Помощ относно тойота корола 87/88 година
Помощ относно тойота корола 87/88 година
Мнение от brokicho » 08 Апр 2007 21:36
Аз съм все още начинаещ, но имам вече наблюдения върху колата, но и проблемите са на лице.
Имам следния проблем: когато искам да запаля немога, подгравящите свещи(дизел) загравят нормално(сменени са преди време) акумулатора е изправен и той е нов, но когато реша да запаля при въртенето на ключа се чува само едно ЦЪК и до там, не иска да запали, чак след няколко опита и пали. Когато колата не е палена няколко дни вероятността да я запая е малко и пали чак след доста опити когато загрее пали по лесно, но пак прави този проблем. Проблемът се появи след като започнах да карам агресивно( голяма грешка от моя страна, все пак съм млад шофьот, опитвам се да отраня тези просташки привички). При влизане на двигателя в високи обороти( нямам оборотомер немога да кажа колко високи) и след като я изгася при опит да я запаля прави отзи проблем. Имам братовчет монтьор който каза, че е от електромотора, но те нямали ел. техник и няма как да го оправят пращат ме при друг. Татко няколко пъти я пипа и я направи да пали, но пак се появи този проблем, а той нищо конкретно не е правил само е пипнал кабелите. Това е основният ми проблем ако сте имали подобна кола и сте имали този проблем и можете да ме упътите как да го оправя в домашни условия(ако е възможно разбирасе) ще съм ви много благодарен!
Второто което може би аз успях да повредя, или лошите ни пътища е следното: предницата тропа, по-точно има някъкво скърване и тропане леко, оправлението не се е влошило, характерестиките на колата са същите както преди като управление. Първото за което се сетих е, че амортесьор е изпуснал, по-точно преден десен, но по мой наблюдения не са амортесьорите. Моля за съвет и за този проблем.
Това са основните проблеми.
Искам и да ви попитам нещо друго, и то е дали може да се олекоти работата на двигателя? Мога ли да помогна на колата, която е 1.8 дизел, да работи по леко. Мисля си, че ако спомогна за влизането на въздуха по-лесно, и горивото, и излизането на изгорелите газове по-лесно, колата ще върви по-леко(по-добре) и ще дава по-малък разход на гориво разбирасе, ако не ми натежи кракът.
Надявам се да ми помогнете и да не съм ви отекчил с този си ферман
Поздрави
brokicho
b_d
Мнение от brokicho » 08 Апр 2007 22:34
Искам да ви попитам дали има спорен горивен и маслен филтър по принцип и конкретно за този модел. Търся това защотото знам, че на горивния филтър отдолу има една пропка, която като я развия изтича малко нафта и после има помпичка отгоре напомпвам и паля и колата работи по тихо и по леко. Също така знам, че има налепвания на сащи по колекторните тръби, може ли подскажтее как мога да олесня излизането на саждите по леско, знам, че може би ще пуши повече.
brokicho
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 09 Апр 2007 21:20


2.)За ходовата част,най-вероятно тампоните са ти дали луфт,особено ако не са сменяни никога,и на мойта единият е дал луфт и потропва.Скърцането може да идава пак от тампона или от шарнира,на който му е избягала греста вътре,но това не означава,че е износен.
3.)За двигателя,не си прави експерименти никакви-не е нужно да му даваш повече въздух,защото то си е изчислено колко въздух и нафта да влиза.Най-важното е да го закараш на добра центровка,обезвъздушаване и т.н. в добър сервиз.Също може да сложиш някоя добавка за дизелови двигатели да изчисти саждите.


LEXUS
Мнение от brokicho » 10 Апр 2007 13:51
Може и при нас да е такъв проблемът за паленето, на бащати не са ли му сменили това венче за да пали от рас или то неможе да бъде сменено.
За ходовата част, до колкот те разбирам, ако си поиграя малко( въпреки, че почти нищо не разбирам) може и сам да си я стегна да не скърца, но смятам да я карам на мастор защото ми е братовчет и се надявам, че ще ми обърне внимание.
Колкото до мощността на колата, аз не искам да качвам коне или да правя гонки, аз искам само да върви по-леко. Забелязъл съм, че в нанагорно при изпреваране и връшане на скорост и отваряне на гаста на 2/3 примерно и ми трябва още малко гас, но подам ли колата сякаш задавя и няма никъкво ускорение, напротив. Много си прав за този двигател и моите наблюдения са същите, но и не търся бързина, а малко по-лека работа
brokicho
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 11 Апр 2007 00:42

Ходовата част не виждам как можеш да я стегнеш,най-добре я дай на братовчед ти да я погледне дали има луфтове и колко са големи.На колко хиляди км. ти е Королата и сменял ли си досега нещо по нея?
Двигателят ти,1.8 дизел,че е тромавичък е ясно,НО това,което ти ми обясняваш при изпреварване и при даване на газ заглъхва,не ми се вижда нормално за изправен двигател.Нафтовият и въздушният филтър сменени ли са?Обезвъздушена ли е КАКТО ТРЯБВА?Дизелите на Тойота са перфектни.Старите не са пъргави,но си ускоряват и не заглъхват при изпреварване.Знам го от буса на баща ми.Работи много тихо и ускорява с лекота тежкия бус.За бус,върви много.Интересното е ,че бързо се форсира,с къси предавки е и при изпреварване и в баир не заглъхва,особено на трета в баирите ускорява и изпреварва много добре.
П.С.Имам наблюдение и над Карина'96 год. 2.0D,както и Корола '94год. 2.0D моторите работят невероятно тихо,МНОГО по-тихо от новите common-rail дизели.Мерцедес 124 '94 god. 250D ,300TD работят много мазно и тихо,един от най-тихите дизели е според мен,но Carina 2.0D и Corolla 2.0D '94 година работят още по-тихо,като са може би едни от най-тихите дизели.
LEXUS
Мнение от brokicho » 11 Апр 2007 13:15
Колата ами ....... тя е на 200 000 при нас, но по думите на татко е с поне още 200 000 отгоре(върнат километраж)
Пак сътворих ферман извинете ме за това.
brokicho
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Мнение от LEXUS » 11 Апр 2007 22:46

LEXUS
Помощ относно тойота корола 87/88 година
Мнение от tiho » 12 Апр 2007 09:39
От няколко месеца и аз имам част от проблемите засегнати в тази тема: може би ми влиза въздух в горивната система, та ми се налага да помпам на горивния филтър, за да запаля. Този номер ми го прави на около 3-4 дни. Преди го правеше 2-3 пъти годишно. Консумативите се сменят навреме и са от ТМ Ауто. Нафта от ОМV. Колата я карам от 3-години и не ми се е налагало да търся майстор, но сега Ви моля да ми препоръчате съответния специалист!
Колега LEXUS, удобно ли е да получа координати на вашия познат от Тойота? Благодаря предварително!!!
tiho
Мнение от brokicho » 12 Апр 2007 10:28
brokicho
Re: Помощ относно тойота корола 87/88 година
Мнение от kampf » 12 Апр 2007 19:00
Не влиза от никаде въздух в горивната система, това е от ижектора ,едно клапанче което не позволява на горивото да се връща обратно в резорвара.И аз го имам същият проблем и вес не ми остава време да го сменя а и намерих му цаката обекновено спирам колата по едно надолнище/малко/ и така задницата е все вирната и да изка неможе горивото да преудолее "гравитацията" и да се върне в резорвара ,пробвай и ти и ще видиш че е така...tiho написа: може би ми влиза въздух в горивната система, та ми се налага да помпам на горивния филтър, за да запаля. Този номер ми го прави на около 3-4 дни. Преди го правеше 2-3 пъти
kampf
Мнение от kampf » 12 Апр 2007 19:06
Аз имам същата корола 1.8 D 1986г.
непаленото или по точно незавъртането на стартера няма нищо общо с свещи ,кабели,венец на маховика и т.н. причините са няколко
1 Стартер ....много възможно износени втулки ,пластини...
2 Лоши клеми на акумулатора...незатегнати, с курозия....пре подаване на контакт няколко пъти загряват и така правят по добър контакт и затова пали ...
4 Лоша маса....което е много вероятно ...затягане на болчето за масата към купето ......
задругите проблеми ще кажа по късно че сега няма време
Не питай старило ,а питай патило......
kampf
Мнение от kampf » 12 Апр 2007 20:38
тропането е тампоните на носачите 99% ,1% оставам за шарнира...лесно се разбира като вдигнеш колата на крик без да сваляш гумата раздвижваш на ляво,на дясно и се усещат ако се тампоните на носача ....цена за 1 броя 10-20 лева по 2 на носач.
за облекчавене работат на двигателя .....е тук вече нещата не са толкова прости ....редовна смяна на горивен,въздушен и маслен филтър,качествено масло и качествена нафта....последните две неща незнам как ще ги намериш но за филтрите незнам как баща ти купува ефтини след като за тези модели има толкова малко предлагане за да ема ментета ,аз използвам примерно за горивен филтър на БОШ -12 лева ,а маслен оргинален по каталог 10 лв. ,апропо кагото купих колата преди 5 г. масленият беше от Лада2107.....голям смях...
За придърпването пир подаване на газ тове е от центровката
Е надявам се да съм ти бил полезен !Ако има още нещо питай ,двигателат ти 1С или 2С е ?
kampf
Мнение от brokicho » 13 Апр 2007 11:19
По акумулатора всичко е затегнато в това съм 100% сигурен и не е клеасъл. Къде мога да намеря тези болтове за маса и да проверя там как е положението, за да елиминирам и тази възможност?
brokicho
Мнение от kampf » 13 Апр 2007 14:37
kampf
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта