Високи обороти при студен двигател
Високи обороти при студен двигател
Здравейте отново, колата е Toyota Rav4 2.2 d4d 136hp, 2007г. Тези дни застуди в София и сутринта като тръгнах да ходя за работа, колата имаше проблем с паленето първо, само да вметна, че съм с чисто нов акумулатор. Давам на контакт, чакам да подгрее и тръгвам да паля, върти, уж запалва и качва обороти до кум 500-600 и после падат и ако задържа ключа колата продължава да върти ама нищо.. Втори опит пак същото, на третия като вдигна оборотите леко погалих педала на газта и ги задържа и запали, а запали ли веднън започва да си пали без проблем. По принцип и този проблем с паленето ще търся, като смятам да проверя свещите дали всички са здрави. Междувременно смятам да си купя добавки, и евентуално в началото на Април да отида до ТМ ауто да ми направят процедурата с почистване на дюзите като колата работи известно време само с добавки, но това е едно на ръка. След като запали колата, вдига оборотите на 1100-1200 и ги заковава там без да играят, като от баща ми, който също има тойота 2.2 д4д, знам че ако пусна парното се качват оборотите, но в моя случай парното е изключено изцяло, и да забелязвал съм, че като пусна парното се вдигат оборотите до около 1000. Нормално ли е така да се качват оборотите до 1100-1200 при студен двигател? Колата като загрее до температура близка на нормалната работа, оборотите се нормализират или се нормализират и чат-пат пак ги вдига за малко, след като си загрее, както трябва двигателя, оборотите изцяло си се заковават на нормалните и колата върви пушка. Също ми прави впечатление, че двигателя работи малко по-шумно по време на ускорение, докато е студен и държи тези 1100-1200 оборота, но достигне ли температурата всичко изглежда и се чува нормално. Има ли повод за притеснение?
Поздрави!
Поздрави!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта