мк3 супра въпрос гарнитура глава и болтове
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
мк3 супра въпрос гарнитура глава и болтове
Мнение от IVOtuning » 18 Ное 2006 23:05
като я запаля и като подавам газ се 4ува звук подобен на те4аща вода зад таблото
това било знак 4е гарнитурата си е отишла
но проверявам всеки ден маслото, водата и вси4ко е ок
не загрява, не пуши...
въпросът ми е този шум винаги ли озна4ава прецакана гарнитура или не...
и друго ще и повишавам налягането на турбината, какво да правя да затегна о6те малко болтовете или една смяна на гарнитура и болтове
каква гарнитура да сложа желязна или ....
IVOtuning
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: мк3 супра въпрос гарнитура глава и болтове
Мнение от Japanese_fever » 19 Ное 2006 03:23
Potursi nqkude Lorda be6e pisal pone 2-a puti za tova.
GArniturata na glavata se smenqla kato konsumativ na tozi model. Sled tova zatqga6 pove4e(Lorda 6te ti kaje kolkot to4no) i nema6 griji. biggrin.gif
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 19 Ное 2006 07:45
Подробностите
Водопад зад таблото ,значи едно единствено нещо - че имаш въздух във охладителната система. При мене го има тоз водопад от както сменяхме амбриажа ,просто не съм обезваздушил и го чувам от време на време. От мързел не си купувах дистилирана вода и са ми премигва лампата за водата ,парното едвам работи и така. Обезвъздушаването е гадничка работа ,требе да се вдигне доста на високо ,да раобти дълго време ,и така - предпоалгам знаеш процедурата.
Гарнитурата на главата ти е по-всяка вероятност на заминаване. Има специални неща дето са слагат и се прави тест ,които вероятно ша бъде със полужителен резултат за прецакана гарнитура. ДОРИ И ДА НЕ ПРЕЦАКАНА ,силно ти препоръчвам да я отвориш ,челосаш до колкото можеш на ръка и после затвориш със последния вариант на ОЕМ Toyota гарнитура и задължително ARP-та. Ако си наистина сериозен ,можеш да направиш челосване на машина и да сложиш метална гарнитура - метална няма особен смисал да се прави ако не мислиш да минаваш над 300 коня на колелата (процедурата е сложна защото изисква махане на блока ,за да го дадеш за челосване).
Пак не е задължително да я сменяш гарнитура ,НО требе да си наблюдаваш стрелката на температурата ЗОРКО - на моита аз не я смених доброволно и требеше да почне да загрява за да ме принуди да я отворя.
Притягането на оргиналните болтове е напълно безмислена процедура ...

LordDigital
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 26 Дек 2006 22:52
и гарнитурата по какво да я позная 4е е наи новата оем
защото тук на тези в тоуота не им вярвам много и да не ми пробутат някоя по стар модел
предлагат ми тук в испания арп болтове
а и тук в един испански форум пише 4е не се шлаифа главата защото после разрп. валоврте ме можели да се нагласят
има ли такова нещо???
помагаите

IVOtuning
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 27 Дек 2006 01:43
Главата са изправя задължително ,моита излезе на много малко примерно под 1 десета. Като е извадена е добър момент да смениш гумички на клапани ,то във книжлетата ис пище предполагам до колко може да се пили главата - има хора пилят доста и затягат със НеМетални гарнитури и единственото нещо което знам че е като проблем е нагласянето на CPS-а ,ма при доста напилени глави е малко трудно да се уцели.IVOtuning написа:има ли разлика какво ще взема: болтове или шпилки
и гарнитурата по какво да я позная 4е е наи новата оем
защото тук на тези в тоуота не им вярвам много и да не ми пробутат някоя по стар модел
предлагат ми тук в испания арп болтове
а и тук в един испански форум пише 4е не се шлаифа главата защото после разрп. валоврте ме можели да се нагласят
има ли такова нещо???
помагаите
Болтове няма никакъв смисал особено след като ARP преди 2 години са сменили типа на шпилките (вече имат hex на края си така че да може да се вади главата когато мотора е във коша ,питаи преди да ги купуваш дали са новата генерация че има още залежали стари!).
OEM гарнитура е много малко вероятно да намериш стара ,доколкото знам последната промяне е направена през 1999-та ,а гарнитурите изобщо не са стока която да залежава по складовете:)
Също са снабди със достатъчно големи ,качествени ,груби и финни камънои за острене на нож - тва е единствения начин да подготвиш блока за новата гарнитура ,многооо ака врътка (аз търках 2 деня) ,ма напълно оправдана инвестициа на време и мъки...

LordDigital
Мнение от jamie » 27 Дек 2006 11:55
Има такова нещо (изместват се фазите на разпределителните валове).а и тук в един испански форум пише 4е не се шлаифа главата защото после разрп. валоврте ме можели да се нагласят
има ли такова нещо???
Само че за да стане проблем чак трябва да отрежеш поне 1.5-2мм от главата така че се не бой !

http://samodisel.lorddigital.com/razni/ ... am%20gear/
(самоделно за 1.6 мотор, в Е-бей има фенси такива)
jamie
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 05 Окт 2005 09:31
- Обратна връзка:
Мнение от Реконструктор » 28 Дек 2006 15:11
Металните мога ли да си ги изрежа сам? Или задължително трябва да се купят от проверен производител?LordDigital написа:Мда Japanese-а дава верни концепции.
Подробностите
Водопад зад таблото ,значи едно единствено нещо - че имаш въздух във охладителната система. При мене го има тоз водопад от както сменяхме амбриажа ,просто не съм обезваздушил и го чувам от време на време. От мързел не си купувах дистилирана вода и са ми премигва лампата за водата ,парното едвам работи и така. Обезвъздушаването е гадничка работа ,требе да се вдигне доста на високо ,да раобти дълго време ,и така - предпоалгам знаеш процедурата.
Гарнитурата на главата ти е по-всяка вероятност на заминаване. Има специални неща дето са слагат и се прави тест ,които вероятно ша бъде със полужителен резултат за прецакана гарнитура. ДОРИ И ДА НЕ ПРЕЦАКАНА ,силно ти препоръчвам да я отвориш ,челосаш до колкото можеш на ръка и после затвориш със последния вариант на ОЕМ Toyota гарнитура и задължително ARP-та. Ако си наистина сериозен ,можеш да направиш челосване на машина и да сложиш метална гарнитура - метална няма особен смисал да се прави ако не мислиш да минаваш над 300 коня на колелата (процедурата е сложна защото изисква махане на блока ,за да го дадеш за челосване).
Пак не е задължително да я сменяш гарнитура ,НО требе да си наблюдаваш стрелката на температурата ЗОРКО - на моита аз не я смених доброволно и требеше да почне да загрява за да ме принуди да я отворя.
Притягането на оргиналните болтове е напълно безмислена процедура ...
Реконструктор
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 13 Авг 2006 22:37
- Местоположение: Испания
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Мнение от IVOtuning » 28 Дек 2006 20:23
ина4е питах в тоъота гарнитурата е 68 е
говорих с моя сервиз където нося главите на машините на шлаиф и ми казаха 4е са правили такав мотор шлаифали са главата 0,2 мм и станало добре
кажете има ли на4ин от бг да си намеря шпилки или ако има някои които може да ми прати от сащ
IVOtuning
- LordDigital
- СупраДжия
- Мнения: 3190
- Регистриран на: 18 Окт 2004 17:04
- Местоположение: Chicag0-Land
Мнение от LordDigital » 29 Дек 2006 05:57
Болтове не ползва почти никои ,просот нема смисал
Я ги питаи тез сигура ли са че немат ARP-203-4202

LordDigital
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 1 гост