трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-98г.

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-98г.

Мнение от shterev » 07 Дек 2008 16:46

Някой може ли да каже защо авенсис 2.0td-98г. като загрее пали с повече въртене/не винаги/.Сутрин пали на четвърт.Карах я в Тойота казаха че всичко е окей.Иначе двигателят ускорява и няма проблем

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 07 Дек 2008 22:11

Щото най-вероятно е за смяна на верига/ремък . Ама може и така да кара доста . Но най-вероятно колата не ти е на 150 000 км ако така пише .
Последно промяна от Bass_Man на 08 Дек 2008 11:11, променено общо 1 път.

Аватар
miLen4o
Мнения: 1033
Регистриран на: 21 Юли 2007 18:42
Местоположение: Плевен
Обратна връзка:

Мнение от miLen4o » 07 Дек 2008 22:16

Колега и аз имах същия проблем обаче на Карина пак 2.0 ТД то нали е един и същ доколкото знам и мойта беше така и 2 години така я карах и нищо и нямаше!Да не те тревожи това

denso
Мнения: 13
Регистриран на: 03 Дек 2008 10:11

Re: трудно палене на топъл дизлов двигател на авенсис 2.0td-

Мнение от denso » 08 Дек 2008 08:40

shterev написа:Някой може ли да каже защо авенсис 2.0td-98г. като загрее пали с повече въртене/не винаги/.Сутрин пали на четвърт.Карах я в Тойота казаха че всичко е окей.Иначе двигателят ускорява и няма проблем
Подгряваш ли ? На теория трябва да подгряваш всяко палене без значение дали е топъл или студен двигателя. Ако го правиш и пак имаш проблем най вероятно помпата ти е за стенд ( но тогава както казаха преждеговорищите може да караш със години)
Авочасти за японски автомобили на ниски цени

перилто
Мнения: 22
Регистриран на: 26 Юли 2008 11:32

Мнение от перилто » 08 Дек 2008 11:09

аз да се включа по темата и аз сам с карина 2 ТД проблема пр мен ми бе6е стартера смениха му втулките смазаха го и сега вси4ко е наред и това само за 35 лв ако симтомте са 4е като загрее по4ва да варти по 4 5 пати докато запали а сутрин е само докато барне6 ключа може и от това да е а 35 лв са нищо в сарвнение от това каквото 6те ти вземат за стенд пак и тая профилактика на стартер4ето не е зли6на ни6о не губи6

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 08 Дек 2008 11:11

BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.

Аватар
Kiki
Мнения: 8201
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Мнение от Kiki » 08 Дек 2008 16:44

Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!? wacko.gif

shterev
Мнения: 56
Регистриран на: 06 Дек 2008 08:30

Мнение от shterev » 08 Дек 2008 18:50

Kiki написа:
Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!? wacko.gif
Прикачени файлове
Колата е на 200 хиляди но в Тойота ми казаха че двигателят е много добър и че ще изкара 500хил. На магистралата върви с 180км./ч. Само това е проблема че по някой път само като е топъл дв. тябва да завъртя 4-5 оборота за да запали и това ме дразни а по пр
Колата е на 200 хиляди но в Тойота ми казаха че двигателят е много добър и че ще изкара 500хил. На магистралата върви с 180км./ч. Само това е проблема че по някой път само като е топъл дв. тябва да завъртя 4-5 оборота за да запали и това ме дразни а по пр
18.jpg (15.96 KiB) Преглеждано 3033 пъти

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Дек 2008 01:10

Kiki написа:
Bass_Man написа:BTW не е лошо да мернеш и една компресийка на топло.
Та тя, ако му е заминала компресията, тогава на колко хиляди км. е този двигател? Може би на 3х150 000!? wacko.gif
Ами , че ти на колко мислиш , че се сменя верига , помпа , сегменти и тн неща ?
И със сигурност не е на 200 000 км. ако има проблем с някое от гореизброените !

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Мнение от martod » 09 Дек 2008 08:55

Bass_Man написа: Ами , че ти на колко мислиш , че се сменя верига , помпа , сегменти и тн неща ?
И със сигурност не е на 200 000 км. ако има проблем с някое от гореизброените !
Колега ! То при новите коли, на 30-40 000 км. се появяват проблеми, а какво остава за 10 годишна кола.....Хубавото в случая е че помпата не е за ремонт, а трябва да се врътне малко в посока закъснение......Когато е с повече аванс, пали много по лесно на студено, но при топъл мотор, се получава това забавяне, за което говори колегата.....Другият вариант е втулки на стартера-както го подсети и друг колега.......
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5559
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Bass_Man » 09 Дек 2008 22:03

martod написа:Колега ! То при новите коли, на 30-40 000 км. се появяват проблеми, а какво остава за 10 годишна кола.....Хубавото в случая е че помпата не е за ремонт, а трябва да се врътне малко в посока закъснение......Когато е с повече аванс, пали много по лесно на студено, но при топъл мотор, се получава това забавяне, за което говори колегата.....Другият вариант е втулки на стартера-както го подсети и друг колега.......
Колега ! На старата кола и остава да е вечна щото вземеш ли си нова си фитка biggrin.gif .
Да ходи колегата някъде да я гледат . А пък може и така да си кара . Както си реши .

Аватар
djofi_m
Мнения: 207
Регистриран на: 18 Юни 2006 00:53
Местоположение: gabrowo

Мнение от djofi_m » 14 Дек 2008 16:31

колега и моята е така, ама аз не се вживявам, представяш ли си да отидеш при някой калпазанин и да ти бъзика помпата само затради това. между другото гледам, че си пуснал темата сега когато времето позахладня, ако сега са се поувеличили оборотите през кото не ще да запали, провери си акумолатора най вероятно е за зареждане, щото миналата година ми се случи такова нещо. сутрината на -18 запали на четвърт, а вечерта на +5 изобщо не можа да завърти двигатела. сутрин пускаме парно, подгряване сега вече и фарове, и като сложиш подгревни свещи и стартер, консумацията е голяма а когато се предвижваш на къси разстояния не може да се възстанови акумолатора. :thumbsup:
АVENSIS 2.0TD-комби

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 13 госта