yaris
yaris
ot nqkolko meseca nasam karam yaris 1.0 i mi pravi dosta problemi s elektronikata....eto kakvo mi se slu4va- kakto si karam v4era kolata si rabote6e i isgasna na edin sfetofar i nqma nikakvi tokove,gasne tabloto i kato se opita6 da zapali6 ili vuob6te ne iska ili se 4uva edno cukae ili hurkane...tova mi go e pravilo nqkolko puti,predi pale6e kato i dade6 tok ot druga kola,a v4era ne stana ta se naloji da me durpat da zapali...nqkoi da ima ideq za6to gasne( da re4em 4e ne pali ot startera)....prosto ne znam kade da zakaram da q vidi 4ovek koito razbira 4e mn si izpatih ot hodeniqta mi v PAN SERVICE,uj razbirali,no tova e druga tema na razgovor:)
starter
edva li da e ot kabelite,za6toto gi pruskah s WD-40 i gi zategnah hubavo predi vreme-dobre sa si...moi poznati mi kazvat 4e bil startera ili po- to4no bendiksa...kucoto e 4e e na mnogo kofti mqsto i ne moga da go svalq da go opravqt...daite ideq v koi serviz da q zakaram da go opravqt i da raboti pone do 20.00 4asa 4e rabotim vse pak:)
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
А кабела на масата провери ли?Този кабел е свързан с калника с 1 болт,там клеясва и при нужда от много ток/при завъртане на стартера при палене/ просто ток не може да премине и тогава или само изцъква или няма никакъв звук,все едно няма ток.А на твоите познати им кажи ,че караш Тойота,а не Фолксваген или Опел.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Провери си акумулатора. Имах подобен проблем преди години и се оказа замасяваща клетка на акумулатора. Когато го мерех сутрин си дава 12.8 волта. Като тръгна да запаля и само прищтраква и нищо. Някой път пали, друг път неще. Неможеш да го хванеш с измерване защото клетката дава проблема когато си иска. Смених го и всичко заспа. Късмет!
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта