Здравейте на всички приятели и любители на Toyota. Скоро се сдобих с Avensis и се наложи да му бъде сменен съединителя. След смяната възникна проблем с педала на съединителя. Сутрин след като колата е престояла повече от 6 часа, педала пада на половината си ход и след енергично помпане се възстановява. Ако не направя тази процедура, превключва трудно предавките и има малък ход, докато не се възстанови. В нормално състояние след изброеното по - горе, педала се намира под педала на спирачките на около 5-8 мм. Сменена е и долна помпа на съединителя, но проблема си остава. Има и шум от педала. При натискане скърца :-). Моля за вашите напътствия към кое да се насочим при дефектовката и ремонта.
P.S. При педала на спирачките няма отклонение. Спирачките работят добре.
Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
Насочи се към обезвъздушаване на помпите на съединителя .. 

СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
Здравейте. Днес ми направи впечатление нещо което не бях забелязал до сега. Педала пак беше паднал на половината си ход. Този път не помпах, а направо повдигнах педала до най - горно положение. Педала се върна и остана в положение което е на ниво на педала на спирачките. Не се наложи енергично помпане и съединителя се държеше както трябва да е. Това е дразнещо и желанието ми е да отстраня проблема. От какво би могло да е?
P.S. Във връзка с обезвъздушаване на помпите. Последно беше проследено и това, но имаше нормален поток.
P.S. Във връзка с обезвъздушаване на помпите. Последно беше проследено и това, но имаше нормален поток.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
Педала е износен в частта където в него се монтира една пружина. Трябват ти комплект втулки, пружина, нов педал или наваряване на стария и после пилене и поне кило кръв и метър кожа- докато го направиш ще ти се прииска да караш файтон.
Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
Ако е това проблема, защо функционира през целия ден и няма проблеми. След като престои повече от 6 часа, пада до половината си ход. Ако проблема беше свързан с посоченото от теб, не трябва ли да задържа при ход на автомобила, да се налага да го изправям принудително? Разгледахме въпросния участък. Прав си, че ако почнат манипулации по него не файтон, ами каручка ще ми се прииска. След оглед се установи, че има някаква нефабрична заварка по педала. Пружината беше намазана с грес. Педала при натискане под определен ъгъл задържаше, но след като му се поставят пластмасите около него и след напръскването с бяла грестова не се получава. Не се е получавало каквото и да е задържане на педала и преди това. След напръскване с бяла грес скърцането спря за около 3 часа и след това пак.
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
Имал съм случай с развит болт който държи педала към конзолата. Преди да отидеш към смяна на помпа трябва да си сигурен че по самия педал няма проблеми. Течност губи ли ?
Re: Потъващ педал на съединител. Avensis D4D, 2.0, 116 к.с.
При огледа на педала, му указахме натиск, но видимо беше стабилно захванат. Преди смяната на съединителя, предполагам че предишния собственик го е карал твърд и така в даден момент е възможно тази част която сега е заварена да се е скъсала. Не губи течност. Навсякъде е сухо. Няма омазнявания.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: pivaylov и 5 госта