Масло за 1.4 d4d
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Масло за 1.4 d4d
Дали да сложа от това масло на auris 1.4 d4d или от ТM AUTO е по добро.Mobil 1 0w40,950ml.за 18лв.
- Прикачени файлове
-
- img_4924_170.jpg (81.62 KiB) Преглеждано 4559 пъти
-
- img_4924_170.jpg (81.62 KiB) Преглеждано 4556 пъти
Mercedes S 560, 2018, Toyota Auris 1.4 D4D2009,Toyota Rav 4,2.0D4D 2004
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Май някъде в книжката видях да дават за 1,4Д маслото да е 5W30,SM,B1/B5.Тоз Мобил е В3/В4,но според мен няма да е никакъв проблем да налееш това масло,което си снимал.Тойотско недей налива.Ей сега ще ме вдигнат на рогата някои колеги,но съвета ми е да не наливаш тойотско.В1/В5 се водят енергоспестяващи,ама казват че не стават за някои двигатели.Така че налей си това,което си снимал.Ако не е тайна,откъде го докопа тоз американски мобил на тез пари?
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Принципно второто масло отговаря най-точно на изискванията за 1.4 Д4Д двигател по книжка. Пък ти дали ще ги спазиш е твой избор - за мен лично не е от такова значение... по-важното е маслото да се сменя по - честичко поради ред причини. Освен това внимавай с марки като Мобил, Кастрол и Мотул, че е пълно с ментета,но ако си сигурен, че е истинско сипвай смело
Аз лично залагам на по - неизвестни марки масло за нашия пазар, та поне да ми е мирна главата biggrin.gif

Toyota Auris 1.4 D4D '08
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
Hyundai Terracan 2.9 CRDI '06
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
колега тоя мобил е едно от най-добрите масла,пълна синтетика.може да го караш спокойно поне 20к без смяна!макар че за дизел вискозитета е малко неподходящ,ще го гори най-вероятно повече.но е определено най-доброто,което човек може да си сложи в мотора!
има същото 0W40 на арал и отзивите са,че го гори.но този мобил е по-добър безспорно!
каква е цената,ако не е тайна?


каква е цената,ако не е тайна?
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
От моята скромна информация,с която разполагам ИДЕАЛНОТО масло за двигателя Д4-Д е MOBIL 1 ESP Formula 5W30.Ама най-евтино го намерих при Владо АСЕ-то в Пловдив-25 лв./л.На другите места бе по-дебело.Мисля че това което си си намерил ще ти свърши идеална работа,ама не го чакай 20 хил.км.-на 10 хил. по-добре,за всеки случай.dany.killmister написа:Колега какво ще кажеш за Mobil 1 5w30 дали е по подходящо от Mobil1 0w40

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
laugh.gif laugh.gif laugh.gifjim_beam написа:...
може да го караш спокойно поне 20к без смяна!
Absoliutno NEvqrno.
Smenqi go nai-mnogo na 10 000 km ili 6-12 meseca.
5W30 e dosta dobro maslo i se preporu4va ot Toyota.
Tui kato e diesel moje da se zamislish i za 5W40, no 0W40 ne ti trqbva.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Хем си прав, хем не точно, защото той също не чете напълно мненията, но при повторно напомняне преглежда и се коригира.... Обира от дума/и, докато много други нема такъв шанс да се получи.... Та към момента си е напълно прав - никой продавач на Тойота не препоръчва 0w40 за дизелите си.... За бензините - да, но иначе не... А и 30 вискозитета не е особено подходящ също за нашия климат....
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
Japanese_fever написа:laugh.gif laugh.gif laugh.gifjim_beam написа:...
може да го караш спокойно поне 20к без смяна!
Absoliutno NEvqrno.
...
вярно,объркал съм се,спецификацията mb 229.3 е до 30к,а това масло има mb 229.5,което е макс. възможноto long life до 60k за колите с променливи серв. интервали. biggrin.gif
използването на това масло за 10к е меко казано безсмислено,би било оптимално при пробег от 50к на год!те затова са ги измислили long life маслата.

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Мерси Мечо, но и това не е вярно.Me4oKyX написа: А и 30 вискозитета не е особено подходящ също за нашия климат....
Всъщност да си призная не съм в час с какво масло се карат дизелите, тък като тук няма дизели, но както съм казвал и преди 5W30 е универсално всесезонно моторно с което карат Прошета, БМВ-та, Мерцедеси и т.н. Няма неподходящ климат за 5W30, то е всесезонно.
Има неподходящ климат за 10W40, Което зимата не си върши работата, поради ниските температури. Тук карат с 5W30 на писта.
Не си запознат с характеристиките на маслата и постоянно повтаряш, че 5W30 било неподходящо за БГ може ли да ми обясниш защо не е?
Отделно е важно какъв API клас е маслото новите SM и SN масла имат намалено съдържание на цинк (заради екологични нужди) и мазането с тях не е толкова добро, колкото с по-стария клас SL. Така, че мотори със стария вид разп. валове може да имат повече износване, ако маслото не се смяна навреме. Новите разп. валове, по-точно повтигачите са с метални ролки и при тях азането не е толкова фатално.
Циковата добавка съкратено се нарича ZDDP и е задължителна за рейсинг маслата, но вече не се слага на обикновените масла, за да са по-екологични. Та мисълта ми е, че е не е важен само вискозитета, а и присадките в маслото. Ти примерно знаеш ли, че в на Хонда трансмисиите се кара с 10W30 и 10W40 масло, ама занеш ли колко хора са си прецакали трнасмисии като карат с моторно масло в скоростите, 'щото то маслото трябва да е този вискозитет, но API класа му не е SL, SM или SN, a SG, който вече не се предлага по магазините тук.
@Jim Beam
За първи път чувам за long life масло.
Тук синтетиката я сменят най-много на 5К мили.
Само с Amsoil може да караш 10-15К мили.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- dany.killmister
- Мнения: 200
- Регистриран на: 14 Май 2009 15:43
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- iceman1234
- Мнения: 123
- Регистриран на: 29 Авг 2011 13:15
- Местоположение: Plovdiv
Малко оффтопик, но все пак:
Ей с това направо ме убиват тия хАмериканците. Карат V6ци, V8ци 3литра, 5литра ...с по .. феноменалните 150-220 коня (визирам един понтиак и един мустанг ГТ, които съм карал - за да е по-точно сравнението ми) Огромни мотори с никаква мощност, огромен ресурс, никакво натоварване ... просто ... и маслата им се сменят на 3к мили ... дето викаш макс - 5к мили ... което е 5-8 000 км .... Незнам, или маслата всичките са им рециклаж там или наистна немогат да правят двигатели - чесно. Тука най-глупавата фиеста с 1.4 дизел 68 коня е с 20 000 км интервал, с някво форд масло (5-30 е, ама без значение - за сервизен интервал става дума).Japanese_fever написа:...
Тук синтетиката я сменят най-много на 5К мили.
Само с Amsoil може да караш 10-15К мили.
D4D & シビック 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта