трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-98г.
трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-98г.
Някой може ли да каже защо авенсис 2.0td-98г. като загрее пали с повече въртене/не винаги/.Сутрин пали на четвърт.Карах я в Тойота казаха че всичко е окей.Иначе двигателят ускорява и няма проблем
Re: трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-
Подгряваш ли ? На теория трябва да подгряваш всяко палене без значение дали е топъл или студен двигателя. Ако го правиш и пак имаш проблем най вероятно помпата ти е за стенд ( но тогава както казаха преждеговорищите може да караш със години)shterev написа:Някой може ли да каже защо авенсис 2.0td-98г. като загрее пали с повече въртене/не винаги/.Сутрин пали на четвърт.Карах я в Тойота казаха че всичко е окей.Иначе двигателят ускорява и няма проблем
Авочасти за японски автомобили на ниски цени
аз да се включа по темата и аз сам с карина 2 ТД проблема пр мен ми бе6е стартера смениха му втулките смазаха го и сега вси4ко е наред и това само за 35 лв ако симтомте са 4е като загрее по4ва да варти по 4 5 пати докато запали а сутрин е само докато барне6 ключа може и от това да е а 35 лв са нищо в сарвнение от това каквото 6те ти вземат за стенд пак и тая профилактика на стартер4ето не е зли6на ни6о не губи6
Kiki написа:Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!?Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
- Прикачени файлове
-
- Колата е на 200 хиляди но в Тойота ми казаха че двигателят е много добър и че ще изкара 500хил. На магистралата върви с 180км./ч. Само това е проблема че по някой път само като е топъл дв. тябва да завъртя 4-5 оборота за да запали и това ме дразни а по пр
- 18.jpg (15.96 KiB) Преглеждано 3026 пъти
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Ами , че ти на колко мислиш , че се сменя верига , помпа , сегменти и тн неща ?Kiki написа:Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!?Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
И със сигурност не е на 200 000 км. ако има проблем с някое от гореизброените !
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Колега ! То при новите коли, на 30-40 000 км. се появяват проблеми, а какво остава за 10 годишна кола.....Хубавото в случая е че помпата не е за ремонт, а трябва да се врътне малко в посока закъснение......Когато е с повече аванс, пали много по лесно на студено, но при топъл мотор, се получава това забавяне, за което говори колегата.....Другият вариант е втулки на стартера-както го подсети и друг колега.......Bass_Man написа: Ами , че ти на колко мислиш , че се сменя верига , помпа , сегменти и тн неща ?
И със сигурност не е на 200 000 км. ако има проблем с някое от гореизброените !
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Колега ! На старата кола и остава да е вечна щото вземеш ли си нова си фитка biggrin.gif .martod написа:Колега ! То при новите коли, на 30-40 000 км. се появяват проблеми, а какво остава за 10 годишна кола.....Хубавото в случая е че помпата не е за ремонт, а трябва да се врътне малко в посока закъснение......Когато е с повече аванс, пали много по лесно на студено, но при топъл мотор, се получава това забавяне, за което говори колегата.....Другият вариант е втулки на стартера-както го подсети и друг колега.......
Да ходи колегата някъде да я гледат . А пък може и така да си кара . Както си реши .
колега и моята е така, ама аз не се вживявам, представяш ли си да отидеш при някой калпазанин и да ти бъзика помпата само затради това. между другото гледам, че си пуснал темата сега когато времето позахладня, ако сега са се поувеличили оборотите през кото не ще да запали, провери си акумолатора най вероятно е за зареждане, щото миналата година ми се случи такова нещо. сутрината на -18 запали на четвърт, а вечерта на +5 изобщо не можа да завърти двигатела. сутрин пускаме парно, подгряване сега вече и фарове, и като сложиш подгревни свещи и стартер, консумацията е голяма а когато се предвижваш на къси разстояния не може да се възстанови акумолатора. 

АVENSIS 2.0TD-комби
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта