Въпроси относно разглобяването на двигател 2Е

vlsub
Мнения: 7
Регистриран на: 21 Май 2008 22:22
Местоположение: Враца

Въпроси относно разглобяването на двигател 2Е

Мнение от vlsub » 14 Окт 2008 22:44

Понеже не съм разглобявал такъв двигател ме интересува откъде може да се изтегли малко информация за него.
Възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се сваля главата,като се свали (ако има начин) само разпределителния вал?
Каква степен на сгъстяване има този двигател за да му премеря компресията?

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 14 Окт 2008 23:07

компресията можеш да премериш с компресомер. дава ли над 10 - ще живее. но това не е показател - дори окотен двигател може да даде добра компресия. показател е харченето на масло.

степента на сгъстяване не те интересува. гумичките се сменят без да се сваля главата - има специален инструмент. двигателят е супер елементарен - проблем е гората от вакууми и настройката на карбуратора.
status: за БАН

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 14 Окт 2008 23:15

miatai go v kosha i slagai 3e/4e/5e ili nai dobre 4efte :thumbsup:
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 14 Окт 2008 23:23

ugabuga написа:miatai go v kosha i slagai 3e/4e/5e ili nai dobre 4efte :thumbsup:
4ефте по нашите географски ширини се прескачат....
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 15 Окт 2008 03:19

mi to i tuka e taka ama nali zatva ima ebay :)
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

vlsub
Мнения: 7
Регистриран на: 21 Май 2008 22:22
Местоположение: Враца

Мнение от vlsub » 16 Окт 2008 17:14

Имам доста технически познания и умения.Имам и компресомер.И доста други инструменти.Тая кола я ползвам отскоро да ходя до работа и за превоз на по-груби работи.Има и друга кола за возене.Двигателя ще го пооправя малко колкото да върши работа.Няма да се сменя.Интересува ме някакъв технически мануал в който да е описано кой болт с какво усилие се стяга и така.
По въпроса с вакуумите-махнах някой от тях.В момента колата е с Мегаскуирт за управлението само на запалването и съм малко по-доволен от работата на двигателя.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot] и 5 госта