Понеже не съм разглобявал такъв двигател ме интересува откъде може да се изтегли малко информация за него.
Възможно ли е да се сменят гумичките на клапаните без да се сваля главата,като се свали (ако има начин) само разпределителния вал?
Каква степен на сгъстяване има този двигател за да му премеря компресията?
Въпроси относно разглобяването на двигател 2Е
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
компресията можеш да премериш с компресомер. дава ли над 10 - ще живее. но това не е показател - дори окотен двигател може да даде добра компресия. показател е харченето на масло.
степента на сгъстяване не те интересува. гумичките се сменят без да се сваля главата - има специален инструмент. двигателят е супер елементарен - проблем е гората от вакууми и настройката на карбуратора.
степента на сгъстяване не те интересува. гумичките се сменят без да се сваля главата - има специален инструмент. двигателят е супер елементарен - проблем е гората от вакууми и настройката на карбуратора.
status: за БАН
Имам доста технически познания и умения.Имам и компресомер.И доста други инструменти.Тая кола я ползвам отскоро да ходя до работа и за превоз на по-груби работи.Има и друга кола за возене.Двигателя ще го пооправя малко колкото да върши работа.Няма да се сменя.Интересува ме някакъв технически мануал в който да е описано кой болт с какво усилие се стяга и така.
По въпроса с вакуумите-махнах някой от тях.В момента колата е с Мегаскуирт за управлението само на запалването и съм малко по-доволен от работата на двигателя.
По въпроса с вакуумите-махнах някой от тях.В момента колата е с Мегаскуирт за управлението само на запалването и съм малко по-доволен от работата на двигателя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта