Климатик Проблем
Климатик Проблем
Здравейте на всички! Искам да попитам някой имал ли е подобен проблем с климатика , като го включа перката не върти , до нея ток не достига , по принцип трябва да се допълни с фреон , възможно ли е да е от това , а има и друго много загрява и другата перка не работи , поне не съм забелязал да е смъкнала t-та а трябва да пусна парното, взел съм си датчик да го сменя , ако някой има друго предположение да каже и за това! Мерси предварително!
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
и какво общо има между компресора на климатика и това че ти загрява колата?
да ти поясня,че перката(може да са 2) за охлаждане на радиатора на климатика се включва само отвреме на време от датчика за налягане на фреона,оборотите и се променят плавно.моторчето се сваля и евентуално може да са се прецакали четките,но първо трябва да се напълни с фреон за да се провери дали това не е причината.най-вероятното ако ти губи фреон е заминал радиатор на климатика,от солта се пробиват понеже са алуминиеви.пробвай дали се върти леко перката наръка,ако не са четките.
перката за охлаждане на радиатора с антифриза е нещо съвсем различно и тя се включва от датчик за темп. на антифриза.
да ти поясня,че перката(може да са 2) за охлаждане на радиатора на климатика се включва само отвреме на време от датчика за налягане на фреона,оборотите и се променят плавно.моторчето се сваля и евентуално може да са се прецакали четките,но първо трябва да се напълни с фреон за да се провери дали това не е причината.най-вероятното ако ти губи фреон е заминал радиатор на климатика,от солта се пробиват понеже са алуминиеви.пробвай дали се върти леко перката наръка,ако не са четките.
перката за охлаждане на радиатора с антифриза е нещо съвсем различно и тя се включва от датчик за темп. на антифриза.
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Абе я първо тръгни от бушоните, след това датчиците, и чак тогава виж фреона.....
Ако климатика има фреон и работи, е нормално колата да загрява по-бързо защото:
1. Компресора ще включва и ще товари двигателя повече при включване
2. Радиатора за антифриза се обдухва от по-топъл от нормалното въздух, който вече се е загрял от радиатора на климатика.
Ако климатика има фреон и работи, е нормално колата да загрява по-бързо защото:
1. Компресора ще включва и ще товари двигателя повече при включване
2. Радиатора за антифриза се обдухва от по-топъл от нормалното въздух, който вече се е загрял от радиатора на климатика.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
здравейте , почвам сега да обеснявам какво беше!Така като купих колата беше с изгорял бушон на алтернатора , в италия сменят акумолаторите и гърми бушона! Така дойде колата ми , сега да кажа карах си и не ми се пуска перката за охлаждане , светешеми и абс-а гледах дали е датчик не е и до там , закарах я да напълнят климатика да видя дали ще тръгне поне перката на климатика , оказа се че не работи , както обичайно си бях купил датчик за температурата (голямата грешка) смених го и пак перките не работят нито едната нито другата , изказаха се десет мнения по въпроса , казаха ми д аслагам ц-ка ключе и т.н. както и да е , зайграх се с бащами пробвахме и двете перки работят , но ток няма до тях , оказа се че след като са обърнали акумолатора е гръмнала пистата на перките , която захранва и ABS-a (платката на бушония блок)! Така да кажа сега за хората с такава корола ИМА само един датчик на биметална пластина който дава инфо на ку-то а ку-то пуска , спира перката , показва температурата , прави ГВС , та ако ви отчита в купето температурата не се лъжете да сменяте датчика! Да не кажа че почти няма скапване на този датчик!
а забравих да кажа , преди да правя всичко , компресора върти , а защитата трябва да е на компресора ако няма фреон а не на перката , защото аз като го пусна и той вдига свръх налягане и изключва понеже не се охлаждаше! Нормалната изключва на 30 бара моя стигаше до 33-35 някаде нямаше го на скалата на машината за пълнене!
аз имам следния проблем с климатика
като го вклю4а и компресора запо4ва да трака някак странно поне досега не ми е правило впе4атление да е така
чувал съм че се лага масло в генератора но нито знам дали е така нито знам от каде а за типа на маслото - идея си нямам
възможно ли е разсъжденията ми да са в правилна посока
като го вклю4а и компресора запо4ва да трака някак странно поне досега не ми е правило впе4атление да е така
чувал съм че се лага масло в генератора но нито знам дали е така нито знам от каде а за типа на маслото - идея си нямам
възможно ли е разсъжденията ми да са в правилна посока

- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Проблема в климатика или в генератора ти е?!?!
Фреона е смесен с масло, но тъй-като системата е херметична, никой не те кара да 'сменяш маслото' на 15х.км biggrin.gif
Компресора си е една помпа, която също се износва и може да създаде проблеми, особено ако не е експлоатиран както трябва или ако системата е била отваряна и заредена/ремонтирана непрофесионално...
Но тъй-като ремонта на системата е сериозна сума, а и практически се решава предимно със замяна на проблемния детайл, в момента нищо не можеш да направиш.
Остава ти да чакаш да сдаде багажа и тогава вече да решаваш какви да са следващите стъпки...
Фреона е смесен с масло, но тъй-като системата е херметична, никой не те кара да 'сменяш маслото' на 15х.км biggrin.gif
Компресора си е една помпа, която също се износва и може да създаде проблеми, особено ако не е експлоатиран както трябва или ако системата е била отваряна и заредена/ремонтирана непрофесионално...
Но тъй-като ремонта на системата е сериозна сума, а и практически се решава предимно със замяна на проблемния детайл, в момента нищо не можеш да направиш.
Остава ти да чакаш да сдаде багажа и тогава вече да решаваш какви да са следващите стъпки...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
определено досега несъм правил нищо по климатичната инсталация
така че вариянта за некачествена интервенция мисля да го игнорирам
може би просто генератора тръгва да сдава багажа но мисля да откоча до някой сервиз за климатици
казаха ми за един в Люлин
доста хора се хвалят от този сервиз - ще кажа после как са ме израдвали:)))))
така че вариянта за некачествена интервенция мисля да го игнорирам
може би просто генератора тръгва да сдава багажа но мисля да откоча до някой сервиз за климатици
казаха ми за един в Люлин
доста хора се хвалят от този сервиз - ще кажа после как са ме израдвали:)))))
- slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 369 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта