Почукване отпред при малки неравностти

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Почукване отпред при малки неравностти

Мнение от rumenmitev » 12 Окт 2011 19:22

Здравейте, проблема е, при малки неравностти колата(авенсис1 комби) почуква отпред.Сменил съм биалета, но тропването си остана. Дали са за смяна тампоните на стабилизиращата щанга?

desotodorov

Мнение от desotodorov » 13 Окт 2011 09:37

Смени и другата биалета wink.gif
От тампоните не почуква - все пак щангата подскача в гума...пък вземи ги смени и тампоните, не са скъпи а и операцията е лесна...

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Re: Почукване отпред при малки неравностти

Мнение от Petar » 13 Окт 2011 09:47

Първо пробвай със смяната и на другата биалетка имах бодобен случаи почукваше ми от лявата страна смених лява биалетка асе оказа че дясната и заминала

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 13 Окт 2011 11:16

Защо да сменям другата биалетка като от тази страна не чувам тропане или тя птредава?

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 13 Окт 2011 12:50

Има хоризонтална щанга на която са закрепени биалетките каято предава почукването от другата старана

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 13 Окт 2011 15:00

Ще я сменя и другата. Понеже усещам чукането ниско на гумата, предполагам, че не може да е от тампони на амортесьора, че и за тях ми споменаха. Като натискам на калника нищо не се чува, което ме кара да мисля, че потропването е от биалетка или тампон на стабилизираща щанга. Благодаря Ви за съветите. Меджу другото в един сервиз 1 час се чесаха по главата и казаха, че всичко е ок., докато решиха да ми сменят едната биалетка.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 13 Окт 2011 15:46

rumenmitev написа: Меджу другото в един сервиз 1 час се чесаха по главата и казаха, че всичко е ок., докато решиха да ми сменят едната биалетка.
Те в 80% от сервизите това правят. Ако искаш коректно становище, отиди в Тойота. Иначе попадаш на майстори със силни сърбежи и слаби познания.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
TATI
Мнения: 3033
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 165 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 13 Окт 2011 16:41

Повечето правят така и сменят само по едно нещо, което мен лично много ме дразни. Каква е логиката да смени едната биалетка, като след месец или два най-много трябва да смени и другата. То е ясно, че е направено, за да ти вземе парите. Аз, това което правя е, че си сменям всичко комплект, а ако евентуално едно от тези сменени неща е здраво, майната му. Сега ще сменям кормилен накрайник, че се спука маншона, но ще сменя и другия, че не го знам кога и той ще се спука и после два пъти реглаж на предница не ми се прави. Така и така ще разглобявам, поне всичко наведнъж и после си караш спокойно. На сеата скоро сменях биалетки и изобщо не се чудих дали да сменям другата, а директно изхвърлих и двете. Все пак моите коли са, за да ми вадят пари и нямам време през ден два да съм по сервизи.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
kofarata
Мнения: 93
Регистриран на: 08 Сеп 2008 14:22
Местоположение: Sofia

Мнение от kofarata » 13 Окт 2011 16:44

половин година ми вадеше нервите подобно потропване, а всичко по окачването ми беше здраво. Оказа се разхлабени прахоуловители laugh.gif и проблема изчезна с две свински опашки... пожелавам този проблем на всички, които им тропа :thumbsup:
Toyota Celica (T20) 7А
Toyota Corolla (АE92) 4А

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 13 Окт 2011 18:15

TATI написа:Повечето правят така и сменят само по едно нещо, което мен лично много ме дразни. Каква е логиката да смени едната биалетка, като след месец или два най-много трябва да смени и другата. То е ясно, че е направено, за да ти вземе парите. Аз, това което правя е, че си сменям всичко комплект, а ако евентуално едно от тези сменени неща е здраво, майната му. Сега ще сменям кормилен накрайник, че се спука маншона, но ще сменя и другия, че не го знам кога и той ще се спука и после два пъти реглаж на предница не ми се прави. Така и така ще разглобявам, поне всичко наведнъж и после си караш спокойно. На сеата скоро сменях биалетки и изобщо не се чудих дали да сменям другата, а директно изхвърлих и двете. Все пак моите коли са, за да ми вадят пари и нямам време през ден два да съм по сервизи.

И аз мислех да сменям и двете биалетки, но от сервиза ме убеждаваха, че по добре да карам със старата, че новата може да не искара колкото нея. Може ли да купя друга марка или да взема от същата каквато ми сложиха от едната страна на DELPHI. Добри отзиви съм чул за АС Метал-турски са но правили части по окачването за армията.

Аватар
TATI
Мнения: 3033
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 22 пъти
Получена  благодарност: 165 пъти
Обратна връзка:

Мнение от TATI » 13 Окт 2011 18:39

За заместителите нямам наблюдения. Аз за Тойотите си поръчвам само оригинални части от колегата ТойотаФоревър, тук от форума и до сега не е имало случай нещо да не стане или пък да ме притеснява. Винаги, всичко е много точно и каквото трябва да бъде. Цените му са повече от нормални, за да ходя да обикалям магазини и да купувам части с неясен произход. Така, че за мен, аз съм намерил, това което ми трябва. За колата си никога не правя компромис, тъй като тя ми вади хляба и пак тя вози семейството ми. За това никакъв компромис със сигурност. И спя спокойно, че всичко по колата ми е наред.
На сеата, който ми е служебен и го кара друг човек, поръчвам само от доверения си сервиз. Не са оригинални. Това, естествено не означава, че слагам каквото ми падне. Винаги гледам да е качествена част с ясен произход. Защото и той работи за мен също. Изобщо, евтиното излиза скъпо накрая, а понякога може да коства и човешки жертви.
Относно марката, моя съвет е да сложиш от същата марка. Аз не бих експериментирал с разни марки. Но, може пък тия, които ти си гледал да се окажат по-качествени.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

desotodorov

Мнение от desotodorov » 13 Окт 2011 22:10

И аз достигнах до същото за частите:
1. Колегата Toyota Forever (да е жив и здрав и да му върви бизнеса).
2. Ако няма как от него фирма за окачването - японските "555" или пък немски "Lemfoerder", под това качество и не мисля да падам. Като задължително от Евро 07, там поне произхода е ясен, пък и цените не са лоши.

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 13 Окт 2011 22:22

Относно турските имах предвид за качеството, а не за парите. И аз досега не съм правил икономия, а съм се опитвал да взимам качествени части, затова питам за АС Метал. Евро 07 на ъгъла на Симеон и Константин Величков ли е ?

Аватар
KiLLeR
Мнения: 1189
Регистриран на: 01 Дек 2010 02:48
Местоположение: Пловдив/София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от KiLLeR » 13 Окт 2011 23:13

Никво Евро 07 http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597&start=735 колегата ;) :thumbsup:
Toyota Avensis D4D 2001

Изображение

rumenmitev
Мнения: 160
Регистриран на: 04 Юли 2011 12:52

Мнение от rumenmitev » 14 Окт 2011 16:03

Здравейте,
Днес смених и другата биелетка, пак чука.
Последно промяна от rumenmitev на 22 Окт 2011 21:08, променено общо 1 път.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта