Колеги, преди седмица си смених съединителя на Корола 2006 д4д 2000 куб. При тези модели се заменя и съединителя и демферния маховик. Комплекта струва около 1500 лв. Видя ми се скъпо и маистора ми предложи да сложим обикновен маховик с феродов диск на който са демферните пружини. Сега на празан ход когато колата е спряла усещам повече вибрации от преди. Друга никаква разлика не усещам при каране и потегляне. Възможно ли е това да е от обикновенния маховик или да не са дозатегнали някои тампон или има друга причина.
благодаря за отговорите.
съединител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 13 Окт 2011 15:00
Винаги когато стане вапрос за смяна на съединителя при мотори с ДЕМПФЕРНИ маховици и се развърта една тема за и против смяната на маховика с обикновен - т.е. без пружини. И за двата вида смяна , с оригинален и такъв без пружини (пружините да са на феродовия диск) има достатъчно привърженици и от двете групи със съответните аргументи.
Моето мнение , че е много вероятно тези вибрации да са точно от "ТВЪРДИЯ" маховик в ниските обороти и на място. Просто пружините на стандартния феродов диск не могат да поемат толкова добре по-твърдата работа на дизеловия мотор. Точно за това е сложен този демпферен маховик за да "омекотява" вибрациите в мотора на място и в ниските обороти за по-комфортно усещане в купето. И тук идва въпроса които стои пред всеки които тръгва да го сменя този маховик.
Да даде повече пари и да си сложи оригинал или да сложи по евтния заместител. (тази дилема стоеше и пред мен).
Ако караш повече извънградско където си предимно във високи обороти няма значение, но когато висиш по светофари и в задръстване в града ...... тези по-големи вибрации???!!!
Моето мнение , че е много вероятно тези вибрации да са точно от "ТВЪРДИЯ" маховик в ниските обороти и на място. Просто пружините на стандартния феродов диск не могат да поемат толкова добре по-твърдата работа на дизеловия мотор. Точно за това е сложен този демпферен маховик за да "омекотява" вибрациите в мотора на място и в ниските обороти за по-комфортно усещане в купето. И тук идва въпроса които стои пред всеки които тръгва да го сменя този маховик.
Да даде повече пари и да си сложи оригинал или да сложи по евтния заместител. (тази дилема стоеше и пред мен).
Ако караш повече извънградско където си предимно във високи обороти няма значение, но когато висиш по светофари и в задръстване в града ...... тези по-големи вибрации???!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 8 госта