Дроселова клапа
Дроселова клапа
Някой може ли да ми каже къде се намира дроселова клапа на рав4 2.2 дизел 136 к.с.
Ако има снимки ще е още по-добре
Ако има снимки ще е още по-добре
- Cealtex
- Мнения: 363
- Регистриран на: 12 Май 2014 20:30
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Avensis T25 2.0 D4D
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Дроселова клапа
Извинявам се за подвеждащото видео. Критериите на търсенето със сигурност не бяха за бензин, но на...
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21 Окт 2018 14:59
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1,6i 2006
Дроселова клапа
Колата ми мени обороти когато работи на празен ход. Осцилира между 800 и 500 rpm. Понякога при студено палене осцилира между 500 и 2500 rpm за първата минута. Има газ. Мененето на оборотите се случва и при свален бушон на газовата уредба. На диагностика в ТМ ауто не откриха проблем. В сервиз Питстоп почистиха дросела, но проблема не изчезна. Препоръчаха ми да сменя дросела с втора употреба. Дросел от Е12 1.4 VVT-i става ли на двигател 1.6 ?
Дроселова клапа
...вероятно ще ти преместят мнението...ka64abezgue написа: ↑13 Фев 2020 12:52 Колата ми мени обороти когато работи на празен ход. Осцилира между 800 и 500 rpm. Понякога при студено палене осцилира между 500 и 2500 rpm за първата минута. Има газ. Мененето на оборотите се случва и при свален бушон на газовата уредба. На диагностика в ТМ ауто не откриха проблем. В сервиз Питстоп почистиха дросела, но проблема не изчезна. Препоръчаха ми да сменя дросела с втора употреба. Дросел от Е12 1.4 VVT-i става ли на двигател 1.6
имам подобни патила и са поствани в различни теми. след сума диагностици, майстори, сменени различни датчици, уплътнения, дюзи на газова, др. компоненти, целия дросел и кво ли не...чистиха и дебитомер/неколкократно/, вакуум около допустимото...свалиха и ресетнаха ЕКУ... по съвет на механника в крайна сметка провериха хлабавини на клапани и верига, хлабавини над допуск... верига доста поразтеглена. при мен се получава при загряла кола.достатъчни са и 4.5 км и при превключване на предавка в низходящ ред, или изключена от скорост си загасва. следващият път/майстор сигурно ще замери и ще ти каже дали е това. колата прегрявала ли е при теб? излиза ли p0420?
ярисчето ни е за шлайф глава, нова верига и ремонт на клапани, а май не си заслужава парите при общото състояние на колата
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 21 Окт 2018 14:59
- Местоположение: София
- Автомобил: Toyota Corolla 1,6i 2006
Дроселова клапа
Колата никога не гасне, не прегрява и не излиза грешка. В крайна сметка къде е проблема при теб?sdeg написа: ↑13 Фев 2020 16:37 ...вероятно ще ти преместят мнението...
имам подобни патила и са поствани в различни теми. след сума диагностици, майстори, сменени различни датчици, уплътнения, дюзи на газова, др. компоненти, целия дросел и кво ли не...чистиха и дебитомер/неколкократно/, вакуум около допустимото...свалиха и ресетнаха ЕКУ... по съвет на механника в крайна сметка провериха хлабавини на клапани и верига, хлабавини над допуск... верига доста поразтеглена. при мен се получава при загряла кола.достатъчни са и 4.5 км и при превключване на предавка в низходящ ред, или изключена от скорост си загасва. следващият път/майстор сигурно ще замери и ще ти каже дали е това. колата прегрявала ли е при теб? излиза ли p0420?
ярисчето ни е за шлайф глава, нова верига и ремонт на клапани, а май не си заслужава парите при общото състояние на колата
Дроселова клапа
ярисчето ни е за шлайф глава, нова верига и ремонт на клапани,ka64abezgue написа: ↑14 Фев 2020 16:37 хлабавини над допуск... верига доста поразтеглена. при мен се получава при загряла кола
Дроселова клапа
по километраж само около 190 хиляди... и сертификат на газова бутилка от преди 15 години, и не е била в грижовни ръце, кабели по-двг са снаждани, оригинални букси липсват, поставени неизолирани обикновени кабелни обувки и други изненади. детето просто отишло по обява, повозил я старият "стопанин" и капарирала без да ми каже...те така. и се почна - термостат, уплътнения, радиатор, маркучи, съединител, дюзи газова, изгорели половината индикаторни крушки по таблото, включително чек двигател, датчици, оголени и прекъсващи кабели итн. щях да я карам на колегата кики за пастиране, боята взе да се пука на едри пукнатини, отдолу дебел пласт кит, ама дебел наистина. окачване и интериор е излишно да споменавам
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 16 Апр 2023 20:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 1 път
Дроселова клапа
Здравейте колеги и аз взех за жената един готин Аурис с АГУ 1.6 ,и имаме същите проблеми ...оборотите варират от около 500 до към 1200 но не гасне...но и при движение на скорост не зависимо от предавката при около 3000 оборота особено в баир се чува едно тракане ...знам ли да не е време на смяна на верига и от там да идва всичко...
- mapamop
- Мнения: 5193
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 579 пъти
Дроселова клапа
Изчисти дросела, смени му гарнитурата - консуматив е и се сменя "по книга" на всяко сваляне на дросела. Измий дебитомера. Смени гарнитурата на входящия колектор. Смени маркучите които имат дори леки пукнатини като ги стиснеш.
Веригата мисля че ромолеше и на празен ход.
Изключи газовата уредба и след профилактиката на двигателя я покарай стотина километра само на бензин. Закачи я на диагностика и виж дали броячите на всеки цилиндър за misfire показва стойност различна от 0 и не по-голяма от 4-5. По принцип при мен е винаги нулева, при моторите на газ инцидентно може да набие 1-2 пропуска на запалването. Ако е различна стойността от нула огледай и/или смени бобините на цилиндрите с ненулева стойност. Смени и свещите ако не са сменяни скоро.
Ако всичко по-горе не помогне, се подготви психически че двигателя вероятно е за ревизия на глава и клапани. Това от опит. Разтегната верига ще шуми и в ниско натоварване на двигателя и на място. Не шуми само на баир мисля...
Веригата мисля че ромолеше и на празен ход.
Изключи газовата уредба и след профилактиката на двигателя я покарай стотина километра само на бензин. Закачи я на диагностика и виж дали броячите на всеки цилиндър за misfire показва стойност различна от 0 и не по-голяма от 4-5. По принцип при мен е винаги нулева, при моторите на газ инцидентно може да набие 1-2 пропуска на запалването. Ако е различна стойността от нула огледай и/или смени бобините на цилиндрите с ненулева стойност. Смени и свещите ако не са сменяни скоро.
Ако всичко по-горе не помогне, се подготви психически че двигателя вероятно е за ревизия на глава и клапани. Това от опит. Разтегната верига ще шуми и в ниско натоварване на двигателя и на място. Не шуми само на баир мисля...
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 16 Апр 2023 20:28
- Местоположение: София
- Автомобил: Аурис
- Благодарил/а: 1 път
Дроселова клапа
Колега благодаря за подробния одговор ...само да попитам след ваденето на буксите на дросела и почистването му ,необходимо ли е после да се обучава ...имам спомен че го правиха на другата ми кола при почистване?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта