Picnic 1995 3S-FE - електрически ребус/лов на духове?
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10 Сеп 2013 08:00
- Местоположение: Кърджали
- Автомобил: JT172SM1000109686
Picnic 1995 3S-FE - електрически ребус/лов на духове?
Здравейте.
Нов съм в този форум, имам от скоро Тойота Пикник. Има нещо по колата, което не разбирам, а и не знам дали не е комплексна повреда с много проявления. Надявам се някой да ме посъветва за изход от ситуацията. Та проблема е този: къси светлини - МНОГО слаби. Нощем при всяка възможност карам на дълги. Късите светят като фасове. Но забелязах също, че когато включа габаритите, дисплеят на часовника засветва по-слабо. При включване и на късите светлини часовника почти гасне. Чудех се дали това не са симптоми за нещо по-сериозно, което не е както трябва. Като допълнение мога да добавя и това, че след отнемане на газта РЯЗКО, оборотите падат, да кажем от 2000 или 3000 на 1000 (колкото са на празен ход при загрят двигател) ОСЕЗАЕМО бавно. До колкото знам, на празен ход би трябвало да бъдат около 800-850, но при мен са 1000. Аз, разбира се, не знам дали това е някаква неизправност или е ОК, но ме тревожи повече това, че обротите падат с известно закъснение след пускането на газта, дори сякаш леко се качват и едва след това се понижават. Надявам се някой да даде мнение дали всичко изброено би могло да е в резултат на една причина или нямат общо. Един от колегите ми каза, че това с гаснещия часовник може би е заради лошо замасяване на шасито, каквото и да означава това. Все пак най ми пречат слабите фарове.
Предварително благодаря на всеки отзовал се.
Нов съм в този форум, имам от скоро Тойота Пикник. Има нещо по колата, което не разбирам, а и не знам дали не е комплексна повреда с много проявления. Надявам се някой да ме посъветва за изход от ситуацията. Та проблема е този: къси светлини - МНОГО слаби. Нощем при всяка възможност карам на дълги. Късите светят като фасове. Но забелязах също, че когато включа габаритите, дисплеят на часовника засветва по-слабо. При включване и на късите светлини часовника почти гасне. Чудех се дали това не са симптоми за нещо по-сериозно, което не е както трябва. Като допълнение мога да добавя и това, че след отнемане на газта РЯЗКО, оборотите падат, да кажем от 2000 или 3000 на 1000 (колкото са на празен ход при загрят двигател) ОСЕЗАЕМО бавно. До колкото знам, на празен ход би трябвало да бъдат около 800-850, но при мен са 1000. Аз, разбира се, не знам дали това е някаква неизправност или е ОК, но ме тревожи повече това, че обротите падат с известно закъснение след пускането на газта, дори сякаш леко се качват и едва след това се понижават. Надявам се някой да даде мнение дали всичко изброено би могло да е в резултат на една причина или нямат общо. Един от колегите ми каза, че това с гаснещия часовник може би е заради лошо замасяване на шасито, каквото и да означава това. Все пак най ми пречат слабите фарове.
Предварително благодаря на всеки отзовал се.
Последно промяна от Akima на 20 Мар 2015 12:38, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.
Причина: Променено заглавие.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта