Високи обороти при студен двигател
Високи обороти при студен двигател
Здравейте отново, колата е Toyota Rav4 2.2 d4d 136hp, 2007г. Тези дни застуди в София и сутринта като тръгнах да ходя за работа, колата имаше проблем с паленето първо, само да вметна, че съм с чисто нов акумулатор. Давам на контакт, чакам да подгрее и тръгвам да паля, върти, уж запалва и качва обороти до кум 500-600 и после падат и ако задържа ключа колата продължава да върти ама нищо.. Втори опит пак същото, на третия като вдигна оборотите леко погалих педала на газта и ги задържа и запали, а запали ли веднън започва да си пали без проблем. По принцип и този проблем с паленето ще търся, като смятам да проверя свещите дали всички са здрави. Междувременно смятам да си купя добавки, и евентуално в началото на Април да отида до ТМ ауто да ми направят процедурата с почистване на дюзите като колата работи известно време само с добавки, но това е едно на ръка. След като запали колата, вдига оборотите на 1100-1200 и ги заковава там без да играят, като от баща ми, който също има тойота 2.2 д4д, знам че ако пусна парното се качват оборотите, но в моя случай парното е изключено изцяло, и да забелязвал съм, че като пусна парното се вдигат оборотите до около 1000. Нормално ли е така да се качват оборотите до 1100-1200 при студен двигател? Колата като загрее до температура близка на нормалната работа, оборотите се нормализират или се нормализират и чат-пат пак ги вдига за малко, след като си загрее, както трябва двигателя, оборотите изцяло си се заковават на нормалните и колата върви пушка. Също ми прави впечатление, че двигателя работи малко по-шумно по време на ускорение, докато е студен и държи тези 1100-1200 оборота, но достигне ли температурата всичко изглежда и се чува нормално. Има ли повод за притеснение?
Поздрави!
Поздрави!
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Високи обороти при студен двигател
Съвсем нормално е да държи по-високи обороти, докато загрее. Това не трябва да те притеснява.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Високи обороти при студен двигател
Gareeb,щом ти спиш спокойно и форума спи спокойно.
.
Иначе,понеже температурите не са арктически не е лошо да се сетиш кога е сменян горивния филтър за последно и дали качествен такъв.

Иначе,понеже температурите не са арктически не е лошо да се сетиш кога е сменян горивния филтър за последно и дали качествен такъв.
Високи обороти при студен двигател
Ами от човека, от когото купих равката, ми каза че преди по малко от 2000км е направено обслужване, за съжаление не попитах какво е включвало обслужването.. Може би трябва да обмисля и тази опция
Високи обороти при студен двигател
Аз имах подобен проблем с паленето на Авенсиса (2.2D4D 150кс. 2005г.). След смяна на SCV клапана нещата се оправиха. Но все пак, преди да почнеш безразборна смяна на какви ли е части, направи една диагностика и виж стойностите на клапана, дюзите и други компоненти които имат влияние върху запалването и работата на двигателя. Също така по-лесен вариант от който да почнеш е една инициализация - при мен помагаше за 2-3 седмици и после пак отказ. А ако след загряване на времето запалването се подобри то почти 100% си за нов клапан - той обича да му е топло
.
ПС: Високите обороти може да са вследствие от неправилната му работа.

ПС: Високите обороти може да са вследствие от неправилната му работа.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
Високи обороти при студен двигател
В студа като бях с 2 изгорели свещи колата се държеше по описания начин.
Високи обороти при студен двигател
Преди около седмица бях на диагностика в ТМ Ауто, там не споменаха за проблеми с въпросния клапан, но все пак качвам снимки информацията от диагностиката, ако някой забележи нещо странно в стойностите. Сутрин, когато беше дори 4 градуса направи същия проблем... не погаля ли педала на газта, колата гасне.NEUSPEED написа: Аз имах подобен проблем с паленето на Авенсиса (2.2D4D 150кс. 2005г.). След смяна на SCV клапана нещата се оправиха. Но все пак, преди да почнеш безразборна смяна на какви ли е части, направи една диагностика и виж стойностите на клапана, дюзите и други компоненти които имат влияние върху запалването и работата на двигателя. Също така по-лесен вариант от който да почнеш е една инициализация - при мен помагаше за 2-3 седмици и после пак отказ. А ако след загряване на времето запалването се подобри то почти 100% си за нов клапан - той обича да му е топло.
ПС: Високите обороти може да са вследствие от неправилната му работа.



Високи обороти при студен двигател
Забравих да спомена, че каза, че нямало записани грешки. Около две-три седмици преди това като взех колата се провери за грешки и имаше само две, които бяха за някакви слънчеви сензори за климатика и тях ги зачистихме. Тази сутрин като тръгвах за работа показвше 14 градуса и като тръгнах да паля, запали, паднаха оборотите до към 500, сякаш се зачуди дали да изгасне, но ги вдигна и си заработи нормално.. 

Високи обороти при студен двигател
Колега виж тази тема http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=31567
В нея доста е "оглозган" въпроса с паленето, клапаните и други неща. Пробвай да направиш инициализация (калибриране) на SCV клапана. Може по метода с кламера или ако може някой колега в района да я направи с techstream на компютър. Проблемния клапан няма да го отчете като грешка. Него може да го "хванеш" по графиките, които колега е показал в горната тема.
В нея доста е "оглозган" въпроса с паленето, клапаните и други неща. Пробвай да направиш инициализация (калибриране) на SCV клапана. Може по метода с кламера или ако може някой колега в района да я направи с techstream на компютър. Проблемния клапан няма да го отчете като грешка. Него може да го "хванеш" по графиките, които колега е показал в горната тема.
Toyota Avensis T25 2.2D4D
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта