Проблем с паленето на Селика Т23
Проблем с паленето на Селика Т23
И така карам си аз колата..и отивам да пазарувам.. спирам пред Лидл и после не мога да запаля..включвам на контакт лампите светят..светна и човечето с коланите и с точката..след това вадя ключа оборотомера и километража се побъркаха стрелките се движеха като луди..разкачих клемите на акумулатора..изчаках 5-10 минути и след това пробвах, но пак не запали..едни хора ме бутнаха и запалих.. карах около 10 минути и колата пак огасна и не мога да я запаля изобщо..Някакви идеи? Стартера работи..
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Прилича на "умрял" акумулатор. Вероятно някоя клетка е пробила и нямаш стабилен ток, а да не говорим за стартов ток.
Вземи от някой читав акумулатор и пробвай.
Вземи от някой читав акумулатор и пробвай.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
защото като пробие клетка на акумулатора, същия се държи като късо във веригата и моментално пада напрежението.
поздрави
поздрави

Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Добре, смених акумулатора..вече колата пали сложих и Варта 60Ah 12V..и сега се появява следния проблем..на свободна скорост на кръстовището колата ми потреперва, а оборотомера варира около 1000 оборота, т.е. движи се леко стрелката и колата потреперва..като я карам няма проблеми, но преди със стария акумулатор не правеше така..замериха динамото ОК е зарежда се..някакви идеи?
- slowtraveler
- Мнения: 6185
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 337 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
Да не би да има връзка с това: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18055
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Сега вече си трябва диагностика с тестер, защото при токовите удари със стария акумулатор може нещо по запалителната система да е "изкукало" или да е натрупала грешки в ЕКУ-то.
Необходима е намесата на квалифициран диагностик с апаратура.
Необходима е намесата на квалифициран диагностик с апаратура.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
+1slowtraveler написа:Да не би да има връзка с това: http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=18055
Това също е възможно. Чел съм препоръки за такива случаи да се остави автомобила да загрее на празен ход, след което да караш 5-6 километра с променлив режим на движение за да се "самообучи" ЕКУ-то.
Нищо не пречи да пробваш, но трябва първо пак да откачиш акумулатора за 10 мин. и след това да направиш тази процедура.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Попитай Toyota forever.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=11597
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Проблемът с оборотите остана.. и всичко това след смяната на акумулатора.. когато загрее моторът оборотите на свободна падат до 700-800 и се усещат отратителни вибрации като моторът е неспокоен.. Ходих къде ли не, закачаха я на диагностика и не показва нищо, проверяваха дебитомер, MAF, стъпково моторче и какво ли още не (аз самият не разбирам особено) но проблемът си остана..Някакви идеи, Някои ?
Celica 2000 1.8VVT-i
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 10 госта