Помощ относно тойота корола 87/88 година
Помощ относно тойота корола 87/88 година
Здравейте
Аз съм все още начинаещ, но имам вече наблюдения върху колата, но и проблемите са на лице.
Имам следния проблем: когато искам да запаля немога, подгравящите свещи(дизел) загравят нормално(сменени са преди време) акумулатора е изправен и той е нов, но когато реша да запаля при въртенето на ключа се чува само едно ЦЪК и до там, не иска да запали, чак след няколко опита и пали. Когато колата не е палена няколко дни вероятността да я запая е малко и пали чак след доста опити когато загрее пали по лесно, но пак прави този проблем. Проблемът се появи след като започнах да карам агресивно( голяма грешка от моя страна, все пак съм млад шофьот, опитвам се да отраня тези просташки привички). При влизане на двигателя в високи обороти( нямам оборотомер немога да кажа колко високи) и след като я изгася при опит да я запаля прави отзи проблем. Имам братовчет монтьор който каза, че е от електромотора, но те нямали ел. техник и няма как да го оправят пращат ме при друг. Татко няколко пъти я пипа и я направи да пали, но пак се появи този проблем, а той нищо конкретно не е правил само е пипнал кабелите. Това е основният ми проблем ако сте имали подобна кола и сте имали този проблем и можете да ме упътите как да го оправя в домашни условия(ако е възможно разбирасе) ще съм ви много благодарен!
Второто което може би аз успях да повредя, или лошите ни пътища е следното: предницата тропа, по-точно има някъкво скърване и тропане леко, оправлението не се е влошило, характерестиките на колата са същите както преди като управление. Първото за което се сетих е, че амортесьор е изпуснал, по-точно преден десен, но по мой наблюдения не са амортесьорите. Моля за съвет и за този проблем.
Това са основните проблеми.
Искам и да ви попитам нещо друго, и то е дали може да се олекоти работата на двигателя? Мога ли да помогна на колата, която е 1.8 дизел, да работи по леко. Мисля си, че ако спомогна за влизането на въздуха по-лесно, и горивото, и излизането на изгорелите газове по-лесно, колата ще върви по-леко(по-добре) и ще дава по-малък разход на гориво разбирасе, ако не ми натежи кракът.
Надявам се да ми помогнете и да не съм ви отекчил с този си ферман
Поздрави
Аз съм все още начинаещ, но имам вече наблюдения върху колата, но и проблемите са на лице.
Имам следния проблем: когато искам да запаля немога, подгравящите свещи(дизел) загравят нормално(сменени са преди време) акумулатора е изправен и той е нов, но когато реша да запаля при въртенето на ключа се чува само едно ЦЪК и до там, не иска да запали, чак след няколко опита и пали. Когато колата не е палена няколко дни вероятността да я запая е малко и пали чак след доста опити когато загрее пали по лесно, но пак прави този проблем. Проблемът се появи след като започнах да карам агресивно( голяма грешка от моя страна, все пак съм млад шофьот, опитвам се да отраня тези просташки привички). При влизане на двигателя в високи обороти( нямам оборотомер немога да кажа колко високи) и след като я изгася при опит да я запаля прави отзи проблем. Имам братовчет монтьор който каза, че е от електромотора, но те нямали ел. техник и няма как да го оправят пращат ме при друг. Татко няколко пъти я пипа и я направи да пали, но пак се появи този проблем, а той нищо конкретно не е правил само е пипнал кабелите. Това е основният ми проблем ако сте имали подобна кола и сте имали този проблем и можете да ме упътите как да го оправя в домашни условия(ако е възможно разбирасе) ще съм ви много благодарен!
Второто което може би аз успях да повредя, или лошите ни пътища е следното: предницата тропа, по-точно има някъкво скърване и тропане леко, оправлението не се е влошило, характерестиките на колата са същите както преди като управление. Първото за което се сетих е, че амортесьор е изпуснал, по-точно преден десен, но по мой наблюдения не са амортесьорите. Моля за съвет и за този проблем.
Това са основните проблеми.
Искам и да ви попитам нещо друго, и то е дали може да се олекоти работата на двигателя? Мога ли да помогна на колата, която е 1.8 дизел, да работи по леко. Мисля си, че ако спомогна за влизането на въздуха по-лесно, и горивото, и излизането на изгорелите газове по-лесно, колата ще върви по-леко(по-добре) и ще дава по-малък разход на гориво разбирасе, ако не ми натежи кракът.
Надявам се да ми помогнете и да не съм ви отекчил с този си ферман
Поздрави
монтьора каза нещо за електромотора, че там е проблемът.
Искам да ви попитам дали има спорен горивен и маслен филтър по принцип и конкретно за този модел. Търся това защотото знам, че на горивния филтър отдолу има една пропка, която като я развия изтича малко нафта и после има помпичка отгоре напомпвам и паля и колата работи по тихо и по леко. Също така знам, че има налепвания на сащи по колекторните тръби, може ли подскажтее как мога да олесня излизането на саждите по леско, знам, че може би ще пуши повече.
Искам да ви попитам дали има спорен горивен и маслен филтър по принцип и конкретно за този модел. Търся това защотото знам, че на горивния филтър отдолу има една пропка, която като я развия изтича малко нафта и после има помпичка отгоре напомпвам и паля и колата работи по тихо и по леко. Също така знам, че има налепвания на сащи по колекторните тръби, може ли подскажтее как мога да олесня излизането на саждите по леско, знам, че може би ще пуши повече.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Гледай сега
.За паленето-при баща ми на буса също го прави това,проблемът бил в износен венец някакъв,това само разбрах,така му казал монтора.Точно така прави по някой път -въртя,подгряват свещите и само ЦЪК,дефакто това ЦЪК означава,че релето изключва подгрева към свещите,тогава трябва да се пали,но като завъртиш-не върти.След няколко опита -пали.Той баща ми знае как да го пали много лесно,от втори път,като му размърда скоростите и го разклати нещо или го бутва две педи назад,некви такива магии му прави,за да превърти венеца откъм здравата страна.
laugh.gif
2.)За ходовата част,най-вероятно тампоните са ти дали луфт,особено ако не са сменяни никога,и на мойта единият е дал луфт и потропва.Скърцането може да идава пак от тампона или от шарнира,на който му е избягала греста вътре,но това не означава,че е износен.
3.)За двигателя,не си прави експерименти никакви-не е нужно да му даваш повече въздух,защото то си е изчислено колко въздух и нафта да влиза.Най-важното е да го закараш на добра центровка,обезвъздушаване и т.н. в добър сервиз.Също може да сложиш някоя добавка за дизелови двигатели да изчисти саждите.
П.С.Но мисля знаеш,че този дизел си е тромав така или иначе-едва 60 или 65 коня е без турбо.Може да тръгне малко повече,но чудеса не очаквай. 


2.)За ходовата част,най-вероятно тампоните са ти дали луфт,особено ако не са сменяни никога,и на мойта единият е дал луфт и потропва.Скърцането може да идава пак от тампона или от шарнира,на който му е избягала греста вътре,но това не означава,че е износен.
3.)За двигателя,не си прави експерименти никакви-не е нужно да му даваш повече въздух,защото то си е изчислено колко въздух и нафта да влиза.Най-важното е да го закараш на добра центровка,обезвъздушаване и т.н. в добър сервиз.Също може да сложиш някоя добавка за дизелови двигатели да изчисти саждите.


TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
lexus мерси за информацията
Може и при нас да е такъв проблемът за паленето, на бащати не са ли му сменили това венче за да пали от рас или то неможе да бъде сменено.
За ходовата част, до колкот те разбирам, ако си поиграя малко( въпреки, че почти нищо не разбирам) може и сам да си я стегна да не скърца, но смятам да я карам на мастор защото ми е братовчет и се надявам, че ще ми обърне внимание.
Колкото до мощността на колата, аз не искам да качвам коне или да правя гонки, аз искам само да върви по-леко. Забелязъл съм, че в нанагорно при изпреваране и връшане на скорост и отваряне на гаста на 2/3 примерно и ми трябва още малко гас, но подам ли колата сякаш задавя и няма никъкво ускорение, напротив. Много си прав за този двигател и моите наблюдения са същите, но и не търся бързина, а малко по-лека работа
Може и при нас да е такъв проблемът за паленето, на бащати не са ли му сменили това венче за да пали от рас или то неможе да бъде сменено.
За ходовата част, до колкот те разбирам, ако си поиграя малко( въпреки, че почти нищо не разбирам) може и сам да си я стегна да не скърца, но смятам да я карам на мастор защото ми е братовчет и се надявам, че ще ми обърне внимание.
Колкото до мощността на колата, аз не искам да качвам коне или да правя гонки, аз искам само да върви по-леко. Забелязъл съм, че в нанагорно при изпреваране и връшане на скорост и отваряне на гаста на 2/3 примерно и ми трябва още малко гас, но подам ли колата сякаш задавя и няма никъкво ускорение, напротив. Много си прав за този двигател и моите наблюдения са същите, но и не търся бързина, а малко по-лека работа
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
брокичо,мисля,че тоя венец може да се сменява,но на баща ми не му се занимава да я дава в сервиз.Аз ако бях,досега да съм я дал!
Но той не се впечатлява толкова от тия неща.
Ходовата част не виждам как можеш да я стегнеш,най-добре я дай на братовчед ти да я погледне дали има луфтове и колко са големи.На колко хиляди км. ти е Королата и сменял ли си досега нещо по нея?
Двигателят ти,1.8 дизел,че е тромавичък е ясно,НО това,което ти ми обясняваш при изпреварване и при даване на газ заглъхва,не ми се вижда нормално за изправен двигател.Нафтовият и въздушният филтър сменени ли са?Обезвъздушена ли е КАКТО ТРЯБВА?Дизелите на Тойота са перфектни.Старите не са пъргави,но си ускоряват и не заглъхват при изпреварване.Знам го от буса на баща ми.Работи много тихо и ускорява с лекота тежкия бус.За бус,върви много.Интересното е ,че бързо се форсира,с къси предавки е и при изпреварване и в баир не заглъхва,особено на трета в баирите ускорява и изпреварва много добре.
П.С.Имам наблюдение и над Карина'96 год. 2.0D,както и Корола '94год. 2.0D моторите работят невероятно тихо,МНОГО по-тихо от новите common-rail дизели.Мерцедес 124 '94 god. 250D ,300TD работят много мазно и тихо,един от най-тихите дизели е според мен,но Carina 2.0D и Corolla 2.0D '94 година работят още по-тихо,като са може би едни от най-тихите дизели.

Ходовата част не виждам как можеш да я стегнеш,най-добре я дай на братовчед ти да я погледне дали има луфтове и колко са големи.На колко хиляди км. ти е Королата и сменял ли си досега нещо по нея?
Двигателят ти,1.8 дизел,че е тромавичък е ясно,НО това,което ти ми обясняваш при изпреварване и при даване на газ заглъхва,не ми се вижда нормално за изправен двигател.Нафтовият и въздушният филтър сменени ли са?Обезвъздушена ли е КАКТО ТРЯБВА?Дизелите на Тойота са перфектни.Старите не са пъргави,но си ускоряват и не заглъхват при изпреварване.Знам го от буса на баща ми.Работи много тихо и ускорява с лекота тежкия бус.За бус,върви много.Интересното е ,че бързо се форсира,с къси предавки е и при изпреварване и в баир не заглъхва,особено на трета в баирите ускорява и изпреварва много добре.
П.С.Имам наблюдение и над Карина'96 год. 2.0D,както и Корола '94год. 2.0D моторите работят невероятно тихо,МНОГО по-тихо от новите common-rail дизели.Мерцедес 124 '94 god. 250D ,300TD работят много мазно и тихо,един от най-тихите дизели е според мен,но Carina 2.0D и Corolla 2.0D '94 година работят още по-тихо,като са може би едни от най-тихите дизели.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Би трябвало всичко да е изрядно по колата, филтри, масла са сменяни както трябва, друг е въпросът, че не са качествени(политика на баща ми) по колата, от както е при нас са сменяни само задните амортесьори, отварян е двигателя(но и преди да го отворят и след това промяна не се усеща) на двигателя не е правен ремонт, само преглед. За друго не се сещам, а да задни накладки, но това са си консумативи. За заглъхването знам все причини и точно поради това ви питах за спортен филтър, но горивен. Когато отворя пропката на горивния филтър, намираща се отдолу, и от там изтече малко нафта около 200-300 милилитра, после напомпвам с една помпичка, която е отгорната му страна и колата рабои значително по-тихо и върви по леко, но този филтър бързо се запушва един вид пак и колата пак се спъва( може би некачествена нафта) другото което знам са заждите по генерацията, тези налепи при повече гас, мисля, че излизат и колата пак по-добре работи. При съчетание от добър филтър( изчистен) и добра генерачия(без сажди) колата ще върви осезаемо по-леко и ще работи осезаемо по-тихо дори мисля, че ако дъра същотот си темпо на каране разходът ще падне, поради полеката работа на двигателя. Това съм го усещал при колата, но вие може л ида ме посъветвате, как да задържа това положение на работа за по дълго, а не за няколко километра.
Колата ами ....... тя е на 200 000 при нас, но по думите на татко е с поне още 200 000 отгоре(върнат километраж)
Пак сътворих ферман извинете ме за това.
Колата ами ....... тя е на 200 000 при нас, но по думите на татко е с поне още 200 000 отгоре(върнат километраж)
Пак сътворих ферман извинете ме за това.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
ТАка,както предположих,нещо по филтрите ти не е наред или нафтата е много калпава,или запушва незнайно къде,затова заглъхва във високите обороти.Независимо че са сменени филтрите,явно пак нещо не е наред.Затова,ако искаш,ще те свържа с механик от Тойота,да я погледне той,той се разправя с двигатели и горивни системи главно.Твоята кола трябва да мине сериозна диагностика и центровка според мен. 

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Помощ относно тойота корола 87/88 година
Привет, колеги!!! Отдавна чета този прекрасен форум, но досега не се осмелявах да пиша. Притежавам /и съм влюбен в нея/ Тойота Корола 2.0 Дизел. Двигател 2С. 1994г. Двувратка.
От няколко месеца и аз имам част от проблемите засегнати в тази тема: може би ми влиза въздух в горивната система, та ми се налага да помпам на горивния филтър, за да запаля. Този номер ми го прави на около 3-4 дни. Преди го правеше 2-3 пъти годишно. Консумативите се сменят навреме и са от ТМ Ауто. Нафта от ОМV. Колата я карам от 3-години и не ми се е налагало да търся майстор, но сега Ви моля да ми препоръчате съответния специалист!
Колега LEXUS, удобно ли е да получа координати на вашия познат от Тойота? Благодаря предварително!!!
От няколко месеца и аз имам част от проблемите засегнати в тази тема: може би ми влиза въздух в горивната система, та ми се налага да помпам на горивния филтър, за да запаля. Този номер ми го прави на около 3-4 дни. Преди го правеше 2-3 пъти годишно. Консумативите се сменят навреме и са от ТМ Ауто. Нафта от ОМV. Колата я карам от 3-години и не ми се е налагало да търся майстор, но сега Ви моля да ми препоръчате съответния специалист!
Колега LEXUS, удобно ли е да получа координати на вашия познат от Тойота? Благодаря предварително!!!
2.0D XL
Re: Помощ относно тойота корола 87/88 година
Не влиза от никаде въздух в горивната система, това е от ижектора ,едно клапанче което не позволява на горивото да се връща обратно в резорвара.И аз го имам същият проблем и вес не ми остава време да го сменя а и намерих му цаката обекновено спирам колата по едно надолнище/малко/ и така задницата е все вирната и да изка неможе горивото да преудолее "гравитацията" и да се върне в резорвара ,пробвай и ти и ще видиш че е така...tiho написа: може би ми влиза въздух в горивната система, та ми се налага да помпам на горивния филтър, за да запаля. Този номер ми го прави на около 3-4 дни. Преди го правеше 2-3 пъти
На колегата brokicho ще кажа!
Аз имам същата корола 1.8 D 1986г.
непаленото или по точно незавъртането на стартера няма нищо общо с свещи ,кабели,венец на маховика и т.н. причините са няколко
1 Стартер ....много възможно износени втулки ,пластини...
2 Лоши клеми на акумулатора...незатегнати, с курозия....пре подаване на контакт няколко пъти загряват и така правят по добър контакт и затова пали ...
4 Лоша маса....което е много вероятно ...затягане на болчето за масата към купето ......
задругите проблеми ще кажа по късно че сега няма време
Не питай старило ,а питай патило......
Аз имам същата корола 1.8 D 1986г.
непаленото или по точно незавъртането на стартера няма нищо общо с свещи ,кабели,венец на маховика и т.н. причините са няколко
1 Стартер ....много възможно износени втулки ,пластини...
2 Лоши клеми на акумулатора...незатегнати, с курозия....пре подаване на контакт няколко пъти загряват и така правят по добър контакт и затова пали ...
4 Лоша маса....което е много вероятно ...затягане на болчето за масата към купето ......
задругите проблеми ще кажа по късно че сега няма време
Не питай старило ,а питай патило......
и така да продължа...
тропането е тампоните на носачите 99% ,1% оставам за шарнира...лесно се разбира като вдигнеш колата на крик без да сваляш гумата раздвижваш на ляво,на дясно и се усещат ако се тампоните на носача ....цена за 1 броя 10-20 лева по 2 на носач.
за облекчавене работат на двигателя .....е тук вече нещата не са толкова прости ....редовна смяна на горивен,въздушен и маслен филтър,качествено масло и качествена нафта....последните две неща незнам как ще ги намериш но за филтрите незнам как баща ти купува ефтини след като за тези модели има толкова малко предлагане за да ема ментета ,аз използвам примерно за горивен филтър на БОШ -12 лева ,а маслен оргинален по каталог 10 лв. ,апропо кагото купих колата преди 5 г. масленият беше от Лада2107.....голям смях...
За придърпването пир подаване на газ тове е от центровката
Е надявам се да съм ти бил полезен !Ако има още нещо питай ,двигателат ти 1С или 2С е ?
тропането е тампоните на носачите 99% ,1% оставам за шарнира...лесно се разбира като вдигнеш колата на крик без да сваляш гумата раздвижваш на ляво,на дясно и се усещат ако се тампоните на носача ....цена за 1 броя 10-20 лева по 2 на носач.
за облекчавене работат на двигателя .....е тук вече нещата не са толкова прости ....редовна смяна на горивен,въздушен и маслен филтър,качествено масло и качествена нафта....последните две неща незнам как ще ги намериш но за филтрите незнам как баща ти купува ефтини след като за тези модели има толкова малко предлагане за да ема ментета ,аз използвам примерно за горивен филтър на БОШ -12 лева ,а маслен оргинален по каталог 10 лв. ,апропо кагото купих колата преди 5 г. масленият беше от Лада2107.....голям смях...
За придърпването пир подаване на газ тове е от центровката
Е надявам се да съм ти бил полезен !Ако има още нещо питай ,двигателат ти 1С или 2С е ?
Да си призная незнам точно какъв е модела на двигателя, как мога да го позная. За филтрите наистина са малко моделите за тази кола, но си спомням, че сме слагали и един от нисан, защотото беше на по оферта и пасваше също. Цените които ми казваш за филтри доста се отдалечават от представите ми. Мисля, че бяга доста по скъпи наще филтри, а може и да се лъжа. Мерси за отговорите ти! Нафтата по-рано татко я прекарваше през тензух и след това влизаше в резервоара, забелязал съм, че почти винаги имаше някъкви боклуци останали в тензуха, дори той ми е показвал нещо като вода което тензуха е успял да задържи. От няколко години обаче него правим това и направо от бензиностанията слагаме, като се надяваме, че лукоил малко или много са "име" и няма да продават толкова мръсна нафта. За маслото може би си прав просто си слага кажи речи най-долното няма какво да си кривя душата.
По акумулатора всичко е затегнато в това съм 100% сигурен и не е клеасъл. Къде мога да намеря тези болтове за маса и да проверя там как е положението, за да елиминирам и тази възможност?
По акумулатора всичко е затегнато в това съм 100% сигурен и не е клеасъл. Къде мога да намеря тези болтове за маса и да проверя там как е положението, за да елиминирам и тази възможност?
Цените са съвсем актуални ,наскоро правех основен ремонт на двигателя така че съм в час с доста цени ...за филтара таво че пише Нисан не е некакъв проблем няколко марки ползват едни и същи ....Масата това е 1 кабела който излиза от "-" на акумолатора и се връзва някаде за купето 2 кабел накаде около скоростната кутия и той също кам купето.За нафтат спасение няма аз единсвено останах доволен от Алпин Дизел ,ама бърка яко в джоба....има наколко песадки които можеш да сложеш в нафтата за почистване дюзите и подобряване на горенето,за по добра компресия и такак нататък но те също бъркат дота в джоба и аз избягвам да ги ползвам....дай №на шасито и ще уточним какъв е двигателя...!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 7 госта