Въпрос за вървене на Celica 2.0
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
Въпрос за вървене на Celica 2.0
Здравейте всички,имам едно питане относно вървенето на Celica 2.0gt 92g понеже не съм карал досега такава,и ми се струва че е малко мудна в ниските обороти т.е до към 4-5000 оборота,нормално ли е това или си внушавам.Гледах да изчета повечето теми из форума по въпроса но не намерих нищо конкретно.
Ако има някой от Стара Загора или региона със същата може да пише да направим една проба.
Благодаря ви предварително колеги за мненията.
Поздрави на Всички
Ако има някой от Стара Загора или региона със същата може да пише да направим една проба.
Благодаря ви предварително колеги за мненията.
Поздрави на Всички
TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.
- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
пич!!!! питам как трябва да върви една нормална Селика 156кс.,защото по принцип,след 5000об имат система която се задейства и получаваш лек удар отзад и се усеща как се изстрелва.
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските
TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Пич!!!!!!!!!!!!!!!!
Ако ми следиш мисълта и линковете
:
http://www.mr2.com/forums/beams/Toyota- ... try-2.html
http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=54998
Ще резбереш , че нищо подобно няма при този мотор !
BTW: там има графики и на следващите 3SGE-та и може да ги сравниш .
Макс момент му е към 4600 rpm и макс мощност му е към 6600 rpm . Просто няма какво да те ритне отзад при 5000rpm biggrin.gif .Но при всяко положение 5000 rpm не са ниски обороти за този мотор .
При VVT-i тата е малко по-друга работата . Но твоя мотор мисля , че няма променливо газоразпределение ?
Всъщност със сигурност няма :
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE
Ако ми следиш мисълта и линковете

http://www.mr2.com/forums/beams/Toyota- ... try-2.html
http://www.6gc.net/forums/index.php?showtopic=54998
Ще резбереш , че нищо подобно няма при този мотор !
BTW: там има графики и на следващите 3SGE-та и може да ги сравниш .
Макс момент му е към 4600 rpm и макс мощност му е към 6600 rpm . Просто няма какво да те ритне отзад при 5000rpm biggrin.gif .Но при всяко положение 5000 rpm не са ниски обороти за този мотор .
При VVT-i тата е малко по-друга работата . Но твоя мотор мисля , че няма променливо газоразпределение ?
Всъщност със сигурност няма :
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Така е даже , които нямат имат ACIS :
The second generation also did-away with the T-VIS system, which was replaced by the ACIS (Acoustic Control Induction System), proving to be much more efficient. T-VIS was, however, retained on the second-generation 3S-GE's turbocharged counterpart.
Обаче от графиките се вижда ,че момента пада лека полека след 4600 така ,че не би трябвало да се усеща ритване biggrin.gif . Така , че по-скоро това би трябвало да помага за по-плавно падане на момента от колкото за рязко вдигане .
The second generation also did-away with the T-VIS system, which was replaced by the ACIS (Acoustic Control Induction System), proving to be much more efficient. T-VIS was, however, retained on the second-generation 3S-GE's turbocharged counterpart.
Обаче от графиките се вижда ,че момента пада лека полека след 4600 така ,че не би трябвало да се усеща ритване biggrin.gif . Така , че по-скоро това би трябвало да помага за по-плавно падане на момента от колкото за рязко вдигане .
Пич, точно на 5000 оборота кат гледам имаш пад на конете, та не знам кво те рита. Мини през доктор да те прегледа, да не е нещо сериозно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmitiracing написа:пич!!!! питам как трябва да върви една нормална Селика 156кс.,защото по принцип,след 5000об имат система която се задейства и получаваш лек удар отзад и се усеща как се изстрелва.
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
DA NORMALNO E. pri 3s-ge 90-94 ima klapa v smukatelniq kolektor koqto mu promenq obela s cel po dobro palnene pri razli4nite rejimi na rabota. Upravalqva se wakum i se otwarq okolo 4000-5000 oborota v zavisemost ot natowarwaneto na dvigatelq i dr pokazateli .Polu4awat se to4no po gore opisanite simptomi. Ne se pritesnqwaj gavaj pove4e gaz 

- mitiracing
- Мнения: 132
- Регистриран на: 24 Фев 2006 22:50
- Местоположение: BG ПЛЕВЕН
- Обратна връзка:
приказвах с едино мом4е от Габрово вчера, той е със същата 2,0гт та е точно така към 4500 се променя звука на мотора и към 5000 се задейства споменатата система и се усеща доста.А по принцип този модел като вървене започва от 3000об нагоре преди тва си е като нормален автомобил 100 коня.
Благодаря ви за мненията колата си върви страхотно....а пък аз си внушавам понеже слизам от Астра H CDTI 2007 а пък там е друга работа.
Благодаря ви за мненията колата си върви страхотно....а пък аз си внушавам понеже слизам от Астра H CDTI 2007 а пък там е друга работа.

