Здравейте!
Скоро взех един Ярис 1.4Д4Д. Доста време не е била карана. Още не съм изгорил и 1 резервоар гориво!
Появи ми се следния проблем:
Докато карах двигателя изгасна и светна жълтата лампа за двигателя. След 2 минути си запали нормално. Това ми се случи няколко пъти вече и то без никакъв признак.
От сервиза на тойота ми казаха ,че проблема ми е с датчика за налягане на горивото който е на помпата ,а не се продавал като отделна част.Трябвало цяла помпа да се купува или на старо.
Някой имал ли е подобен проблем?
Благодаря за всеки съвет!
1.4D4D - проблем
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: 1.4D4D - проблем
Това не може да бъде ... Ярис е най-безпроблемния малък градски автомобил ... Виж тукlimen написа:Скоро взех един Ярис 1.4Д4Д...Появи ми се следния проблем...
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: 1.4D4D - проблем
Да, и точно там като погледне, ще види една графа с проценти на дефекти, която би трябвало и на теб да ти говори, че някои бройки не са перфектни. НО при тойота и мазда в случая най-рядко се случва повреда в сравнение с конкуренциятаScott написа:Това не може да бъде ... Ярис е най-безпроблемния малък градски автомобил ... Виж тукlimen написа:Скоро взех един Ярис 1.4Д4Д...Появи ми се следния проблем...
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Аз имах подобен проблем, при мен светна датчика на рейла, той също се сменя комплект датчик+рейл. Мисля, че цифрата беше 1400лв
Не знам дали при теб има втори датчик на помпата или в сервиза са имали предвид точно този на рейла, но и в двата случая си е голяма греда.
При мен проблема се оказа в буксата на датчика, единия пин не правеше добър контакт. Леко почистване + електро спрей и после.. газ манчо!
Btw за втори път изпадам в недоумение как аджеба тоя датчик не се демонтира, все пак има някаква вероятност да изфъска към даден момент, тогава кво правим? Приготвяме си мокри компреси и сменяме рейл или помпа заради някакъв мижав датчик, който струва макс 50 лв
Не знам дали при теб има втори датчик на помпата или в сервиза са имали предвид точно този на рейла, но и в двата случая си е голяма греда.
При мен проблема се оказа в буксата на датчика, единия пин не правеше добър контакт. Леко почистване + електро спрей и после.. газ манчо!
Btw за втори път изпадам в недоумение как аджеба тоя датчик не се демонтира, все пак има някаква вероятност да изфъска към даден момент, тогава кво правим? Приготвяме си мокри компреси и сменяме рейл или помпа заради някакъв мижав датчик, който струва макс 50 лв
Пачо Кардана - Президент !!!
Явно и те предварително са си направили сметкатаcoolone написа: .............за втори път изпадам в недоумение как аджеба тоя датчик не се демонтира, все пак има някаква вероятност да изфъска към даден момент, тогава кво правим? Приготвяме си мокри компреси и сменяме рейл или помпа заради някакъв мижав датчик, който струва макс 50 лв

Проблемния клапан
Това е клапана който правел проблема според Тойота. Не се продавал отделно(захванат е с 2 болта).Потдържа постояното налягане на горивото в рейла. Проблема го прави напълно случайно. Може няколко пъти един след друг,но може и цял ден да не се появи.
- Прикачени файлове
-
- klapan1.jpg (37.27 KiB) Преглеждано 4870 пъти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Amazon [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта