економаизер и оборотомер на 2Е-Е
SESKO
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
Мнение от ugabuga » 08 Сеп 2006 15:57
oborotomer - nameri diagrama na ECU-to na tvoiata kola. Triabvada ima jica sas signal RPM. posle ti triabva samo da namerish prevkluchen tok, masa i ACC (kato vkluchish farovete da svetva)
a tva ekonomaizera ne go znam kakvo e.
p.s. rpm signal moje da se vzeme it ot distributora/bubinata
a tva ekonomaizera ne go znam kakvo e.
p.s. rpm signal moje da se vzeme it ot distributora/bubinata
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga
SESKO
ugabuga
NIK_4E
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 14 Сеп 2006 17:48
Няма логика да е на ламбда сондата - при нормална работа, сигнала на О2 сондата постоянно пулсира нагоре/надолу за да каже как е сместа в момента богата/бедна......ugabuga написа:ot tova koeto mi kazvash economizer-a shte se slaga na O2 sensora (lambda sondata). Ako niamash takava ... ne znam sigurno ima drugi nachini.
По вероятно да следи намаляването на вакуума в смукателния колектор или пък направо да е вързано за газта - да те стряска като дадеш много газ

Как се държи тази лампичка - зависи ли от оборотите и когато е загасена колата?
По принцип ЕКОНОМАЙЗЕР се казва на електромагнитния клапан на карбураторите, който затваря притока на бензин при принудителен празен ход.

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- gringo359
- Мнения: 156
- Регистриран на: 02 Фев 2006 02:49
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Corolla Sedan MT 2020
- Обратна връзка:
Мнение от gringo359 » 15 Сеп 2006 09:26
Най-общо казано тази дждаджа ти показва доколко са ти правилни оборотите и предавката в зависимост от съответното натоварване и скорост,т.е. за препоръчване е да се стремиш да ти свети зелената и така да имаш нисък разход на гориво.
Забелязвал съм при определени ситуации тя да свети при 100 км/ч на трета предавка(поради липса на оборотомер не знам оборотите,може би над 4000).
Мисля,че това в комбинация с оборотомер е нещо доста ценно.
Забелязвал съм при определени ситуации тя да свети при 100 км/ч на трета предавка(поради липса на оборотомер не знам оборотите,може би над 4000).
Мисля,че това в комбинация с оборотомер е нещо доста ценно.
gringo359
NIK_4E
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
Мнение от slowtraveler » 15 Сеп 2006 11:01
В такъв случай датчика е само на разреждане.
При ниски обороти самото разреждане е по-малко дори и при слабо натискане на газта, щото през цилиндрите за единица време минава по-малко въздух и затова пак ще ти светне червеното....
На времето имаше като аксесоар вакуум-датчици(манометри), които се водеха, че показват икономията, но това важи само за карбураторните двигатели....
При инжектора компютъра винаги подава най-подходящата смес при дадените условия и не можеш да направиш обеднена смес...
За инжекторните и по инструкция и от практиката най-икономичен е когато се кара на най-високата възможна предавка при която двигателя работи устойчиво и нормално (при най ниски обороти).
При ниски обороти самото разреждане е по-малко дори и при слабо натискане на газта, щото през цилиндрите за единица време минава по-малко въздух и затова пак ще ти светне червеното....
На времето имаше като аксесоар вакуум-датчици(манометри), които се водеха, че показват икономията, но това важи само за карбураторните двигатели....
При инжектора компютъра винаги подава най-подходящата смес при дадените условия и не можеш да направиш обеднена смес...
За инжекторните и по инструкция и от практиката най-икономичен е когато се кара на най-високата възможна предавка при която двигателя работи устойчиво и нормално (при най ниски обороти).
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта