Климатик Проблем

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Климатик Проблем

Мнение от b0by » 15 Май 2008 14:34

Здравейте на всички! Искам да попитам някой имал ли е подобен проблем с климатика , като го включа перката не върти , до нея ток не достига , по принцип трябва да се допълни с фреон , възможно ли е да е от това , а има и друго много загрява и другата перка не работи , поне не съм забелязал да е смъкнала t-та а трябва да пусна парното, взел съм си датчик да го сменя , ако някой има друго предположение да каже и за това! Мерси предварително!

alex0378
Мнения: 186
Регистриран на: 16 Окт 2007 10:08
Местоположение: Смолян

Мнение от alex0378 » 15 Май 2008 16:41

Ако ти е малко фреона няма да тръгне има датчик

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 16 Май 2008 10:45

По принцип знам че има датчик , но си мисля ,че той не задеиства компресора , а при мен компресора тръгва а перката не и почва да загрява много колата!

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 17 Май 2008 16:39

и какво общо има между компресора на климатика и това че ти загрява колата?
да ти поясня,че перката(може да са 2) за охлаждане на радиатора на климатика се включва само отвреме на време от датчика за налягане на фреона,оборотите и се променят плавно.моторчето се сваля и евентуално може да са се прецакали четките,но първо трябва да се напълни с фреон за да се провери дали това не е причината.най-вероятното ако ти губи фреон е заминал радиатор на климатика,от солта се пробиват понеже са алуминиеви.пробвай дали се върти леко перката наръка,ако не са четките.
перката за охлаждане на радиатора с антифриза е нещо съвсем различно и тя се включва от датчик за темп. на антифриза.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6187
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 18 Май 2008 10:52

Абе я първо тръгни от бушоните, след това датчиците, и чак тогава виж фреона.....
Ако климатика има фреон и работи, е нормално колата да загрява по-бързо защото:
1. Компресора ще включва и ще товари двигателя повече при включване
2. Радиатора за антифриза се обдухва от по-топъл от нормалното въздух, който вече се е загрял от радиатора на климатика.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 22 Май 2008 15:35

здравейте , почвам сега да обеснявам какво беше!Така като купих колата беше с изгорял бушон на алтернатора , в италия сменят акумолаторите и гърми бушона! Така дойде колата ми , сега да кажа карах си и не ми се пуска перката за охлаждане , светешеми и абс-а гледах дали е датчик не е и до там , закарах я да напълнят климатика да видя дали ще тръгне поне перката на климатика , оказа се че не работи , както обичайно си бях купил датчик за температурата (голямата грешка) смених го и пак перките не работят нито едната нито другата , изказаха се десет мнения по въпроса , казаха ми д аслагам ц-ка ключе и т.н. както и да е , зайграх се с бащами пробвахме и двете перки работят , но ток няма до тях , оказа се че след като са обърнали акумолатора е гръмнала пистата на перките , която захранва и ABS-a (платката на бушония блок)! Така да кажа сега за хората с такава корола ИМА само един датчик на биметална пластина който дава инфо на ку-то а ку-то пуска , спира перката , показва температурата , прави ГВС , та ако ви отчита в купето температурата не се лъжете да сменяте датчика! Да не кажа че почти няма скапване на този датчик!

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 22 Май 2008 15:38

а забравих да кажа , преди да правя всичко , компресора върти , а защитата трябва да е на компресора ако няма фреон а не на перката , защото аз като го пусна и той вдига свръх налягане и изключва понеже не се охлаждаше! Нормалната изключва на 30 бара моя стигаше до 33-35 някаде нямаше го на скалата на машината за пълнене!

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 22 Май 2008 15:42

Kyde triabva da otida za provrka na klimatika .Predpolagam 4e triabva da e pri specializiran serviz za avtoklimatici ama za takyv nesym 4yval da ima unsure.gif

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

Мнение от b0by » 22 Май 2008 15:49

ами някаде кадето има сервиз за климатици ,но нямам и идея да ти препоръчам , моя го пълниха в един сервиз кадето работи бащами , но просто споделям ,че всеки си говори колкото да не заспи!

Caesar
Мнения: 169
Регистриран на: 06 Апр 2005 08:10
Местоположение: София

Мнение от Caesar » 24 Май 2008 23:03

Препоръчвам сервиз за климатици и центровка на коли в кв. Дружба, София

Ванко 0888343014- за запазване на час
Toyota Carina E Liftback 1.6,
116ps, 4A-FE, 1994

Аватар
Mihailov
Мнения: 32
Регистриран на: 09 Юни 2007 15:27

Мнение от Mihailov » 31 Май 2008 13:58

аз имам следния проблем с климатика
като го вклю4а и компресора запо4ва да трака някак странно поне досега не ми е правило впе4атление да е така
чувал съм че се лага масло в генератора но нито знам дали е така нито знам от каде а за типа на маслото - идея си нямам

възможно ли е разсъжденията ми да са в правилна посока wacko.gif

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6187
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 31 Май 2008 15:25

Проблема в климатика или в генератора ти е?!?!
Фреона е смесен с масло, но тъй-като системата е херметична, никой не те кара да 'сменяш маслото' на 15х.км biggrin.gif
Компресора си е една помпа, която също се износва и може да създаде проблеми, особено ако не е експлоатиран както трябва или ако системата е била отваряна и заредена/ремонтирана непрофесионално...
Но тъй-като ремонта на системата е сериозна сума, а и практически се решава предимно със замяна на проблемния детайл, в момента нищо не можеш да направиш.
Остава ти да чакаш да сдаде багажа и тогава вече да решаваш какви да са следващите стъпки...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Mihailov
Мнения: 32
Регистриран на: 09 Юни 2007 15:27

Мнение от Mihailov » 01 Юни 2008 18:32

определено досега несъм правил нищо по климатичната инсталация
така че вариянта за некачествена интервенция мисля да го игнорирам
може би просто генератора тръгва да сдава багажа но мисля да откоча до някой сервиз за климатици
казаха ми за един в Люлин
доста хора се хвалят от този сервиз - ще кажа после как са ме израдвали:)))))

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6187
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 338 пъти
Получена  благодарност: 369 пъти

Мнение от slowtraveler » 01 Юни 2008 19:24

Сигурно имаш впредвид компресора, а не генератора :thumbsup:
Обаче си взел правилно решение да търсиш специалист - дано попаднеш на истински такъв...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
b0by
Мнения: 436
Регистриран на: 25 Мар 2008 15:38
Местоположение: София

:)

Мнение от b0by » 03 Юни 2008 15:52

мой приятели са много доволни от този на околовръстното и суходол , пича се казвал бат Венци бил доста едричък , но супер много разбирал!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта