/T67GTQ.html
между 3000rpm и 4800rpm разлика от 300 ft/lbs ! И сега си вижте вашите графики как са много равни до към 4500-5000 и след това падат стремглаво . И на диното да не мислите , че не се включват тия системи ? Или , че като се включат могат да компенсират повече от 30-50 нютона и то не в голям диапазон ?
Принципно хората в този форум се отличават с доста голям реализъм и доста трезва преценка за нещата . И за наше съжаление няма нищо магическо в Селиката 150 коня или Супрата 200 коня та да вървят страшно повече от всички останали марки . Та даже и обратното . Ако искате да ви върви колата си трябва инвестиция . Или просто си карате една сток кола . Която си върви точно колкото и другите мъртавци ( е има някой разлики ама не са космически ).
Формулата е проста КОНЕ спрямо КИЛОГРАМИ . И на Селиката и на Супрата не са им добри тези отношения ако не се ровят .
BTW2: Дайте да не сме , като голфаджийте дето си мислят , че карат едновременно : спортна , здрава , икономична , издръжлива , пъргава , семейна , драг , дрифт , рали и тн кола . И , че голфу върви ако не три пъти то поне 2 пъти повече от всички автомобили до 300-400 коня . biggrin.gif
Bass_Man
diver
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], biro и 6 госта