Утре мисля да търся някой да ме дръпне до Смолян за да купя спрей за стартиране на двигатели. Върти върти иска да запали и не пали, явно някой датчик и пречи. Проблема ми е че съм с 2 малки деца и направо ми е мъка. Помагайте колеги
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Колеги помагайте че закъсах с колата на Пампорово. Колата започна да не пали от веднъж. Първите няколко пъти пали и гасне като и падат оборотите. През следващите няколко дена положението се влоши и колкото и да върти няма палене. Запали ли после си работи нормално и престои ли няма палене, не знам тук температурите паднаха на 13 градуса. Нафта има, акумулатор има, свещите ги смених преди 6000 км с нови като сменя маслото. Вчера добре че едни пичове ме видяха че се мъча и ме бутнаха и запали, ама днес минаха 4 колеги с тойоти и никой не спря
. Ама все пак е до хора.
Утре мисля да търся някой да ме дръпне до Смолян за да купя спрей за стартиране на двигатели. Върти върти иска да запали и не пали, явно някой датчик и пречи. Проблема ми е че съм с 2 малки деца и направо ми е мъка. Помагайте колеги
Утре мисля да търся някой да ме дръпне до Смолян за да купя спрей за стартиране на двигатели. Върти върти иска да запали и не пали, явно някой датчик и пречи. Проблема ми е че съм с 2 малки деца и направо ми е мъка. Помагайте колеги
Последно промяна от Akima на 19 Авг 2019 11:41, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие. Спешна е само медицинската помощ.
Причина: Променено заглавие. Спешна е само медицинската помощ.
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
От първата бензинодтанция ,добавка за почистване на дюзи.И като запали трябва каране и форсиране.Общо взето дюзите са за ремонт.Това е от мен..Успех.
Има и много др.възможни причини но в ситуацията в която сте...
Има и много др.възможни причини но в ситуацията в която сте...
- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Ако с бутане запали лесно, то е възможно причината да е стартер...
За съжаление такава диагностика е трудна 'по-телефона'...
Затова на твое място просто не бих гасил автомобила докато не се прибела 'вкъщи', да разтоваря багаж и деца. И от там нататък когато ти е удобно - удобен сервиз.
За съжаление такава диагностика е трудна 'по-телефона'...
Затова на твое място просто не бих гасил автомобила докато не се прибела 'вкъщи', да разтоваря багаж и деца. И от там нататък когато ти е удобно - удобен сервиз.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Пичове, много благодаря за бързите отговори. Спрях я в събота на едно по високо място и се чудя утре дали като я сложа на втора скорост с натиснат бутон без запалване като пусна колата надолу ще запали? Даже се чудя дали на 3 скорост или втора е добре.
И аз четох за Дюзи, scv, и стартер. Според мен нещо не и дава да запали по нормален начин. Стартер върти ама мен ми се струва много дълго това въртене и едно анемично. Как може да се установи стартер, с диагностика или иска смъкване.
А иначе този спрей за стартиране ако съм разбрал вярно, отварям кутията на въздушния филтър и пръска и веднага въртя за запаля.
Днес няма да правя опити. Само ще трупам идеи за утре.
Няма ли някой колега от Смолян дето разбира да помогне.
Между другото търся сервиз или майстор който разбира този автомобил в Пловдив.
И аз четох за Дюзи, scv, и стартер. Според мен нещо не и дава да запали по нормален начин. Стартер върти ама мен ми се струва много дълго това въртене и едно анемично. Как може да се установи стартер, с диагностика или иска смъкване.
А иначе този спрей за стартиране ако съм разбрал вярно, отварям кутията на въздушния филтър и пръска и веднага въртя за запаля.
Днес няма да правя опити. Само ще трупам идеи за утре.
Няма ли някой колега от Смолян дето разбира да помогне.
Между другото търся сервиз или майстор който разбира този автомобил в Пловдив.
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 15 Май 2018 11:58
- Местоположение: Димитровград
- Автомобил: Lexus GS300
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Само да Ви кажа, че с един такъв спрей за стартиране едни умници скъсаха ангренажна верига.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Смени си scv клапана и свали стартера почистване и смазване.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Да загрята пали от четвърт. Но остане ли за през нощта няма палене. Изкарва изгоряла нафта от зад но не пали. Но като ме бутнаха онези хора в събота запали от раз. И после дори и да я загася пали от раз.
Въпроса ми е как трябва да я паля при спускане на скорост на контакт и 2 предавка или само на 2 предавка без контакт. Да не прецакам нещо старт и стоп системата.
------
Отделно колата има мощност, икономия дава ми 4,9 до 5 с климатроник и макс натоварена. Почвам да мисля че е стартер и акумулатор или нафтата от Екото (авио дизел) не и харесва ама това имаше в Смолян.
Въпроса ми е как трябва да я паля при спускане на скорост на контакт и 2 предавка или само на 2 предавка без контакт. Да не прецакам нещо старт и стоп системата.
------
Отделно колата има мощност, икономия дава ми 4,9 до 5 с климатроник и макс натоварена. Почвам да мисля че е стартер и акумулатор или нафтата от Екото (авио дизел) не и харесва ама това имаше в Смолян.
Последно промяна от Akima на 19 Авг 2019 11:39, променено общо 1 път.
Причина: Събрани последователни мнения. Има бутон за редакция. Първо предупреждение.
Причина: Събрани последователни мнения. Има бутон за редакция. Първо предупреждение.
- Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Хубаво е да ползвате "моля" и "благодаря".
Тук се крие отговорът.
И защо трябва да спират - колеги от работа ли са ви или от университета?
Имаме познал участник.
Отново жокер.
Две малки деца са повод за радост, но явно само според мен.
Проблемът е, че сте си купили автомобил, който няма остатъчен ресурс.
За всички автори на нови теми:
При технически проблем предоставяте Марка, Модел, Тип на двигател, Код на двигател, Мощност, Пробег, Предишни сервизни интервенции и тогава задавате въпроси.
Нежеланието да се полза търсачка, да се задават вежливи въпроси и да се ползват термини като спешен при положение, че автомобилът не е част от автопарка на СПЕШНА ПОМОЩ ще водят до ЗВЕРСКИ ОТПОР ОТ ЛИЧНО МОЯ СТРАНА.
Този форум се движи в лоша посока - а тези които могат да ви помогнат спряха да участват - защо ли?!
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Моля темата да продължи с колеги които желаят наистина да помогнат. Видях в по горните коментари че има добри хора все още. Горният пост на г-н/г-жа/то модератор е off topic и ми цапа темата, моля да бъде премахнат, защото не помага а се заяжда, и злорадства. Не пожелавам на никой да изпада в подобна ситуация, и да му се наложи спешно да закара 2 годишната си дъщеря през нощта до лекар и т. Н. а да не може. Това форум на любителите на автомобили марка Тойота ли е или личен форум на въпросния г-н/г-жа/то? Аз мисля че ако е форум е нормално да споделяме и помагаме. Без коментар за горното.
Към темата акумулатора е 680А/ 74ah bosch s4. Пак я мъчех днес, тъкмо да запали и не пали. Почвам да мисля че и е малък.
Към темата акумулатора е 680А/ 74ah bosch s4. Пак я мъчех днес, тъкмо да запали и не пали. Почвам да мисля че и е малък.
Последно промяна от alexpl на 19 Авг 2019 17:20, променено общо 1 път.
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Щом колата ти трябва, вече е написано какво и има. Ако ти си решил, че е нещо друго, никой няма да те спира да си харчиш парите с безмислени ремонти.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Чудо нечувано- някакъв преуморен дизел не запалил. Ама той пък откъде да знае че си с две малки деца на почивка. Всички имат деца, много имат изморени дизели, каза ти се какво да се направи. Няма как някой да се качи на Пампорово с клапан, дюзи, стартер и багажник с инструменти. Освен това си на 80км, не си в Сирия. Няма какво да се сърдиш на колегата, прав е.
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Здравейте,
Отново колеги. Искам да благодаря на всички колеги, които се отзоваха и помогнаха за да може да се приберем в Пловдив. Специални благодарности за личните съобщения и напътствия на колеги. Искрено ви благодаря аз и цялото ми семейство.
Сега намирам време да напиша какво се случва с колата, защото междувременно се доразболяхме и трябваше да посетим няколко здравни заведения. Като версото с пристигането го оставих в доста коментираният тук сервиз на марката. Вчера го взех след като не са открили НИЩО. Препоръките им цитирам "хубаво е да сменя ГНП и регулатори + Дюзи, за да сте 100% сигурен на пътя". Аз поисках данни и разговора приключи. Такива данни не видях.
Днес колата след 16 часов престой пали от четвърт, без да я подгрявам. Няма пушеци, работи равномерно. Просто не мисля че са дюзи, както и регулатор или работи или не работи. Не знам къде да я карам вече. Да допълня че не ги знам какво са правили по колата но след престоя там имам проблем с предния парктроник включва се сам в движение и пищи и навигацията прекъсва.
Разбирам и защо никой не препоръча когато попитах сервиз, частен сервизен техник (майстор), ами то положението е много зле от към разбиращи и умеещи специалисти. Те ако хората по света при не палене си сменяха без доказано от сервиза цялата горивна система, никой няма да иска да кара тойота
. Но разбирам че номера в България минава доста често и повечето им вярват на сляпо. Използват като си на зор и прилагат някаква побългарена политика(особено ако колата е от чужбина).
Днес свърших следното тъй като ме съмнява акумулатора, ходих да го премеря беше на 95,99% живот, стартовият ток му беше 650А, Алтернатора 13,5А. Стартер след престой 170А, последващи паления 110А. Колеги, моля ако някой знае оригиналните параметри на батерията за този двигател да сподели и пише.
Не помня старият акумулатор колко беше но го смениха преди година в Тойота Франция с този, но определено беше по-голям на вид. Преди 6500 км в Тойота Италия смених масло кастрол 5-30 edge c3 и всички филтри, и всички подгревни свещи. Никога не съм имал проблем с колата свързан с палене.
Руските колеги съветват да погледна акумулатор и стартер, след това температурни датчици, нещо и аз започвам да мисля в тази насока.
П. С. Много ми е странно как в България все още има хора, които се опитват да обиждат на стари коли, издухани, изморени и т. н. Как се опитват да слагат думи в чуждите усти и да променят смисъла. При условие, че даже не знаете как изглежда автомобила, къде и как е поддържан и т.н. По света всеки кара това което харесва или може да си позволи. Просто тези коментари и подхвърляния са комлексарски и показват липса на елементарна култура. Преди години ги чувах и от дилърите на тойота в България, въпреки че автомобила беше закупен тогава нов от тях, това ме отказа от техните услуги за доста дълъг период на време но гледам че положението не се е подобрило а се е влошило.
Отново колеги. Искам да благодаря на всички колеги, които се отзоваха и помогнаха за да може да се приберем в Пловдив. Специални благодарности за личните съобщения и напътствия на колеги. Искрено ви благодаря аз и цялото ми семейство.
Сега намирам време да напиша какво се случва с колата, защото междувременно се доразболяхме и трябваше да посетим няколко здравни заведения. Като версото с пристигането го оставих в доста коментираният тук сервиз на марката. Вчера го взех след като не са открили НИЩО. Препоръките им цитирам "хубаво е да сменя ГНП и регулатори + Дюзи, за да сте 100% сигурен на пътя". Аз поисках данни и разговора приключи. Такива данни не видях.
Днес колата след 16 часов престой пали от четвърт, без да я подгрявам. Няма пушеци, работи равномерно. Просто не мисля че са дюзи, както и регулатор или работи или не работи. Не знам къде да я карам вече. Да допълня че не ги знам какво са правили по колата но след престоя там имам проблем с предния парктроник включва се сам в движение и пищи и навигацията прекъсва.
Разбирам и защо никой не препоръча когато попитах сервиз, частен сервизен техник (майстор), ами то положението е много зле от към разбиращи и умеещи специалисти. Те ако хората по света при не палене си сменяха без доказано от сервиза цялата горивна система, никой няма да иска да кара тойота
Днес свърших следното тъй като ме съмнява акумулатора, ходих да го премеря беше на 95,99% живот, стартовият ток му беше 650А, Алтернатора 13,5А. Стартер след престой 170А, последващи паления 110А. Колеги, моля ако някой знае оригиналните параметри на батерията за този двигател да сподели и пише.
Не помня старият акумулатор колко беше но го смениха преди година в Тойота Франция с този, но определено беше по-голям на вид. Преди 6500 км в Тойота Италия смених масло кастрол 5-30 edge c3 и всички филтри, и всички подгревни свещи. Никога не съм имал проблем с колата свързан с палене.
Руските колеги съветват да погледна акумулатор и стартер, след това температурни датчици, нещо и аз започвам да мисля в тази насока.
П. С. Много ми е странно как в България все още има хора, които се опитват да обиждат на стари коли, издухани, изморени и т. н. Как се опитват да слагат думи в чуждите усти и да променят смисъла. При условие, че даже не знаете как изглежда автомобила, къде и как е поддържан и т.н. По света всеки кара това което харесва или може да си позволи. Просто тези коментари и подхвърляния са комлексарски и показват липса на елементарна култура. Преди години ги чувах и от дилърите на тойота в България, въпреки че автомобила беше закупен тогава нов от тях, това ме отказа от техните услуги за доста дълъг период на време но гледам че положението не се е подобрило а се е влошило.
Последно промяна от alexpl на 24 Авг 2019 17:51, променено общо 2 пъти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта