Вибрации в купето на Карина 3

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Вибрации в купето на Карина 3

Мнение от Krasiko » 30 Ное 2007 22:11

Здравейте колеги откакто купих Карината усещам вибрации в купето. Знам че дизелите често късат тампони и ги разгледах предния и задния бяха закъсани и ги смених подобри се малко но вибрациите пак са силни и осезаеми. Не мога да разбера как да установя дали страничните тампони са за смяна като не се виждат ? Отдясно мотора ми се струва леко пропаднал но дали е от тампона как да разбера ?

ceko26
Мнения: 488
Регистриран на: 16 Фев 2007 15:47
Местоположение: София

Мнение от ceko26 » 01 Дек 2007 20:09

като си изцапаш ръцете
Авенсис 3S-FE

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 01 Дек 2007 20:21

Не ме притеснява цапането но как ?

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ing » 07 Дек 2007 14:57

Имах същия проблем до скоро-вибрации само на празен ход, свалих напорните клапани и ги "сварих" в утразвукова вана с един разтвор който се дава като добавка към горивото за почистване на дюзи и т.н.
ВАЖНО !!!! НЕ МОЖЕ ДА СЕ РАЗМЕНЯТ ПЛУНЖЕРНИТЕ ДВОЙКИ !!! пружините и външните тела може да се разменят Телата са с калибрирани отвори !
Японеца не спи, той мисли !!!
Toyota manuals
Полезни съвети за Corolla E11

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 09 Дек 2007 18:33

ing написа:Имах същия проблем до скоро-вибрации само на празен ход, свалих напорните клапани и ги "сварих" в утразвукова вана с един разтвор който се дава като добавка към горивото за почистване на дюзи и т.н.
ВАЖНО !!!! НЕ МОЖЕ ДА СЕ РАЗМЕНЯТ ПЛУНЖЕРНИТЕ ДВОЙКИ !!! пружините и външните тела може да се разменят Телата са с калибрирани отвори !
Искаш да кажеш че проблема е в дюзите ли ? Не е ли по лесно да сменя тази която не работи добре ? Защо да ги отварям всичките и да им чистя клапаните ?

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ing » 21 Дек 2007 10:21

Не в дюзите (но може и тедаискат почистване аз на мойте отдавна се каня) ,става въпрос за клапаните който са между тръбите(към дюзите) и нагнетателната помпа .Намерих картинка с червените стрелки съм ги посочил
Прикачени файлове
klapani.GIF
klapani.GIF (12.64 KiB) Преглеждано 2342 пъти
Японеца не спи, той мисли !!!
Toyota manuals
Полезни съвети за Corolla E11

Night'sB
Мнения: 44
Регистриран на: 20 Дек 2007 10:58
Местоположение: Варна

Мнение от Night'sB » 21 Дек 2007 16:34

Здрасти колеги,
Получих същият проблем, когато реших да сиу сменям задният и преден тампони на двигателя(2л ТД 2С-Т Carina E 1997г). Бяха напукани. Майстора добре ми казваше, че не са за смяна, но аз на своя глава ги смених. Е.а и се ма..та на колата. Работи на празен ход като стар Камаз.
Извод: Ако двигателя не се е опитал неколкократно да избяга от естествената си среда на обитание, не пипайте оригиналните си тампони. Същото от собствен горчив опит се разпространява и върху останате части на автомобила.
P.S. Не разбирам къде е хумора да се пише на латиница?!

Night'sB
Мнения: 44
Регистриран на: 20 Дек 2007 10:58
Местоположение: Варна

Мнение от Night'sB » 21 Дек 2007 16:40

А по повод на японците, които не спят и мислят: след моите перипетии с колата ми ( Карина Е 2л ТД 2С-Т) мисля, че изнурени от тези бдения са наели банда негодници, които да мислят за тях ( подозирам китайци, имащи опит в съвсем друга област, като строенето на безумно големи Китайски стени например).
Резултатът е недуразумението в двигателостроенето, а именно моят двигател!

Krasiko
Мнения: 32
Регистриран на: 02 Юли 2007 23:45
Местоположение: Севлиево

Мнение от Krasiko » 21 Дек 2007 20:07

ing написа:Не в дюзите (но може и тедаискат почистване аз на мойте отдавна се каня) ,става въпрос за клапаните който са между тръбите(към дюзите) и нагнетателната помпа .Намерих картинка с червените стрелки съм ги посочил
Благодаря за инфото. Утре ше отивам при един майстор в Троян заради дюзите и ще го карам да надникне и там. А част от вибрациите установих че са от десния тампон. Пропаднал е и силикона вътре в него е изпуснал и двигателя беше легнал на ланжерона. За сега го рехабилитирахме малко но ще си търся друг а чувам че не е и евтин.
Колата не прави човека, човека прави колата през ден !

Аватар
ing
Мнения: 85
Регистриран на: 23 Мар 2006 14:02
Местоположение: Plovdiv

Мнение от ing » 24 Дек 2007 11:48

Ей тука:
http://japancar.pp.ru/category/engine
братушките пишат разни работи има и картинки. Днес съм се наканил да си чистя дюзите и ще вида каква ще я свърша.
При мен самия двигател работи неравномерно на ниски и от там е тресенето компресията е добра 29-30кг/см2 като по учебник ,но 1 и 2 цилиндър свещите бяха мокри ,масло не гори и мисля че дюзите не затварят плътно . А нови дюзи да се купуват те пак трябва да се регулират преди да се сложат.
Японеца не спи, той мисли !!!
Toyota manuals
Полезни съвети за Corolla E11

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Semrush [Bot] и 4 госта