Проблем с паленето на Селика Т23

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Проблем с паленето на Селика Т23

Мнение от hellboy89 » 02 Авг 2011 00:05

И така карам си аз колата..и отивам да пазарувам.. спирам пред Лидл и после не мога да запаля..включвам на контакт лампите светят..светна и човечето с коланите и с точката..след това вадя ключа оборотомера и километража се побъркаха стрелките се движеха като луди..разкачих клемите на акумулатора..изчаках 5-10 минути и след това пробвах, но пак не запали..едни хора ме бутнаха и запалих.. карах около 10 минути и колата пак огасна и не мога да я запаля изобщо..Някакви идеи? Стартера работи..

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 02 Авг 2011 00:11

Прилича на "умрял" акумулатор. Вероятно някоя клетка е пробила и нямаш стабилен ток, а да не говорим за стартов ток.
Вземи от някой читав акумулатор и пробвай. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 02 Авг 2011 06:48

Добре, но ако е умрял акумулатора защо ще изгасне колата в движение след като един път е запалена ?

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от lederman » 02 Авг 2011 09:17

защото като пробие клетка на акумулатора, същия се държи като късо във веригата и моментално пада напрежението.

поздрави :thumbsup:
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 02 Авг 2011 18:08

Добре, смених акумулатора..вече колата пали сложих и Варта 60Ah 12V..и сега се появява следния проблем..на свободна скорост на кръстовището колата ми потреперва, а оборотомера варира около 1000 оборота, т.е. движи се леко стрелката и колата потреперва..като я карам няма проблеми, но преди със стария акумулатор не правеше така..замериха динамото ОК е зарежда се..някакви идеи?

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6183
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 336 пъти
Получена  благодарност: 366 пъти

Мнение от slowtraveler » 02 Авг 2011 18:31

Да не би да има връзка с това: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18055
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 02 Авг 2011 18:32

Сега вече си трябва диагностика с тестер, защото при токовите удари със стария акумулатор може нещо по запалителната система да е "изкукало" или да е натрупала грешки в ЕКУ-то.
Необходима е намесата на квалифициран диагностик с апаратура. :thumbsup:
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 02 Авг 2011 18:39

slowtraveler написа:Да не би да има връзка с това: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18055
+1
Това също е възможно. Чел съм препоръки за такива случаи да се остави автомобила да загрее на празен ход, след което да караш 5-6 километра с променлив режим на движение за да се "самообучи" ЕКУ-то.
Нищо не пречи да пробваш, но трябва първо пак да откачиш акумулатора за 10 мин. и след това да направиш тази процедура.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 02 Авг 2011 19:51

Благодаря много за съветите!Ще пробвам.. :)

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 05 Авг 2011 23:40

А някой да ми препоръча добър диагностик за чистене на грешки във Варна..понеже не ми се ходи в сервиза на Тойота..

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 05 Авг 2011 23:47

Попитай Toyota forever.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 06 Авг 2011 17:58

Благодаря!

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 23 Фев 2012 22:55

Проблемът с оборотите остана.. и всичко това след смяната на акумулатора.. когато загрее моторът оборотите на свободна падат до 700-800 и се усещат отратителни вибрации като моторът е неспокоен.. Ходих къде ли не, закачаха я на диагностика и не показва нищо, проверяваха дебитомер, MAF, стъпково моторче и какво ли още не (аз самият не разбирам особено) но проблемът си остана..Някакви идеи, Някои ?
Celica 2000 1.8VVT-i

Аватар
diesel_power
Мнения: 469
Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
Местоположение: Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от diesel_power » 24 Фев 2012 07:58

hellboy89 написа:. Ходих къде ли не, закачаха я на диагностика и не показва нищо, проверяваха дебитомер, MAF, стъпково моторче и какво ли още не (аз самият не разбирам особено) но проблемът си остана.
А в оторизиран сервиз на тойота ходи ли ?

Аватар
hellboy89
Мнения: 34
Регистриран на: 09 Май 2011 08:12
Местоположение: Sofia

Мнение от hellboy89 » 24 Фев 2012 11:20

Да, ходих и на диагностиката нищо не показва.. ходих в Тойота Варна и Тойота Шумен..чистиха дросела и пак същото.
Celica 2000 1.8VVT-i

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта