yaris

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

yaris

Мнение от valioval » 04 Ное 2007 10:24

ot nqkolko meseca nasam karam yaris 1.0 i mi pravi dosta problemi s elektronikata....eto kakvo mi se slu4va- kakto si karam v4era kolata si rabote6e i isgasna na edin sfetofar i nqma nikakvi tokove,gasne tabloto i kato se opita6 da zapali6 ili vuob6te ne iska ili se 4uva edno cukae ili hurkane...tova mi go e pravilo nqkolko puti,predi pale6e kato i dade6 tok ot druga kola,a v4era ne stana ta se naloji da me durpat da zapali...nqkoi da ima ideq za6to gasne( da re4em 4e ne pali ot startera)....prosto ne znam kade da zakaram da q vidi 4ovek koito razbira 4e mn si izpatih ot hodeniqta mi v PAN SERVICE,uj razbirali,no tova e druga tema na razgovor:)

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 04 Ное 2007 12:08

Провери си акумулатора и алтернатора, може да имаш проблем със зареждането и при включени много консуматори (фарове, отопление на стъклото и т.н.) да ти издъхва акумултора!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Ное 2007 17:51

Първо изчисти клемите на акумулатора да не са клеясали,след това размърдай и изчисти кабела на масата,където е захванат с болт към купето.Симптомите са на клеясали клеми или маса,друг вариант е акумулаторът да издиша.Много важно е да провериш масовия кабел.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

starter

Мнение от valioval » 04 Ное 2007 18:57

edva li da e ot kabelite,za6toto gi pruskah s WD-40 i gi zategnah hubavo predi vreme-dobre sa si...moi poznati mi kazvat 4e bil startera ili po- to4no bendiksa...kucoto e 4e e na mnogo kofti mqsto i ne moga da go svalq da go opravqt...daite ideq v koi serviz da q zakaram da go opravqt i da raboti pone do 20.00 4asa 4e rabotim vse pak:)

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 04 Ное 2007 20:36

А кабела на масата провери ли?Този кабел е свързан с калника с 1 болт,там клеясва и при нужда от много ток/при завъртане на стартера при палене/ просто ток не може да премине и тогава или само изцъква или няма никакъв звук,все едно няма ток.А на твоите познати им кажи ,че караш Тойота,а не Фолксваген или Опел.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
boikovz
Мнения: 105
Регистриран на: 20 Юли 2007 17:55
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от boikovz » 05 Ное 2007 05:51

Провери си акумулатора. Имах подобен проблем преди години и се оказа замасяваща клетка на акумулатора. Когато го мерех сутрин си дава 12.8 волта. Като тръгна да запаля и само прищтраква и нищо. Някой път пали, друг път неще. Неможеш да го хванеш с измерване защото клетката дава проблема когато си иска. Смених го и всичко заспа. Късмет!
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007

Аватар
valioval
Мнения: 74
Регистриран на: 04 Май 2007 20:32
Обратна връзка:

yaris

Мнение от valioval » 06 Ное 2007 15:26

pi4ove bqhte pravi do nqkude-ne e startera,prosto nqkude ima mnogo konsumaciq na tok nqkude ( 300 mAh) , i mi kazaha 4e nai veroqtno e alarmata(bulgarska e):))) Utre imam 4as pri el epecialistite da si kajat tejkata duma:))))

blg i kusmet:))))))))))))

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта