пак за акумулатор
пак за акумулатор
Здравейте колеги, моето питане е колко амперчаса по каталог трябва да е акумулатора за Авенсис 1.8, 130к.с..До сега карах с Bosch S5 002 silver plus 54Аh, ама си заминава, та ще се купува нов. Този изкара 4 години, Искам този път да спонсорирам българското производство та моля за съвет. Благодаря ви!
Re: пак за акумулатор
За този двигател май е по-добре да вземеш 60 или 62 АЧ. акумулаторkikaha написа:Здравейте колеги, моето питане е колко амперчаса по каталог трябва да е акумулатора за Авенсис 1.8, 130к.с..До сега карах с Bosch S5 002 silver plus 54Аh, ама си заминава, та ще се купува нов. Този изкара 4 години, Искам този път да спонсорирам българското производство та моля за съвет. Благодаря ви!
- paco_escobar
- Мнения: 98
- Регистриран на: 07 Яну 2013 19:43
- Местоположение: Варна
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Re: пак за акумулатор
В момента чувам предимно хубави неща за AC Delco. Бош само скъпте серии стават за нещо. Варта същата работа.
Отиваш и на място мериш най-големия който може да се събере в гнездото като размер. И за този размер взимаш акумулатора с най-малък стартов ток и най-голям капацитет. Това ще ти осигури някоя друга годинка в повече.
Отиваш и на място мериш най-големия който може да се събере в гнездото като размер. И за този размер взимаш акумулатора с най-малък стартов ток и най-голям капацитет. Това ще ти осигури някоя друга годинка в повече.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Re: пак за акумулатор
Определено не взимай български на старата ми кола за 13 години българските изкарваха около 3 год (3 броя) със подсилен старт и тем подобни последният с които продадох колата delfi френски работи и до днес тъй че мисли си.
- slowtraveler
- Мнения: 6173
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Re: пак за акумулатор
Аз пък спонсорирах българското... Преди 3 седмици тъкмо ще тръгвам да се прибирам от празниците и цък цък - язък
Кашкая 2.0 бензин остана безмълвен пощраквайки весело с релета (като картечница става).
Акумулатора - оригиналния брандиран НИСАН 50Ач на 5 години и половина.
Отскочих до близкия магазин - Бош Силвър и т.н. - 220лв. Монбат 62 (или 64Ач - забравих колко точно бе) - около 110лв...
Метнах се на Монбат (ако бях във Варна навярно бих се замислил - ползвам сериозни отстъпки за БОШ и можеше да се достигне до добра цена)...
Засега върти доста весело... Пък и има нормална гаранция - ще видим...

Кашкая 2.0 бензин остана безмълвен пощраквайки весело с релета (като картечница става).
Акумулатора - оригиналния брандиран НИСАН 50Ач на 5 години и половина.
Отскочих до близкия магазин - Бош Силвър и т.н. - 220лв. Монбат 62 (или 64Ач - забравих колко точно бе) - около 110лв...
Метнах се на Монбат (ако бях във Варна навярно бих се замислил - ползвам сериозни отстъпки за БОШ и можеше да се достигне до добра цена)...
Засега върти доста весело... Пък и има нормална гаранция - ще видим...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Re: пак за акумулатор
За голямо съжаление - никога вече Монбат. И аз спонсорирах български производител. Монбат - на две коли. Първият - 45 АЧ - на 3-та година замина клетка, вторият на друга кола - 60 АЧ - на 3-та година също замина клетка. Интересното при втория беше, че на 23-ия месец даде проблем и беше в гаранция. Дадох го в сервиза, направиха му магия и изкара още 1 година. Един нормален акумулатор трябва да издържи минимум 6 години, иначе не струва. Имал съм такъв БОШ, но от старото производство. Сега не знам дали тези, които ги правят в Турция и Китай ги бива. Съмнявам се, защото имам вече лоши лични наблюдения от подобна продукция - предимно датчици. Откакто закриха производството в Германия, БОШ вече не е високо ниво. Жалко!!!
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Re: пак за акумулатор
Малко да допълня. Майсторът ме информира, че при Монбат, както и при други производители, имало добри и лоши партиди. Вероятно е така. Но аз вече не давам пет пари за някой, който ще ми предлага такива партиди. Или предлагай качество, или фалирай! По тази логика трябва да се превърнем в индустриални шпиони, че да разберем коя партида е добра и коя лоша. И така като гледам големите български умници - вносителите на всякакъв вид стоки - доставят на нашия пазар май само лоши партиди. Нещастници! Че правят и нас нещастници като печелят като за световно. Кога ли ще имаме българска държава, която да си е на мястото и да започне железен контрол. Вероятно никога или в някое друго измерение...
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: пак за акумулатор
Имам впечатления от Монбат- поне 10 парчета. Обаче само от най-простите- с капачки, които се доливат. Всички са ми изкарали по 5 г и едва ли някой от тях да съм доливал повече от веднъж годишно. А много колеги се оплакват от Монбат- от разните им производства с повишен стартов ток, необслужваеми, със зелени очи и не знам какви. Моята равносметка е, че Монбат могат да правят акумулатори, но не могат да правят модерни акумулатори. Това е моя опит, не агитирам никого да купува. Ако някой иска акумулатора му да е Монбат- да не си позволява лукса да купи от някоя "модерна" серия. Просто не могат да ги докарат а експериментите са на гърба на клиента. Но с "Динамик" - който е с най-ниския стартов ток- на 62 Ач капацитет е 480 А- мисля, че няма да има проблем.
И едно условие- да се купи от магазин за акумулатори. Те знаят как да ги стопанисват, товарят и разтоварват. В Метро примерно или на бензиностанциите- изобщо няма кой да се занимава с акумулатори , а само едно друсване с електрокара може да повреди цял палет.
И едно условие- да се купи от магазин за акумулатори. Те знаят как да ги стопанисват, товарят и разтоварват. В Метро примерно или на бензиностанциите- изобщо няма кой да се занимава с акумулатори , а само едно друсване с електрокара може да повреди цял палет.

Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: пак за акумулатор
Според мен добрата гаранция защитава потребителите от лоши серии/партиди. Трябва да се направи избор според цена/гаранция...а цената зависи и от гаранцията.
Колко е гаранцията на БГ и чуждите акумулатори? Тук гаранциите са от 3 до 5г. Чукнете на няколко вида и ще видите производители/цени/гаранции:
http://www.eurocarparts.com/car-batteries
Колко е гаранцията на БГ и чуждите акумулатори? Тук гаранциите са от 3 до 5г. Чукнете на няколко вида и ще видите производители/цени/гаранции:
http://www.eurocarparts.com/car-batteries
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: пак за акумулатор
Никак не съм доволен от Бош ! оригиналният акумулатор на Фиата сдаде багажа на 5-та година. купих бош който в момента е на 3 години и сутрин на студено започна да върти трудно ,а вчера не можах да запаля. тази нощ ще го заредя като се надявам да избутам зимата та чак на есен да купувам нов. На тойотата съм с варта и вече е на 6 години и нямам никакви проблеми. единствения ми проблем е ,че я карам сега нея и плача защото пунтото харчи градско 18лв на 100км а тойотката само 42 кинта
. та по темата или евтин български акумулатор или Варта!

професионален мапер
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: пак за акумулатор
Ако инвестираш в акумулатор сега, ще спестиш от гориво. Акумулатор така или иначе ще купиш някога!andrian999999 написа:.... На тойотата съм с варта и вече е на 6 години и нямам никакви проблеми. единствения ми проблем е ,че я карам сега нея и плача защото пунтото харчи градско 18лв на 100км а тойотката само 42 кинта......!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
-
- Мнения: 1427
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 92 пъти
Re: пак за акумулатор
Гледайте да купувате от магазин за акумулатори, както е написал колегата. Другото е РЕАЛНА и ВАЛИДНА гаранция от поне 3 години. Останалото си е на късмет.
На мен също ще ми се наложи да купувам нов акумулатор, но не знам къде няма да ми правят въртели с гаранцията. 6.5 години без дозареждане, предимно градско и на къси разстояния - Exide Exell. Веднъж ми доляха вода и това е. Никакви гаранционни проверки, замервания и т.н.
Обаче преди два месеца ме предаде и го заредих с едно лидълско зарядно. След минусовите температури и никакво палене през последните 15 дни днес със зор стартирах. Мисля си за Premium серията, че е с 3г. гаранция.
На мен също ще ми се наложи да купувам нов акумулатор, но не знам къде няма да ми правят въртели с гаранцията. 6.5 години без дозареждане, предимно градско и на къси разстояния - Exide Exell. Веднъж ми доляха вода и това е. Никакви гаранционни проверки, замервания и т.н.
Обаче преди два месеца ме предаде и го заредих с едно лидълско зарядно. След минусовите температури и никакво палене през последните 15 дни днес със зор стартирах. Мисля си за Premium серията, че е с 3г. гаранция.
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: пак за акумулатор
вчера го заредих и сутринта пали като кибрит цял ден , ще видим какво ще стане като пак оставя колата 3-4 дни без да я карам и е много студеноzi_zi_top написа:Ако инвестираш в акумулатор сега, ще спестиш от гориво. Акумулатор така или иначе ще купиш някога!andrian999999 написа:.... На тойотата съм с варта и вече е на 6 години и нямам никакви проблеми. единствения ми проблем е ,че я карам сега нея и плача защото пунтото харчи градско 18лв на 100км а тойотката само 42 кинта......!
професионален мапер
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта