Няма ток Авенсис 2.0 3S-FE
Няма ток Авенсис 2.0 3S-FE
Здравейте колеги от скоро се сдобих с Авенсис 98г. 2.0 бензин 3S-FE двигател.Днес направи странен проблем както се движеше автомобила угасна и не иска да запали,не видях да има някакъв предпазител изгорял. На някой случвало ли му се е това или поне да кажете една основателна причина!
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
Какво значи няма ток. Къде няма ток на таблото, на свещите, изобщо из колата?
Първо се огледай за някой имобилайзер ако има. После огледай хубаво предпазителите. Погледни и акумулатора да не е дал фира.
Първо се огледай за някой имобилайзер ако има. После огледай хубаво предпазителите. Погледни и акумулатора да не е дал фира.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
-
- Мнения: 863
- Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
- Местоположение: София
На по-нови коли (сиреч от годините на Авенсиса ти) съм виждал че на плюсовата клема има един голям предпазител. Погледни го ако има такъв. Другия вариант за който се сещам е прекъсната маса между акумулатор-купе-мотор. Особенно в часта мотор-купе, да не би да се прекъснала? Проверява се лесно. Закачаш изправен акумулатор слагаш мултицет на обхват за напрежение и мериш между + клема и последователно - клема купе и мотор. АКо На мотора нямаш същото напрежение между клема-купе и клема мотор значи там е проблема. Макар че при силно кородирала връзка напрежение може и да има но при опит да запалиш съпротивлението да е високо и да не може (но поне лампите по таблото щяха да мигват).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V
Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворят
и всички са чао заради един бушон, така ли?

Пачо Кардана - Президент !!!
Не си прав. Някои коли имат, моята например има 3 бр. (основен, за ABS и другия не помня:) Основния е 80 А или 100 А и за да изгори наистина трябва яко късо.coolone написа:Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворяти всички са чао заради един бушон, така ли?
Edit: Току що го проверих :
34. ABS 50 A: Anti- lock brake system
35. MAIN 80 A: ”IGN”, ”HAZ”, ”DOME”,
”ALT- S”, ”MAIN No.1”, ”AM2” and ”EFI”
fuses
36. ALT 100 A: ”HTR”, ”ABS”, ”RDI FAN”,
”CDS FAN”, ”CIG”, ”SRS- ACC”,
”WIPER”, ”ECU- IG”, ”TURN &
GAUGE”, ”DEFOG”, ”TAIL”, ”STOP”,
”HORN”, ”OBD”, ”SRS- B”, ”PWR
OUTLET”, ”PWR” and ”AM1” fuses
Аз си мисля, че 35. MAIN 80A не означава главен бушон. Няма как да е главен и да е оразмерен на 80А
34. ABS 50 A
35. MAIN 80 A
36. ALT 100 A
Това са отделни токови кръгове (групи), всеки кръг си има главен бушон, което прави кръговете независими един от друг, т.е. ако изгори N36(запалка, вентилатор, нагревател, клаксон...), всички останали кръгове ще продължат да си работят
Хипотетично главен бушон, в смисъл ''шалтер'', щеше да бъде на ПОНЕ 300А


34. ABS 50 A
35. MAIN 80 A
36. ALT 100 A
Това са отделни токови кръгове (групи), всеки кръг си има главен бушон, което прави кръговете независими един от друг, т.е. ако изгори N36(запалка, вентилатор, нагревател, клаксон...), всички останали кръгове ще продължат да си работят
Хипотетично главен бушон, в смисъл ''шалтер'', щеше да бъде на ПОНЕ 300А

Пачо Кардана - Президент !!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], i.vasilev и 5 госта