Няма ток Авенсис 2.0 3S-FE

lordada
Мнения: 20
Регистриран на: 08 Мар 2009 14:30
Местоположение: Сливен

Няма ток Авенсис 2.0 3S-FE

Мнение от lordada » 14 Апр 2012 17:53

Здравейте колеги от скоро се сдобих с Авенсис 98г. 2.0 бензин 3S-FE двигател.Днес направи странен проблем както се движеше автомобила угасна и не иска да запали,не видях да има някакъв предпазител изгорял. На някой случвало ли му се е това или поне да кажете една основателна причина!

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 14 Апр 2012 20:40

Какво значи няма ток. Къде няма ток на таблото, на свещите, изобщо из колата?

Първо се огледай за някой имобилайзер ако има. После огледай хубаво предпазителите. Погледни и акумулатора да не е дал фира.
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

lordada
Мнения: 20
Регистриран на: 08 Мар 2009 14:30
Местоположение: Сливен

Мнение от lordada » 14 Апр 2012 22:10

Сложих друг акумулатор пак няма ток. Като казвам няма ток нито таблото светва нито бензиновата помпа върти нито стартера.Имобилазер няма колата смисъл такъв който допълнително е слаган.Пробвах с дърпане да я запаля но пак не искаше.

PESHO OT MARS
Мнения: 863
Регистриран на: 09 Яну 2008 16:31
Местоположение: София

Мнение от PESHO OT MARS » 15 Апр 2012 00:14

На по-нови коли (сиреч от годините на Авенсиса ти) съм виждал че на плюсовата клема има един голям предпазител. Погледни го ако има такъв. Другия вариант за който се сещам е прекъсната маса между акумулатор-купе-мотор. Особенно в часта мотор-купе, да не би да се прекъснала? Проверява се лесно. Закачаш изправен акумулатор слагаш мултицет на обхват за напрежение и мериш между + клема и последователно - клема купе и мотор. АКо На мотора нямаш същото напрежение между клема-купе и клема мотор значи там е проблема. Макар че при силно кородирала връзка напрежение може и да има но при опит да запалиш съпротивлението да е високо и да не може (но поне лампите по таблото щяха да мигват).
ex Toyota Carina E 2.0/16V AUTOMATIC
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V EFI
ex Toyota Corolla E11 G6 1.3/16V
ex Toyota Corolla E90 1.3/12V
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 4-door
ex Toyota Starlet EP8 1.3/12V EFI 2-door
ex Toyota Carina E 1.6/16V

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 15 Апр 2012 11:26

Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворят wink.gif и всички са чао заради един бушон, така ли?
Пачо Кардана - Президент !!!

lordada
Мнения: 20
Регистриран на: 08 Мар 2009 14:30
Местоположение: Сливен

Мнение от lordada » 15 Апр 2012 12:17

Огледах я доста обстойно нищо не открих.Другата седмица ще я закачим на компа да видим за какво иде реч.Надявам се само да не компютъра :)

lordada
Мнения: 20
Регистриран на: 08 Мар 2009 14:30
Местоположение: Сливен

Мнение от lordada » 21 Апр 2012 10:58

Проблема е решен,претрита инсталация или по точно захранващия кабел на таблото и от там идва проблема! Благодаря все пак за съветите.

Nachev
Мнения: 8
Регистриран на: 21 Ное 2011 00:23

Мнение от Nachev » 21 Апр 2012 23:52

coolone написа:Пичове в колите няма главен бушон, какъвто има в сградните инсталации. Никой не би проектирал подобно нещо в автомобилна инсталация. Кво се случва ако изгори в движение?? Двигателя спира, спирачките отказват, усилвателя на волана отказва, дори еърбеците няма да се отворят wink.gif и всички са чао заради един бушон, така ли?
Не си прав. Някои коли имат, моята например има 3 бр. (основен, за ABS и другия не помня:) Основния е 80 А или 100 А и за да изгори наистина трябва яко късо.

Edit: Току що го проверих :

34. ABS 50 A: Anti- lock brake system
35. MAIN 80 A: ”IGN”, ”HAZ”, ”DOME”,
”ALT- S”, ”MAIN No.1”, ”AM2” and ”EFI”
fuses
36. ALT 100 A: ”HTR”, ”ABS”, ”RDI FAN”,
”CDS FAN”, ”CIG”, ”SRS- ACC”,
”WIPER”, ”ECU- IG”, ”TURN &
GAUGE”, ”DEFOG”, ”TAIL”, ”STOP”,
”HORN”, ”OBD”, ”SRS- B”, ”PWR
OUTLET”, ”PWR” and ”AM1” fuses

Аватар
coolone
Мнения: 140
Регистриран на: 18 Яну 2009 22:44
Местоположение: Бургас

Мнение от coolone » 22 Апр 2012 13:05

Аз си мисля, че 35. MAIN 80A не означава главен бушон. Няма как да е главен и да е оразмерен на 80А wink.gif
34. ABS 50 A
35. MAIN 80 A
36. ALT 100 A
Това са отделни токови кръгове (групи), всеки кръг си има главен бушон, което прави кръговете независими един от друг, т.е. ако изгори N36(запалка, вентилатор, нагревател, клаксон...), всички останали кръгове ще продължат да си работят

Хипотетично главен бушон, в смисъл ''шалтер'', щеше да бъде на ПОНЕ 300А
happy.gif
Пачо Кардана - Президент !!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 8 госта