Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

kuker
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Юли 2014 00:23
Местоположение: Варна

Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от kuker » 19 Юли 2014 00:52

Здравейте на всички приятели и любители на Toyota. Скоро се сдобих с Avensis и се наложи да му бъде сменен съединителя. След смяната възникна проблем с педала на съединителя. Сутрин след като колата е престояла повече от 6 часа, педала пада на половината си ход и след енергично помпане се възстановява. Ако не направя тази процедура, превключва трудно предавките и има малък ход, докато не се възстанови. В нормално състояние след изброеното по - горе, педала се намира под педала на спирачките на около 5-8 мм. Сменена е и долна помпа на съединителя, но проблема си остава. Има и шум от педала. При натискане скърца :-). Моля за вашите напътствия към кое да се насочим при дефектовката и ремонта.

P.S. При педала на спирачките няма отклонение. Спирачките работят добре.

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от martod » 19 Юли 2014 09:39

Насочи се към обезвъздушаване на помпите на съединителя .. wink.gif
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

kuker
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Юли 2014 00:23
Местоположение: Варна

Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от kuker » 19 Юли 2014 09:44

Здравейте. Днес ми направи впечатление нещо което не бях забелязал до сега. Педала пак беше паднал на половината си ход. Този път не помпах, а направо повдигнах педала до най - горно положение. Педала се върна и остана в положение което е на ниво на педала на спирачките. Не се наложи енергично помпане и съединителя се държеше както трябва да е. Това е дразнещо и желанието ми е да отстраня проблема. От какво би могло да е?

P.S. Във връзка с обезвъздушаване на помпите. Последно беше проследено и това, но имаше нормален поток.

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от мехаННика » 19 Юли 2014 13:55

Педала е износен в частта където в него се монтира една пружина. Трябват ти комплект втулки, пружина, нов педал или наваряване на стария и после пилене и поне кило кръв и метър кожа- докато го направиш ще ти се прииска да караш файтон.

kuker
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Юли 2014 00:23
Местоположение: Варна

Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от kuker » 19 Юли 2014 13:59

Ако е това проблема, защо функционира през целия ден и няма проблеми. След като престои повече от 6 часа, пада до половината си ход. Ако проблема беше свързан с посоченото от теб, не трябва ли да задържа при ход на автомобила, да се налага да го изправям принудително? Разгледахме въпросния участък. Прав си, че ако почнат манипулации по него не файтон, ами каручка ще ми се прииска. След оглед се установи, че има някаква нефабрична заварка по педала. Пружината беше намазана с грес. Педала при натискане под определен ъгъл задържаше, но след като му се поставят пластмасите около него и след напръскването с бяла грестова не се получава. Не се е получавало каквото и да е задържане на педала и преди това. След напръскване с бяла грес скърцането спря за около 3 часа и след това пак.

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от мехаННика » 19 Юли 2014 14:25

Имал съм случай с развит болт който държи педала към конзолата. Преди да отидеш към смяна на помпа трябва да си сигурен че по самия педал няма проблеми. Течност губи ли ?

kuker
Мнения: 4
Регистриран на: 19 Юли 2014 00:23
Местоположение: Варна

Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.

Мнение от kuker » 19 Юли 2014 14:32

При огледа на педала, му указахме натиск, но видимо беше стабилно захванат. Преди смяната на съединителя, предполагам че предишния собственик го е карал твърд и така в даден момент е възможно тази част която сега е заварена да се е скъсала. Не губи течност. Навсякъде е сухо. Няма омазнявания.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 6 госта