съединител

bate_hasty
Мнения: 10
Регистриран на: 13 Окт 2011 15:00

съединител

Мнение от bate_hasty » 30 Яну 2012 13:03

Колеги, преди седмица си смених съединителя на Корола 2006 д4д 2000 куб. При тези модели се заменя и съединителя и демферния маховик. Комплекта струва около 1500 лв. Видя ми се скъпо и маистора ми предложи да сложим обикновен маховик с феродов диск на който са демферните пружини. Сега на празан ход когато колата е спряла усещам повече вибрации от преди. Друга никаква разлика не усещам при каране и потегляне. Възможно ли е това да е от обикновенния маховик или да не са дозатегнали някои тампон или има друга причина.
благодаря за отговорите.

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от Vokil » 02 Фев 2012 20:43

Каква марка е новия комплект ? Може пружините на феродото да са по твърди може и да не е добре балансиран тоя комплект което е много лошо а може и тампона на скоростната кутия да не е нагласен на старото си място и да предава повече вибрации кум купето.
Човек и добре да живее умира .......

bate_hasty
Мнения: 10
Регистриран на: 13 Окт 2011 15:00

Мнение от bate_hasty » 03 Фев 2012 11:48

Ами някъкъв NKK. Но това го прави на празен ход за да е от пружините на феродото.
Благударя за всички отговори

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 03 Фев 2012 12:04

Ами щом тойота са сложили такъв маховик значи с такъв трябва трябва даса заменя после иначе ако можеше с обикновен от завода щяха с такива моховици даим монтирват и така колата им щеше да излиза и по евтина

moloko
Мнения: 283
Регистриран на: 14 Окт 2010 22:23
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от moloko » 03 Фев 2012 17:02

Винаги когато стане вапрос за смяна на съединителя при мотори с ДЕМПФЕРНИ маховици и се развърта една тема за и против смяната на маховика с обикновен - т.е. без пружини. И за двата вида смяна , с оригинален и такъв без пружини (пружините да са на феродовия диск) има достатъчно привърженици и от двете групи със съответните аргументи.

Моето мнение , че е много вероятно тези вибрации да са точно от "ТВЪРДИЯ" маховик в ниските обороти и на място. Просто пружините на стандартния феродов диск не могат да поемат толкова добре по-твърдата работа на дизеловия мотор. Точно за това е сложен този демпферен маховик за да "омекотява" вибрациите в мотора на място и в ниските обороти за по-комфортно усещане в купето. И тук идва въпроса които стои пред всеки които тръгва да го сменя този маховик.
Да даде повече пари и да си сложи оригинал или да сложи по евтния заместител. (тази дилема стоеше и пред мен).

Ако караш повече извънградско където си предимно във високи обороти няма значение, но когато висиш по светофари и в задръстване в града ...... тези по-големи вибрации???!!!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта