4аге ,с off-дебитомер и ланда-минава ли в сервизен?
4аге ,с off-дебитомер и ланда-минава ли в сервизен?
колеги при монтирането на карбове на 4аге с дебитомер и ланда-може ли да се ползва ецу-то и инсталацията за запалването???..при условие че е махнат дебитомера,,и ако не монтирам ландата?
не разбирам нищо от електрика- ецу-то ще се ошашка ли от някакви чекове и аванса адекватен ли ще е?
п.с. за модификацийте с мап и без ланда-знам че може,,,,
не разбирам нищо от електрика- ецу-то ще се ошашка ли от някакви чекове и аванса адекватен ли ще е?
п.с. за модификацийте с мап и без ланда-знам че може,,,,
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
идеята е стандартна-обмислям на първо време дали да правя разработката на ремонтирания двигател на стандартната електроника и дебитомера с нормалното инжекторно хранене,,,или на карбове-като ползвам електрониката замо за запалване,,,maggkrabar написа:я обясни каква ти идеята че нищо не стоплих. ако ЕКУ-то е дебитомерско - няма как без дебитомер. ще пали, но ще е мъртвец - ще стои в авариен режим. ае ламбдата може да я зарежеш - но ще гори много. за да си настроиш колата всичко трябва да е налице.
и понеже на дуцо колата е така- но е мап,без ланда сонда--се чудя мойта електроника дали ще ми дава 30тина градуса предварения в високите,,или ще ме метне на никой 10-15 градусов авариен режим?
п.с. имам карбовете,имам регулатор помпа и филтър за карбуве,,тоест с помоща на миро-и фланец ще си направя лесно..демек по стечение на обстоятелствата-почти окомплектован съм за карбуриране,,,,а в началото го бях отписал като обция.
VAST ingition system, kato cyalo raboti taka: initial timing + basic advance angle + corrective adjustment = total advance timing.
problema e che basic advance angle se kalkulira ot ECU-to sushto i ot signal Vc, koito idva ot debitomera! toest kogato tozi signal lipsva, ECU-to nyama kak da go izchisli, i predpolagam shte te ostavi na basic timing
na tvoe mesto, bih polzval ili megasquirt I V2.2 samo za timinga, ili bih si vzel elektronna ignition system kato tezi na MSD naprimer.
posledniyat variant e da si poruchash ot US gotovo prenapraveno delko za 4AG za karburatori, i da se prikliuchi s problema. shte pogledna kude gi predlagaha, i shte ti postna infoto shtom go otkriya.

problema e che basic advance angle se kalkulira ot ECU-to sushto i ot signal Vc, koito idva ot debitomera! toest kogato tozi signal lipsva, ECU-to nyama kak da go izchisli, i predpolagam shte te ostavi na basic timing

na tvoe mesto, bih polzval ili megasquirt I V2.2 samo za timinga, ili bih si vzel elektronna ignition system kato tezi na MSD naprimer.
posledniyat variant e da si poruchash ot US gotovo prenapraveno delko za 4AG za karburatori, i da se prikliuchi s problema. shte pogledna kude gi predlagaha, i shte ti postna infoto shtom go otkriya.

e za tova ide rech, edin pich gi pravi v California, tryabva samo da mu pratish zubnoto kolelo ot tvoeto delko, struva 250USD, mozesh da mu pishesh chrez KP61.net tova e foruma za starleti KP seriya pryakora mu e Stage III, ili ot snimkite da si napravish podobno neshto, izpolzvai delko ot vseki edin K dvigatel 2K, 3K, 4K, 5K togava avansa shte ti bude vakumen.
toest vzimash edno delko, pravish mu plochka za da se zahvane za 4AG glavata, i mu slagash zubnoto kolelo ot 4AG, kato go naglasyash taka che pri TDC gorna murtva tochnka, paleza da sochi kum elekltroda za 1-cilindur! puhash edin markuch ot vakumnata membrana na delkoto kum vakumniyat filtur na vsmukvatelniyat kolektor na 4AG i trugvash! ako ne iskash da si s chukche i nakovalnya
, togava mozesh da polzvash i igniter ot 2T dvigateli, kato shte vzemesh i takova delko za da imash pick up sensora i kolelceto vutre, tova eliminira chukcheto i nakovalnyata, no ostava vakumniyat avans! 
Nai-vazhnoto e delkoto da idva ot dvigatel koit go vurti v sushtata posokak kakto i pri 4AG, kombiniranata sistema pri 4A i 4A-F dvigatelite ne stava shtot se vurtyat naopaki!
toest vzimash edno delko, pravish mu plochka za da se zahvane za 4AG glavata, i mu slagash zubnoto kolelo ot 4AG, kato go naglasyash taka che pri TDC gorna murtva tochnka, paleza da sochi kum elekltroda za 1-cilindur! puhash edin markuch ot vakumnata membrana na delkoto kum vakumniyat filtur na vsmukvatelniyat kolektor na 4AG i trugvash! ako ne iskash da si s chukche i nakovalnya


Nai-vazhnoto e delkoto da idva ot dvigatel koit go vurti v sushtata posokak kakto i pri 4AG, kombiniranata sistema pri 4A i 4A-F dvigatelite ne stava shtot se vurtyat naopaki!

- Прикачени файлове
-
- 4ag carb distributor.jpg (93.56 KiB) Преглеждано 3272 пъти
-
- 4ag carb distributor2.jpg (98.13 KiB) Преглеждано 3272 пъти
мерси пунки,,,,отложих догодина поставянето на мегасяуирт.,а сега гледах да мина просто и евтино,,,ако се окаже че не е просто и евтино-минавам на стандартната инжекция-до догодина...
пънки,въпрос--аз не съм с vast-система,,а с ESA -система (според вежи колеги),,това променя ли нещо?
http://www.autozone.com/az/cds/en_us/09 ... oPages.htm
отдоло има някаква проста схемичка на 4аге с еса-систем.
пънки,въпрос--аз не съм с vast-система,,а с ESA -система (според вежи колеги),,това променя ли нещо?
http://www.autozone.com/az/cds/en_us/09 ... oPages.htm
отдоло има някаква проста схемичка на 4аге с еса-систем.
kuv dvigatel imash? ot kakva kola? s edna ili dve buksi ti e delkoto? ako si sus ESA...hmmm,tryabva da pregledam el. diagrami, shte vidya kakvo shte izleze
inache nai-evtiniyat variant, e da si vzemesh edno delko ot K dvigatel, ima gi na starleti, corolli, che i na razni buscheta, smenyash zubnoto kolche, i pravish edna planka, kachvash i zabravyash za sluchaya, do drugata godina. Predpolagam che za 100lv shte uspeesh da napravish vsichko (delko 2-ra ruka, nova kapachka, i pravene na plochka). 


ako si ESA, mozsh da napravish proba. purvo tryabva da shortnesh kabelite za pompata, vizh dali imash predi buksata deto vliza v debitomera edna malka buksa s 2 pina, ako da, slozi edna zhichka mezhdu tyah, shtom otkachish buksata ot debitomera, taka shte ti raboti pompata vednaga sled kato vkliuchish na kontakt.
kato cyalo ECU-to izpolzva infoto ot sensorite i pri ESA za da kalkulira avansa, i prepolagam che avansa nyama da e kakto obiknovenno pri lipsa na Vc signal, no mozhe i da e priemlivo! Za ESA e vazhno signalite ot i kum ECU-to da gi ima inache ECU-to spira sistemata. sushto shte tryabva da si slozish i otdelen sensor za temperaturata, zashtot toi pri teb e v debitomera ako iskash da polzvah ECU za timing.
az bih napravil vrutkata s delko ot K dvigatel, i novo chukche i nakovalnya, da avansa ne e tolkova dobur kakto elektronniyat, no e dostatuchen za da si karash s kef kolata, osobenno ako karburatorite sa dobre nastroeni! V kraya na kraishtata do nachaloto na 80-te godini, se sakarali sus, i oshte karat sus vakumen avans.
ako iskash shte ti pratya na lichno telefona na poznat koito bi tryabvalo da ima delko za 2K shtot kaza che ima cyal dvigatel ot Starlet. vzemi go, vzemi edno novo chukche i nakovalny (proveri go s multizet dali ne dava na kuso, dori da e na Denso, i da e chisto novo, shot az imah takuv problem), smeni i kapachkata (dvete neshta tryabva da sa ti kum 20lv) i posle smeni subnite kolelza i napravi edna plochka za zahvashtane kum glavata na 4AG. Pr4i zhelanie i za 1 den mozesh da svurshish tazi modifikaciya!
kato cyalo ECU-to izpolzva infoto ot sensorite i pri ESA za da kalkulira avansa, i prepolagam che avansa nyama da e kakto obiknovenno pri lipsa na Vc signal, no mozhe i da e priemlivo! Za ESA e vazhno signalite ot i kum ECU-to da gi ima inache ECU-to spira sistemata. sushto shte tryabva da si slozish i otdelen sensor za temperaturata, zashtot toi pri teb e v debitomera ako iskash da polzvah ECU za timing.
az bih napravil vrutkata s delko ot K dvigatel, i novo chukche i nakovalnya, da avansa ne e tolkova dobur kakto elektronniyat, no e dostatuchen za da si karash s kef kolata, osobenno ako karburatorite sa dobre nastroeni! V kraya na kraishtata do nachaloto na 80-te godini, se sakarali sus, i oshte karat sus vakumen avans.
ako iskash shte ti pratya na lichno telefona na poznat koito bi tryabvalo da ima delko za 2K shtot kaza che ima cyal dvigatel ot Starlet. vzemi go, vzemi edno novo chukche i nakovalny (proveri go s multizet dali ne dava na kuso, dori da e na Denso, i da e chisto novo, shot az imah takuv problem), smeni i kapachkata (dvete neshta tryabva da sa ti kum 20lv) i posle smeni subnite kolelza i napravi edna plochka za zahvashtane kum glavata na 4AG. Pr4i zhelanie i za 1 den mozesh da svurshish tazi modifikaciya!

пънки мерси за своевремената помощ.punkara написа:kuv dvigatel imash? ot kakva kola? s edna ili dve buksi ti e delkoto? ako si sus ESA...hmmm,tryabva da pregledam el. diagrami, shte vidya kakvo shte izlezeinache nai-evtiniyat variant, e da si vzemesh edno delko ot K dvigatel, ima gi na starleti, corolli, che i na razni buscheta, smenyash zubnoto kolche, i pravish edna planka, kachvash i zabravyash za sluchaya, do drugata godina. Predpolagam che za 100lv shte uspeesh da napravish vsichko (delko 2-ra ruka, nova kapachka, i pravene na plochka).
двигателя е 4аге,,блутоп, 3 ребра 40мм биели-твис ,афм,ланда и система за връщане на изгорелите газове егр, колега от форума каза че с новите букси на инжекторите-от ае92,,,първите 1987,,,,съмнително беше че на двигателя в маховика имаше лагерче за задни скорости.
дистрибутора ще го погледна утре,,,,на афм-на около 10 сантима основната от буксата с 7те крачета има монтиран самостоятелен сензор-с две крачета,,от който излизат две вакумни маркучета--това ли трябва да се шунтра за помпата или по инсталацията на 7 краката букса да го търся??punkara написа:ako si ESA, mozsh da napravish proba. purvo tryabva da shortnesh kabelite za pompata, vizh dali imash predi buksata deto vliza v debitomera edna malka buksa s 2 pina, ako da, slozi edna zhichka mezhdu tyah, shtom otkachish buksata ot debitomera, taka shte ti raboti pompata vednaga sled kato vkliuchish na kontakt.
мога ли просто да оказа афм- и да го включа в инсталацията ( в затворено или отворено положение) -температурния сензор просто да се чекира и да генерира някакъв сигнал?punkara написа: Za ESA e vazhno signalite ot i kum ECU-to da gi ima inache ECU-to spira sistemata. sushto shte tryabva da si slozish i otdelen sensor za temperaturata, zashtot toi pri teb e v debitomera ako iskash da polzvah ECU za timing.
като цяло показателите на температурните датцичи играят ли роля при картата на аванса?? или са предимно за определяне на сместа?
пунки ако еса-си иска всички датчици закъчени-значи дори и да не монтирам ландата в генерацията-трябва да я вържа на инсталацията да затваря кръга?
всико това е при положение че опитам да ползвам ецу-то,,а не К-вакумните дистрибутор??...при механичния дестрибутор ме интересува само помпата да има ток...а уредите и таблото ще работят адекватно-все едно си на контакт?
всъшност как се разбира дали съм с еса или фаст- система??..по колко букси имам на дистрибутора ли?
дуцо , ти как беше решил проблема с аванса при твоята???duco написа:Ne znam s kakva benz pompa smqta6 da hrani6 karboratorite ako misli6 s originalnta i regulator nema da stane,tree specialna za karburator .Napravo govori s Assen ili Tcolo da kupi6 kakvoto ti trqva ot moita .
за помпа имам mr.gasket #s12 универсална ,външна карбураторна...и регулатор точно карбураторен,,,от 1 до 5.5psi....мисля ще свършат работа.,,взех ги първия път когато мислех че ще правя карбове.
http://www.mr-gasket.com/ProductDetails ... election=1
проблема ми е че имам карбове 48ци,който са големшки..
Последно промяна от rudolf на 14 Юли 2008 02:50, променено общо 1 път.
колелги хрумна ми едно безумие:
имам в наличност електроника ,кабели ,датчици,бобини -пълен комплект от стар карбураторен мотоциклет.
електрониката се управлява от палец с два датчика на коляновия вал и един вакум-
електрониката е предвидена за двигател е на макс обороти 9700 макс мощност,,,иначе до 10000.
електрониката се води T.C.I. ,като по схема в ецу-то влиза само даните от двата сензора на коляновия вал....от него излиза директно сигнал за двете бобини и те метат ток 2х2,,,демек на всеки 2 такта,,,и единия кабел за бобината е вързан за оборотомера-което вече незнам точно как ще работи с тойотския ,щото на 4 такта идват 2 сигнала.
нямам представа какъв аванс дава,но в много форуми са изключили вакумното маркуче под претекс че само бъркало електрониката и нямало ефект( аз съм пробвал-според мен найстина няма ефект.)
мисля че е от първите опити за 2измерни електрона карта за запалването,,която всъщност не се влияе много от вакума.
имам в наличност електроника ,кабели ,датчици,бобини -пълен комплект от стар карбураторен мотоциклет.
електрониката се управлява от палец с два датчика на коляновия вал и един вакум-
електрониката е предвидена за двигател е на макс обороти 9700 макс мощност,,,иначе до 10000.
електрониката се води T.C.I. ,като по схема в ецу-то влиза само даните от двата сензора на коляновия вал....от него излиза директно сигнал за двете бобини и те метат ток 2х2,,,демек на всеки 2 такта,,,и единия кабел за бобината е вързан за оборотомера-което вече незнам точно как ще работи с тойотския ,щото на 4 такта идват 2 сигнала.
нямам представа какъв аванс дава,но в много форуми са изключили вакумното маркуче под претекс че само бъркало електрониката и нямало ефект( аз съм пробвал-според мен найстина няма ефект.)
мисля че е от първите опити за 2измерни електрона карта за запалването,,която всъщност не се влияе много от вакума.
zashto si usluzhnyavash zhivota? imam takava sistema ot suzuki 1989 600ili 650cc, znam za kakvo govorish, ama kak tochno smyatash da montirash toya palez na tvoya kol. val?
zashto prosto ne si napravish edno delko, ne go turish i da palish i da trugvash???
ESA sistemata ima obiknovenno edna buksa s 4 pina, a VAST ima dve buksi izlizashti ot delkoto, i komutatora ima 1-2 poveche kabeli ot tozi na ESA, no tova e grubo kazano. shtom shte polzvash karburatorna pompa, mozesh da ya vkliuchish i ot drugi kabeli, shtot taka i taka nyama da e otzad v rezervoara. toest nyama smisul da davash na kuso dvata pina v buksata na AFM-a, osven ako ne slozish pompata otzad, i iskash da polzvash originalnite kabeli da zahranvat tok do pompata na karburatora.
AFM-tryabva da raboti, za da kazva na ECU-to kolko e natovaren dvigatelyat, traka che otvoren ili zatvoran, nyama da vurshi rabota.
kakto i da go vurtish imash 2 lesni varianta:
1) delko s vakumen avan
2) megazquirt
taka che po-skoro pravi delkoto, shtom ne iskash da polzvash megasquirt do drugata godina.

zashto prosto ne si napravish edno delko, ne go turish i da palish i da trugvash???

ESA sistemata ima obiknovenno edna buksa s 4 pina, a VAST ima dve buksi izlizashti ot delkoto, i komutatora ima 1-2 poveche kabeli ot tozi na ESA, no tova e grubo kazano. shtom shte polzvash karburatorna pompa, mozesh da ya vkliuchish i ot drugi kabeli, shtot taka i taka nyama da e otzad v rezervoara. toest nyama smisul da davash na kuso dvata pina v buksata na AFM-a, osven ako ne slozish pompata otzad, i iskash da polzvash originalnite kabeli da zahranvat tok do pompata na karburatora.
AFM-tryabva da raboti, za da kazva na ECU-to kolko e natovaren dvigatelyat, traka che otvoren ili zatvoran, nyama da vurshi rabota.
kakto i da go vurtish imash 2 lesni varianta:
1) delko s vakumen avan
2) megazquirt
taka che po-skoro pravi delkoto, shtom ne iskash da polzvash megasquirt do drugata godina.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 5 госта