TOYOTA TERCEL 1998g 1,5 16v 100ps 5E-FE AТМ Canada spec.
diver написа:Пич, точно на 5000 оборота кат гледам имаш пад на конете, та не знам кво те рита. Мини през доктор да те прегледа, да не е нещо сериозно biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifmitiracing написа:пич!!!! питам как трябва да върви една нормална Селика 156кс.,защото по принцип,след 5000об имат система която се задейства и получаваш лек удар отзад и се усеща как се изстрелва.
Ако ми следиш мисълта питам дали е нормално да върви като нормална кола до към 5000об след това се изстрелва
Интересува ме как са разгърнати като въртящ момент тези коне.
Искам впечатления от колеги който имат такива и им се струва че са мудни в ниските
С изчетеното дотук се чудя дали съм в Тойота форума.
Момчета вие все едно нямате тойота и ви се струва НЕнормално това ритване така да се каже.
Мойте впечатления от двете ми тойоти който съм имал Селика т20 175коня и Супрата мк3 са,че ТОЧНО от толкова тръгват да вървят тези коли говоря за атмосверките от личен опит.
Та недейте така нападайте момчето нормално си е
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Пич дал съм графики ! Иначе кой какво го рита вече не знамmilene90 написа: С изчетеното дотук се чудя дали съм в Тойота форума.
Момчета вие все едно нямате тойота и ви се струва НЕнормално това ритване така да се каже.
Мойте впечатления от двете ми тойоти който съм имал Селика т20 175коня и Супрата мк3 са,че ТОЧНО от толкова тръгват да вървят тези коли говоря за атмосверките от личен опит.
Та недейте така нападайте момчето нормално си е


ПС:
На МК 3 натуралка гледай какво става с торка след 5000 rpm :
http://whyturbothat.com/na7mgedyno.html
Просто няма какво да те ритне там . Ама нямам нищо против да си усещате разни такива неща

- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Няма какво да гледам аз в себе си нямам вградени измерителни уреди biggrin.gif . Иначе може да мина някой път да се видим . Ако искаш да видиш истината в София вече има 2 дино стенда докаравай и мери.milene90 написа:незнам,но Селиката ми я няма6е никва до кум 4000/4500 след това се побърква то звуци ли са то чудо ли е...
Сега съм със Супрата същата работа ела в Пловдив да ги запознаем тия 2 те супри и сте видиш,че под 4500 не е нищо интересно.Като ги мине и става весело.
Може наистина да си имат някакви ядове .
BTW: Ето това са казва ритане :
http://www.lextreme.com/T67GTQ.html
между 3000rpm и 4800rpm разлика от 300 ft/lbs ! И сега си вижте вашите графики как са много равни до към 4500-5000 и след това падат стремглаво . И на диното да не мислите , че не се включват тия системи ? Или , че като се включат могат да компенсират повече от 30-50 нютона и то не в голям диапазон ?
Принципно хората в този форум се отличават с доста голям реализъм и доста трезва преценка за нещата . И за наше съжаление няма нищо магическо в Селиката 150 коня или Супрата 200 коня та да вървят страшно повече от всички останали марки . Та даже и обратното . Ако искате да ви върви колата си трябва инвестиция . Или просто си карате една сток кола . Която си върви точно колкото и другите мъртавци ( е има някой разлики ама не са космически ).
Формулата е проста КОНЕ спрямо КИЛОГРАМИ . И на Селиката и на Супрата не са им добри тези отношения ако не се ровят .
BTW2: Дайте да не сме , като голфаджийте дето си мислят , че карат едновременно : спортна , здрава , икономична , издръжлива , пъргава , семейна , драг , дрифт , рали и тн кола . И , че голфу върви ако не три пъти то поне 2 пъти повече от всички автомобили до 300-400 коня . biggrin.gif
Последно промяна от Bass_Man на 13 Яну 2009 21:21, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], borisfx, Google [Bot] и 8 госта