Утре мисля да търся някой да ме дръпне до Смолян за да купя спрей за стартиране на двигатели. Върти върти иска да запали и не пали, явно някой датчик и пречи. Проблема ми е че съм с 2 малки деца и направо ми е мъка. Помагайте колеги
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Мнение от alexpl » 18 Авг 2019 22:46
Утре мисля да търся някой да ме дръпне до Смолян за да купя спрей за стартиране на двигатели. Върти върти иска да запали и не пали, явно някой датчик и пречи. Проблема ми е че съм с 2 малки деца и направо ми е мъка. Помагайте колеги
Причина: Променено заглавие. Спешна е само медицинската помощ.
alexpl
Akima
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Мнение от memorex » 18 Авг 2019 23:40
Има и много др.възможни причини но в ситуацията в която сте...
memorex
- slowtraveler
- Мнения: 6193
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Мнение от slowtraveler » 19 Авг 2019 06:48
За съжаление такава диагностика е трудна 'по-телефона'...
Затова на твое място просто не бих гасил автомобила докато не се прибела 'вкъщи', да разтоваря багаж и деца. И от там нататък когато ти е удобно - удобен сервиз.
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Мнение от alexpl » 19 Авг 2019 08:37
И аз четох за Дюзи, scv, и стартер. Според мен нещо не и дава да запали по нормален начин. Стартер върти ама мен ми се струва много дълго това въртене и едно анемично. Как може да се установи стартер, с диагностика или иска смъкване.
А иначе този спрей за стартиране ако съм разбрал вярно, отварям кутията на въздушния филтър и пръска и веднага въртя за запаля.
Днес няма да правя опити. Само ще трупам идеи за утре.
Няма ли някой колега от Смолян дето разбира да помогне.
Между другото търся сервиз или майстор който разбира този автомобил в Пловдив.
alexpl
Toshiro
iovkito
kalkam
WoLF
Спешно 2,2D4d corolla verso не пали
Мнение от alexpl » 19 Авг 2019 10:30
Въпроса ми е как трябва да я паля при спускане на скорост на контакт и 2 предавка или само на 2 предавка без контакт. Да не прецакам нещо старт и стоп системата.
------
Отделно колата има мощност, икономия дава ми 4,9 до 5 с климатроник и макс натоварена. Почвам да мисля че е стартер и акумулатор или нафтата от Екото (авио дизел) не и харесва ама това имаше в Смолян.
Причина: Събрани последователни мнения. Има бутон за редакция. Първо предупреждение.
alexpl
- Akima
- Мнения: 7449
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 97 пъти
- Получена благодарност: 177 пъти
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Мнение от Akima » 19 Авг 2019 11:54
Хубаво е да ползвате "моля" и "благодаря".
Тук се крие отговорът.
И защо трябва да спират - колеги от работа ли са ви или от университета?
Имаме познал участник.
Отново жокер.
Две малки деца са повод за радост, но явно само според мен.
Проблемът е, че сте си купили автомобил, който няма остатъчен ресурс.
За всички автори на нови теми:
При технически проблем предоставяте Марка, Модел, Тип на двигател, Код на двигател, Мощност, Пробег, Предишни сервизни интервенции и тогава задавате въпроси.
Нежеланието да се полза търсачка, да се задават вежливи въпроси и да се ползват термини като спешен при положение, че автомобилът не е част от автопарка на СПЕШНА ПОМОЩ ще водят до ЗВЕРСКИ ОТПОР ОТ ЛИЧНО МОЯ СТРАНА.
Този форум се движи в лоша посока - а тези които могат да ви помогнат спряха да участват - защо ли?!
Akima
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Мнение от alexpl » 19 Авг 2019 17:04
Към темата акумулатора е 680А/ 74ah bosch s4. Пак я мъчех днес, тъкмо да запали и не пали. Почвам да мисля че и е малък.
alexpl
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Мнение от iovkito » 19 Авг 2019 17:14
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Мнение от мехаННика » 19 Авг 2019 19:25
мехаННика
Corolla Verso 2.2 D4D - не пали от първия път - не пали тотално при 13 градуса?
Мнение от alexpl » 24 Авг 2019 16:27
Отново колеги. Искам да благодаря на всички колеги, които се отзоваха и помогнаха за да може да се приберем в Пловдив. Специални благодарности за личните съобщения и напътствия на колеги. Искрено ви благодаря аз и цялото ми семейство.
Сега намирам време да напиша какво се случва с колата, защото междувременно се доразболяхме и трябваше да посетим няколко здравни заведения. Като версото с пристигането го оставих в доста коментираният тук сервиз на марката. Вчера го взех след като не са открили НИЩО. Препоръките им цитирам "хубаво е да сменя ГНП и регулатори + Дюзи, за да сте 100% сигурен на пътя". Аз поисках данни и разговора приключи. Такива данни не видях.
Днес колата след 16 часов престой пали от четвърт, без да я подгрявам. Няма пушеци, работи равномерно. Просто не мисля че са дюзи, както и регулатор или работи или не работи. Не знам къде да я карам вече. Да допълня че не ги знам какво са правили по колата но след престоя там имам проблем с предния парктроник включва се сам в движение и пищи и навигацията прекъсва.
Разбирам и защо никой не препоръча когато попитах сервиз, частен сервизен техник (майстор), ами то положението е много зле от към разбиращи и умеещи специалисти. Те ако хората по света при не палене си сменяха без доказано от сервиза цялата горивна система, никой няма да иска да кара тойота
Днес свърших следното тъй като ме съмнява акумулатора, ходих да го премеря беше на 95,99% живот, стартовият ток му беше 650А, Алтернатора 13,5А. Стартер след престой 170А, последващи паления 110А. Колеги, моля ако някой знае оригиналните параметри на батерията за този двигател да сподели и пише.
Не помня старият акумулатор колко беше но го смениха преди година в Тойота Франция с този, но определено беше по-голям на вид. Преди 6500 км в Тойота Италия смених масло кастрол 5-30 edge c3 и всички филтри, и всички подгревни свещи. Никога не съм имал проблем с колата свързан с палене.
Руските колеги съветват да погледна акумулатор и стартер, след това температурни датчици, нещо и аз започвам да мисля в тази насока.
П. С. Много ми е странно как в България все още има хора, които се опитват да обиждат на стари коли, издухани, изморени и т. н. Как се опитват да слагат думи в чуждите усти и да променят смисъла. При условие, че даже не знаете как изглежда автомобила, къде и как е поддържан и т.н. По света всеки кара това което харесва или може да си позволи. Просто тези коментари и подхвърляния са комлексарски и показват липса на елементарна култура. Преди години ги чувах и от дилърите на тойота в България, въпреки че автомобила беше закупен тогава нов от тях, това ме отказа от техните услуги за доста дълъг период на време но гледам че положението не се е подобрило а се е влошило.
alexpl
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост