Picnic 1995 3S-FE - електрически ребус/лов на духове?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Сеп 2013 08:00
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: JT172SM1000109686
Picnic 1995 3S-FE - електрически ребус/лов на духове?
Здравейте.
Нов съм в този форум, имам от скоро Тойота Пикник. Има нещо по колата, което не разбирам, а и не знам дали не е комплексна повреда с много проявления. Надявам се някой да ме посъветва за изход от ситуацията. Та проблема е този: къси светлини - МНОГО слаби. Нощем при всяка възможност карам на дълги. Късите светят като фасове. Но забелязах също, че когато включа габаритите, дисплеят на часовника засветва по-слабо. При включване и на късите светлини часовника почти гасне. Чудех се дали това не са симптоми за нещо по-сериозно, което не е както трябва. Като допълнение мога да добавя и това, че след отнемане на газта РЯЗКО, оборотите падат, да кажем от 2000 или 3000 на 1000 (колкото са на празен ход при загрят двигател) ОСЕЗАЕМО бавно. До колкото знам, на празен ход би трябвало да бъдат около 800-850, но при мен са 1000. Аз, разбира се, не знам дали това е някаква неизправност или е ОК, но ме тревожи повече това, че обротите падат с известно закъснение след пускането на газта, дори сякаш леко се качват и едва след това се понижават. Надявам се някой да даде мнение дали всичко изброено би могло да е в резултат на една причина или нямат общо. Един от колегите ми каза, че това с гаснещия часовник може би е заради лошо замасяване на шасито, каквото и да означава това. Все пак най ми пречат слабите фарове.
Предварително благодаря на всеки отзовал се.
Нов съм в този форум, имам от скоро Тойота Пикник. Има нещо по колата, което не разбирам, а и не знам дали не е комплексна повреда с много проявления. Надявам се някой да ме посъветва за изход от ситуацията. Та проблема е този: къси светлини - МНОГО слаби. Нощем при всяка възможност карам на дълги. Късите светят като фасове. Но забелязах също, че когато включа габаритите, дисплеят на часовника засветва по-слабо. При включване и на късите светлини часовника почти гасне. Чудех се дали това не са симптоми за нещо по-сериозно, което не е както трябва. Като допълнение мога да добавя и това, че след отнемане на газта РЯЗКО, оборотите падат, да кажем от 2000 или 3000 на 1000 (колкото са на празен ход при загрят двигател) ОСЕЗАЕМО бавно. До колкото знам, на празен ход би трябвало да бъдат около 800-850, но при мен са 1000. Аз, разбира се, не знам дали това е някаква неизправност или е ОК, но ме тревожи повече това, че обротите падат с известно закъснение след пускането на газта, дори сякаш леко се качват и едва след това се понижават. Надявам се някой да даде мнение дали всичко изброено би могло да е в резултат на една причина или нямат общо. Един от колегите ми каза, че това с гаснещия часовник може би е заради лошо замасяване на шасито, каквото и да означава това. Все пак най ми пречат слабите фарове.
Предварително благодаря на всеки отзовал се.
Последно промяна от Akima на 20 Мар 2015 12:38, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Re: Picnic-електрически ребус
Колега,
Алтернатора зареждали ти?
Когато подадеш газ фаровете светват ли по силно?
Също провери както са ти казали за лоша маса към купе.
Като провериш тези неща, и проблема остава пиши за да мислим отново.
Отностно оборотите това е нормално, така трябва да бъде.
Алтернатора зареждали ти?
Когато подадеш газ фаровете светват ли по силно?
Също провери както са ти казали за лоша маса към купе.
Като провериш тези неща, и проблема остава пиши за да мислим отново.
Отностно оборотите това е нормално, така трябва да бъде.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Сеп 2013 08:00
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: JT172SM1000109686
Re: Picnic-електрически ребус
Оборотите НЕ влияят на светенето на фаровете, а относно замасяването - какво и къде да гледам(търся)? Алтернатора мисля, че зарежда, защото до сега батерията да беше кихнала, а лампата на таблото не свети.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Picnic-електрически ребус
А дългите светят ли силно или и те са слаби? Стопове и габарити отзад как са като интезитет в зависимост от фаровете?
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 12 Авг 2012 07:43
- Местоположение: Пловдив
Re: Picnic-електрически ребус
Напрежението на заряд трябва да е 14.2-14.6 V .Колко е при теб?ss_mitko написа:Колега, Алтернатора зареждали ти?
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Picnic XXXX 3S-FE/3C-TE - електрически ребус/лов на дух
Не разбрахме и какъв е пикника - бензин или дизел....
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Сеп 2013 08:00
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: JT172SM1000109686
Re: Picnic XXXX 3S-FE/3C-TE - електрически ребус/лов на дух
Пикника е бензинов, 95г. Дългите светят видимо по-ярко от късите, но не знам дали достатъчно силно, тъй като не съм виждал как е при напълно изправен автомобил. Останалото от външното осветление работи нормално, в смисъл не съм видял стоп или габарит, да кажем, да свети по-слабо. Единствено слабо светят късите и дисплея на часовника вътре. Може ли някой да ме посъветва къде да проверя за лошо замасяване по купето? Минавало ми е през ума да я закарам в сервиза на Тойота в Пловдив. Има ли някой отзиви от там? Ако е нужна допълнителна информация - номер на шаси или друго, мога да напиша. А напрежението на заряд трябва да го замеря, не знам колко точно е.
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Picnic XXXX 3S-FE/3C-TE - електрически ребус/лов на дух
Принципно си намери някой добър електричар. Този проблем се диагностицира с няколко прости замервания.
Re: Picnic XXXX 3S-FE/3C-TE - електрически ребус/лов на дух
Намалянето на светлината от часовника е нормално като включиш габарити(фарове) защото нощем дразни.
Човек и добре да живее умира .......
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Picnic XXXX 3S-FE/3C-TE - електрически ребус/лов на дух
По описанието ти си мисля, че нямаш проблеми с колата.
Единствено трябва да замериш напрежението директно върху цокъла на крушката, за да се убедиш, че имаш над 13 волта напрежение по време на работа. И това мерене трябва да стане докато крушката свети, а не да извадиш буксата и така да мериш.
Единствено трябва да замериш напрежението директно върху цокъла на крушката, за да се убедиш, че имаш над 13 волта напрежение по време на работа. И това мерене трябва да стане докато крушката свети, а не да извадиш буксата и така да мериш.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Сеп 2013 08:00
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: JT172SM1000109686
Re: Picnic 1995 3S-FE - електрически ребус/лов на духове?
Макар, че мина много време, ще се върна на въпроса - замерих напрежението на лампата при работещ мотор и то е около 13,6v. Това ме кара да си мисля, че едвал и проблема е в напрежението. От друга страна може ли самите крушки да са проблемни? Доколкото знам те или светят, или не. Ако е така, значи и те отпадат като причина. Знае ли някой дали има начин да се разглоби самия фар и да се почисти или полира рефлектора? И още нещо, което е извън темата, но също е проблем за мен - при пълнене на резервоара догоре, което се случва рядко, в един момент пистолета се самоизключва и започва да изтича бензин някъде изпод капачката на резервоара - направо на земята. Опирах да сваля предпазната пластмаса, която е под калника и пази маркучите, но не успях, защото болтовете са ръждясали. Какво се прави в подобен случай? На мен предстои да пътувам да морето и сега няма да мога да ровя под калника, но след това ще трябва да търся решение.
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: Picnic 1995 3S-FE - електрически ребус/лов на духове?
Напрежението върху крушките е добро. Не е това причината.
Все пак може да хванеш от минуса на крушката и директно върху минуса на акумулатора и да видиш какво напрежение ще даде. Съответно и обратното - измерваш от плюса на крушката спрямо + на акумулатора. Но предвид напрежението, което описваш, то няма да имаш драми.
Алтернативен проблем - ако крушките не са легнали много добре върху цокъла. Дай една снимка като застанеш на 5 метра от стена, вечер, докато фаровете светят. Трябва да се вижда ясно изразена линия между светещата и тъмната страна на светлината. Ако виждаш някакво петно, то си извади и постави крушките наново.
Все пак може да хванеш от минуса на крушката и директно върху минуса на акумулатора и да видиш какво напрежение ще даде. Съответно и обратното - измерваш от плюса на крушката спрямо + на акумулатора. Но предвид напрежението, което описваш, то няма да имаш драми.
Алтернативен проблем - ако крушките не са легнали много добре върху цокъла. Дай една снимка като застанеш на 5 метра от стена, вечер, докато фаровете светят. Трябва да се вижда ясно изразена линия между светещата и тъмната страна на светлината. Ако виждаш някакво петно, то си извади и постави крушките наново.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта